Tony zwaargewond, Kyle voortvluchtig, weer een mol, Jack aan de heroine...
Het is me allemaal wat
quote:M'n e-mail adres staat in mijn profiel. Mail me maar
Op vrijdag 14 november 2003 11:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja ik vraag het hier maar even, heeft iemand een sample van het geluid van de "klok" die tikt bij 24, ik moet een quiz maken met een countdown, ik hou het natuurlijk over 24, maar dat klokgeluid maakt het natuurlijk erg gaaf dan.
quote:erm ik zie je email niet staan? kan ook aan deze kut pc liggen hoor, kan je je email even neerzetten ? dan edit je m 5 mins later weer weg ofzo...
Op vrijdag 14 november 2003 11:25 schreef FritsFlits het volgende:[..]
M'n e-mail adres staat in mijn profiel. Mail me maar
quote:Anders down je toch ff een aflevering of neem je er een op op TV. Het is dat ik niet thuis ben anders had ik dat geluidje wel even geregeld. Er staat nog een aflevering in mijn prullenmand nl.
Op vrijdag 14 november 2003 11:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja ik vraag het hier maar even, heeft iemand een sample van het geluid van de "klok" die tikt bij 24, ik moet een quiz maken met een countdown, ik hou het natuurlijk over 24, maar dat klokgeluid maakt het natuurlijk erg gaaf dan.
Als het geen haast heeft moet je het maandag anders nog eens vragen.
Ontopic:
Die Palmer is wel bezig al zijn principes overboord te gooien zo te zien. Wedden dat die knakker, z'n assistent, ook nog wel wordt ontslagen net als in het eerste seizoen dat met z'n hulpje en in het 2e seizoen met Mike het geval was...
Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
quote:ik zit op school en kan dus niks regelen atm.
Op vrijdag 14 november 2003 11:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Anders down je toch ff een aflevering of neem je er een op op TV. Het is dat ik niet thuis ben anders had ik dat geluidje wel even geregeld. Er staat nog een aflevering in mijn prullenmand nl.
Als het geen haast heeft moet je het maandag anders nog eens vragen.
Ontopic:
Die Palmer is wel bezig al zijn principes overboord te gooien zo te zien. Wedden dat die knakker, z'n assistent, ook nog wel wordt ontslagen net als in het eerste seizoen dat met z'n hulpje en in het 2e seizoen met Mike het geval was...Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
ontopic, ja palmer stelde me wel even telleur, had niet verwacht dat hij zo nasty zou doen, hopelijk zonder gevolgen...
reacties van Kim, Chase, Bauer op het incident met Tony, had Jack dus toch gelijk, wat als hij Chase daarheen had gestuurd....
quote:Ik gok niet in de aflevering van volgende week, maar die daarop!
Gaan we nog een poultje houden in welk uur/aflevering Kyle sterft
quote:Hij had zowiezo nog 3 uur te gaan, dus ik denk ook over 3 afleveringen op z'n vroegst.
Op vrijdag 14 november 2003 12:35 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ik gok niet in de aflevering van volgende week, maar die daarop!
Aflevering 5 dus.
de bad guys hebben hem nu nog nodig
quote:Ja, over 3 uur zou het virus dan actief in hem worden. Dat betekend dat ze hem voor 3 uur doodgeschoten moeten hebben, want wanneer de drager van het virus dood is gebeurt er niets met het virus. Dus als hij in aflevering 5 voor de laatste seconden nog leeft zou dat betekenen dat het virus actief in hem wordt en heel LA eraan gaat
Op vrijdag 14 november 2003 12:39 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hij had zowiezo nog 3 uur te gaan, dus ik denk ook over 3 afleveringen op z'n vroegst.
de bad guys hebben hem nu nog nodig
quote:ok dan gaat hij in aflevering 5 dood
Op vrijdag 14 november 2003 13:25 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ja, over 3 uur zou het virus dan actief in hem worden. Dat betekend dat ze hem voor 3 uur doodgeschoten moeten hebben, want wanneer de drager van het virus dood is gebeurt er niets met het virus. Dus als hij in aflevering 5 voor de laatste seconden nog leeft zou dat betekenen dat het virus actief in hem wordt en heel LA eraan gaat
quote:hehe die vervelende Ryan Chapel (hoe je het ook schrijft) inderdaad, en anders michelle jah.
Op vrijdag 14 november 2003 14:46 schreef FritsFlits het volgende:
Michelle had toch de leiding zolang Tony weg was? Misschien dat Chappelle anders weer terug komt
quote:Wat dachten jullie van Alberta Green (uit seizoen 1, die de toko ook overnam)?
Op vrijdag 14 november 2003 16:26 schreef StefanFM het volgende:[..]
hehe die vervelende Ryan Chapel (hoe je het ook schrijft) inderdaad, en anders michelle jah.
quote:Dat vind ik echt een d**s. In ATWT vind ik haar ook zo irritant en bedweterig. Doe Ryan maar
Op vrijdag 14 november 2003 18:21 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Wat dachten jullie van Alberta Green (uit seizoen 1, die de toko ook overnam)?
Je zou dan de ep waar je het over gaat hebben bovenaan de post kunnen zetten en de rest tussen tags.
quote:Dan zal je toch eerst de laatste aflevering moeten kijken voordat je in dit topic wilt rondneuzen... Of je moet het niet erg vinden dat je spoilers leest natuurlijk.
Op vrijdag 14 november 2003 18:55 schreef Duiveltja het volgende:
Werken we hier niet met spoilertags? Niet iedereen heeft altijd de laatste ep gezien.Je zou dan de ep waar je het over gaat hebben bovenaan de post kunnen zetten en de rest tussen tags.
Was hier vanochtend (toen had ik ep3 nog niet gezien) perongeluk ook aan het kijken en zag al dat er wat met Tony ging gebeuren... Helaas, maar natuurlijk mijn eigen fout, had ik maar niet moeten kijken.
Hoop dat Kim dit keer een beetje verstandiger is geworden en nu een beetje uit de nesten blijft. Volgens mij heeft ze dat van haar moeder gekregen, was na het eerste seizoen erg blij dat ze niet terug kwam in S2.
ff offtopic maaruh zijn de eerste 3 afleveringen tvcaps?
(als ik het nie mag vragen moet een modje het maar weghalen)
quote:het lijkt er op maar ze zijn wel verdomde mooi, die 350 mb avi's
Op vrijdag 14 november 2003 19:31 schreef martijnisgek het volgende:[..]
Dan zal je toch eerst de laatste aflevering moeten kijken voordat je in dit topic wilt rondneuzen... Of je moet het niet erg vinden dat je spoilers leest natuurlijk.
Was hier vanochtend (toen had ik ep3 nog niet gezien) perongeluk ook aan het kijken en zag al dat er wat met Tony ging gebeuren... Helaas, maar natuurlijk mijn eigen fout, had ik maar niet moeten kijken.
Hoop dat Kim dit keer een beetje verstandiger is geworden en nu een beetje uit de nesten blijft. Volgens mij heeft ze dat van haar moeder gekregen, was na het eerste seizoen erg blij dat ze niet terug kwam in S2.
ff offtopic maaruh zijn de eerste 3 afleveringen tvcaps?
(als ik het nie mag vragen moet een modje het maar weghalen)
Tja, Kim zal vast wel achter Kyle aangaan zodra dcie weer het field wordt ingestuurd.
En zal Jack z'n shot heroine krijgen?
quote:Van mij mag Jack zijn shot wel hebben... als ie maar niet het hele seizoen gaat zitten puffen en kreunen!
Op vrijdag 14 november 2003 19:35 schreef MikeyMo het volgende:[...]
En zal Jack z'n shot heroine krijgen?
Omschrijvingen voor aflevering 4 EN 5(!)
OMG!
spoiler:
Jack confronts President Palmer about the need to negotiate with the terrorists but Palmer refuses since doing so would be tantamount to declaring open season on the American people. Meanwhile, Michelle learns of a life-threatening situation for Tony on the episode Day 3: 4:00-5:00 PM Tuesday, Nov. 18 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-304) (TV-14; V)
Cast: Kiefer Sutherland as Jack Bauer, Dennis Haysbert as President David Palmer, Elisha Cuthbert as Kimberly Bauer, Reiko Aylesworth as Michelle Dessler, Carlos Bernard as Tony Almeida, James Badge Dale as Chase Edmunds.
Guest Cast: Andrea Thompson as Dr. Nicole Duncan, DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Wendy Crewson as Dr. Anne Packard, Riley Smith as Kyle Singer, Agnes Bruckner as Linda, David Labiosa as Gomez, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Carlos Gomez as Annicon, Conor OFarrell as Ted Packard.
------------------------
JACK STARTS A PRISON RIOT, CTU CLOSES IN ON KYLE SINGER, PRESIDENT PALMER BEGINS THE DEBATE ON AN ALL-NEW 24 TUESDAY, NOV. 25, ON FOX
In order to stop the release of the deadly virus, Jack starts a riot to break Ramon Salazar out of prison. Meanwhile, CTU is closer to finding Kyle Singer; and President Palmer and Senator Keeler begin their debate on the episode Day 3: 5:00-6:00 PM Tuesday, Nov. 25 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. (TWF-305) (TV-14; V)
Cast: Kiefer Sutherland as Jack Bauer, Dennis Haysbert as President David Palmer, Elisha Cuthbert as Kimberly Bauer, Reiko Aylesworth as Michelle Dessler, Carlos Bernard as Tony Almeida, James Badge Dale as Chase Edmunds.
Guest Cast: DB Woodside as Wayne Palmer, Vincent Laresca as Hector Salazar, Mary Lynn Rajskub as Chloe, Joaquim de Almeida as Ramon Salazar, Wendy Crewson as Dr. Anne Packard, Riley Smith as Kyle Singer, Agnes Bruckner as Linda, David Labiosa as Gomez, Vanessa Ferlito as Claudia, Jesse Borrego as Gael, Kevin Chapman as Warden Mitchell, Geoff Pierson as Senator John Keeler, Mark Thompson as moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |