Dat fakete ze om te ontsnappenquote:Ja maar ze had de verschijnselen toen ze bij Saunders zat opgesloten en die bewaker haar zag.
Palmer geen president meer.. Chase geen field ops meer... Kim gaat ook weg???quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Het einde was onverwacht... maar wel erg mooi!
Ik snap alleen niet hoe dit van invloed is op seizoen 4, zoals ik in het vorige topic als. Of was dat omdat Palmer dan geen president meer is?
Over uur 1 van seizoen 4 en de hoofdrolspelers (verder geen inhoud):quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
@Ambrosius: Toen Michelle zat opgesloten had ze zichzelf een bloedneus geslagen
btw: Wat een geweldig spannend einde zeg
Ik heb al weer zin in seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja, okquote:Op zondag 27 februari 2005 22:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Palmer geen president meer.. Chase geen field ops meer... Kim gaat ook weg???
Tony gevangenis in... MIchelle zou ze bij Tony blijven?? Jack, heeft hij nog wel zin in zijn job?![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over uur 1 van seizoen 4 en de hoofdrolspelers (verder geen inhoud):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook.... en het is ook geen seizoen 3 (vind ik dan). Maar het blijft de moeite waard.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:58 schreef gieling het volgende:
Ik wist niet dat het de laaste afleveringen waren, erg jammer
Wat ik zo van deel 4 hoor lijkt het helemaal niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |