Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.quote:"who are you, cia, fbi?"
Tony: "Na, if got to know, i'm currently unemployed."
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft levenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:18 schreef Keraunos het volgende:
Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.
hij keek ook al zo definitief afscheid nemend naar z'n meisje toen hij met Jack vertrokquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft leven
ik vroeg hoe laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk heeft een of andere groeping een klacht ingediend omdat moslims slecht afbeeld worden in de huidige serie. Ik heb de serviers, amerikanen en engelsen nog niet horen klagen, toen zij de 'slechteriken' waren.
Lees de wet en hou anders je mond, je mag een copie in huis hebben voor oefening dan wel studie, je mag alleen geen bestanden delen dan wel verspreiden.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef raptorix het volgende:
alt.binaries.multimedia.24
quote:/weirz/ A term used by software pirates use to describe a cracked game or application that is made available to the Internet, usually via FTP or telnet, often the pirate will make use of a site with lax security.
Software piracy is illegal and should be reported to the Federation Against Software Theft (FAST).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |