Deeltje 8 !
Wat is 24?
24 is een awardwinnende topserie met een sterrencast en een ijzersterk verhaal. De serie speelt zich real-time af in een periode van 24 uur. De Amerikaanse president Palmer krijgt in 24 het bericht dat een groep terroristen van plan is binnen een dag een atoombom te laten ontploffen in Los Angeles. Hij schakelt Jack Bauer in om een ramp te voorkomen.
Uitzending:
Op zondag op Yorin om 22:00
Herhaling op woensdag op RTL5 om 20:30
Vorige topics
24 Season 2 op Yorin [BBC peops optiefen AUB]
24 season 2 op Yorin - #2
'24' Season 2 // Yorin - # 3
24 seizoen 2, part IV
24 seizoen 2, part V
24 seizoen 2, Part VI
24 Season 2 @ Yorin, part VII
* Let op!
Dit is een spoilervrij topic. We volgen de serie hier op Yorin (en RTL5). Heb je de serie al gezien op een andere zender, wees dan zo vriendelijk om geen spoilers te plaatsen. Bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door __Saviour__ op 08-02-2004 23:59]
Ik hoop dat Jack het allemaal even op tijd kan fixen. Weer een week wachten zucht .
quote:Ik heb ook een fout tel fout in de titel
Op zondag 8 februari 2004 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik was eerder toch![]()
quote:Jouw deel mag even in de ijskast, totdat deze vol is
Op zondag 8 februari 2004 23:48 schreef SHERMAN het volgende:[..]
Ik heb ook een fout tel fout in de titel
quote:Wat een bitch he! 't is maar een tv-character, maar echt, ik zou d'r kunnen vermoorden!
Echt die Carrie!
quote:Misschien wel niet. 't zou echt spannend zijn als het Jack niet lukt, en de bommenwerpers droppen de bommen op die drie landen...
Op zondag 8 februari 2004 23:50 schreef 3st het volgende:
spannend weer hoor heb geen idee hoe jack die op gaat lossen!
Maar het goede nieuws ... er is weer een nieuwe
O, nog maar een aflevering, ik ben wel erg benieuwd. Wat gaat Chapelle doen met Tony en Michelle? Redt Sherry Palmer Jack vd dood. Overkomt Kate en Kim nog wat. En wordt de oorlog nog voorkomen. En wordt Palmer weer president.
Kan niet wachten
Welterusten
quote:Ik vrees dat dat niet allemaal in 1 aflevring past
Op maandag 9 februari 2004 00:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mijn topic is vol '(Maar het goede nieuws ... er is weer een nieuwe
O, nog maar een aflevering, ik ben wel erg benieuwd. Wat gaat Chapelle doen met Tony en Michelle? Redt Sherry Palmer Jack vd dood. Overkomt Kate en Kim nog wat. En wordt de oorlog nog voorkomen. En wordt Palmer weer president.
Kan niet wachten
Welterusten
Ik ben reuzebenieuwd hoe dit allemaal gaat eindigen in 50 min.
Nog een hele week wachten..
Ik begin vast met aftellen
eerst die soldaat, dan die chip, nu weer die Hewitt.... en volgende week weer Kingsley en die eerste twee hebben te lang geduurd
maartoch ben benieuwd naar de ontknoping volgende week...
maar ik zal geduld hebben
quote:Dat is de vraag!! Maar ik wil het ook wel weten.. Ik denk dat ie of de grote opdrachtgever is, of op gelijke hoogte staat als Kingsley.
Op maandag 9 februari 2004 13:38 schreef Kiki het volgende:
Maar..wie was die kerel op het einde waar Kingsley mee aan de telefon zat??
quote:Ik kan toch geen FOX ontvangen hier! Maar ik vind die promootjes altijd wel leuk!
Op maandag 9 februari 2004 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
Mag ik even een aplausje geven voor de mensen die de promo's voor Yorin maken. Daar kunnen de mensen bij het Amerikaanse FOX nog wat van leren. Yorin laat vaak alleen beelden zien van de eerste 5 minuten in de promo voor de volgende aflevering. FOX maakt het soms zo bont dat ze beelden laten zien van de laatste 5 minuten.
quote:Ik ook niet, maar de promo's verschijnen altijd op I-net
Op maandag 9 februari 2004 14:08 schreef Larry101 het volgende:[..]
Ik kan toch geen FOX ontvangen hier! Maar ik vind die promootjes altijd wel leuk!
quote:Ben erg benieuwd..overigens mag de volgende aflevering wel 3 uur duren als ik zo zie wat Jack nog allemaal voor elkaar moet zien te krijgen. Het bewijs bij CTU brengen..maar welk bewijs?? Palmer moet weer aangesteld worden als president, Hawksworth moet toegeven dat hij heeft gelogen..Mike Novick moet een goeie schop onder zijn kont krigen, Michelle en Tony moeten vrijgelaten worden en ga zo maar door.. Overigens heb ik ergens het idee dat Chapelle er iets mee te maken heeft.
Op maandag 9 februari 2004 13:51 schreef Larry101 het volgende:[..]
Dat is de vraag!! Maar ik wil het ook wel weten.. Ik denk dat ie of de grote opdrachtgever is, of op gelijke hoogte staat als Kingsley.
quote:Je had beter moeten opletten. Toen de verschillende schermpjes op het einde kwamen zag je rechtsonder dat Peter Kingsley tegen een tafel stond en die dame dood op de grond lag.
Op maandag 9 februari 2004 14:46 schreef Kiki het volgende:
En trouwens...
Op het einde omhelsde Kinglsey dat meisje met de grote borsten..Toen zag je later een hand naar een mes gaan.. Was dat een mannenhand?? Was dat een vrouwenhand?? Wie gaat wie met dat mes steken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |