Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.quote:"who are you, cia, fbi?"
Tony: "Na, if got to know, i'm currently unemployed."
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft levenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:18 schreef Keraunos het volgende:
Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.
hij keek ook al zo definitief afscheid nemend naar z'n meisje toen hij met Jack vertrokquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft leven
ik vroeg hoe laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk heeft een of andere groeping een klacht ingediend omdat moslims slecht afbeeld worden in de huidige serie. Ik heb de serviers, amerikanen en engelsen nog niet horen klagen, toen zij de 'slechteriken' waren.
Lees de wet en hou anders je mond, je mag een copie in huis hebben voor oefening dan wel studie, je mag alleen geen bestanden delen dan wel verspreiden.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef raptorix het volgende:
alt.binaries.multimedia.24
quote:/weirz/ A term used by software pirates use to describe a cracked game or application that is made available to the Internet, usually via FTP or telnet, often the pirate will make use of a site with lax security.
Software piracy is illegal and should be reported to the Federation Against Software Theft (FAST).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:53 schreef Dos37 het volgende:Niet vergeten dat het ook een dramaserie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens hoeveel van die schrik einde's hebben we dit siezoen al gehad.
Wat ik dus bedoel is eigenlijk zo'n moment als toen alles duidelijk werd tussen Geal Tony en Jack in siezoen 3.
De terugkeer van Nina Myers is seizoen 3
de dood van Nina in Seizoen 3
de dood van ryan in seizoen 3.
Allemaal van die moment dat mijn hart mijn borstkas uittrilde die heb ik dit seizoen nog geen in x gehad.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dos37 op 15-02-2005 23:18:25 ]Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Dat denk ik ook, ben razend benieuwd wat het zou kunnen zijn! Overigens moet ik ook bekennen dat ik de laatste aflevering niet zo heel spannend vond (op het einde na natuurlijk)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:49 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag best meevallen, al hoop ik wel dat we wat meer actie en spanning gaan krijgen in de volgende afleveringen. Ik denk trouwens dat die reactors alleen maar een afleidingsmanoevre zijn van iets nog groters. Nog 2 afleveringen en ze zouden allemaal een meltdown moeten krijgen, en we zitten nog niet eens op de helft van het seizoen...
volgens mij hebben ze bewust niet gekozen voor aflevering na aflevering zo'n cliffhanger van hier tot Tokio, omdat ze toch elke keer zichzelf weer moesten overtreffen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
Allemaal van die moment dat mijn hart mijn borstkas uittrilde die heb ik dit seizoen nog geen in x gehad.
Laten we hopen dat ze dat subverhaal geschrapt hebben, want het boeide voor geen meter.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:51 schreef Cruise het volgende:
Maar alle andere personages zijn zo vlak en emotieloos... Wat is eigenlijk gebeurd met de dochter van Driscol? Ben ik alweer helemaal vergeten... Zo vlak dus...
Dan zal Chase toch ook wel in beeld komen neem ik aan. Maar Elisha is wat mij betreft veel boeiender. Zij geeft een extra dimensie aan de acties van Jack. Het maakt het allemaal wat persoonlijk, dus ook meer begrijpend (vind ik). Alleen hoop ik niet dat ze zich heeft laten overhalen voor weer zo'n lullig rolletje als in seizoen 3.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Ik vond Chase echt het meest nutteloze karakter van S3 (okee, Palmers girlfriend was erger). Kim vind ik wel leuk, zelfs haar verhaallijnen. Behalve dan die in S2 met die bergleeuw (of wat was het) en daarna die sneue kerel en zijn kelder - dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 3 werd ook pas echt spannend toen het virus uitbrak in het hotel.
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
De prison-break was cool, maar zoals CloudStrife ook al zei, dat hele gedoe in Mexico vond ik ook niet echt de beste verhaallijn ooit. Wel mooi dat Nina dood ging, dat vond ik namelijk echt tijd worden. Maar toen dat virus in het hotel zat werd het echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil. Alles in New Mexico vond ik puntje van m'n stoel scenes.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.
Dus als ik t/m aflevering 9 van alle seizoen bekijk is dit seizoen heel erg constant en zeker niet slechter dan s3.
Mjah, ik ben het wel met je eens, ik vind seizoen 3 ook het beste, nog steeds.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |