Daar kan ik echt niet op wachten...
quote:Dat maakt mijn dag goed
Op dinsdag 27 januari 2004 15:03 schreef japis het volgende:
Het is eindelijk bevestigd, Yorin gaat in het najaar de 3de serie uitzenden!Daar kan ik echt niet op wachten...
quote:Bron : Het NOS
Op dinsdag 27 januari 2004 15:15 schreef wolfrolf het volgende:
ts: wat is je bron van deze info?
quote:Persoonlijk vond ik het eerste seizoen spannender, daar niet van...
Op dinsdag 27 januari 2004 15:18 schreef RaJitsu het volgende:
Ik vond het maar een zwaar overhypte serie. Werd ook zo irritant op varierende tijden uitgezonden in het begin, dus toch ben ik maar gestopt het te volgen. Later werd de eerste serie herhaald, nu wel op een regelmatige tijd, en toen nogmaals een poging gewaagd. Viel redelijk te pruimen. Van de 2e serie vond ik het concept minder, maar dat tegenvallen was ook snel weg. De 2e serie is namelijk veel beter dan de eerste. Hopelijk wordt de 3e nóg beter.
quote:BBC had het geld er niet voor over, ze dachten dat 24 het slecht deed in Amerika. Sukkels! Aflevering van gisteren had ruim 12 miljoen kijkers...
Op woensdag 28 januari 2004 19:27 schreef marky_mark het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de BBC na twee seizoenen stopt met het uitzenden van 24. Ik vind het iig de beste serie van de afgelopen jaren.
quote:Had iets met uitzendrechten te maken. BBC gaat via een andere satteliet uitzenden, waardoor ineens meer kijkers in Europa BBC zomaar kunnen ontvangen. Fox heeft dat niet graag, die regelen liever met landen afzonderlijk de uitzendrechten.
Op woensdag 28 januari 2004 19:27 schreef marky_mark het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom de BBC na twee seizoenen stopt met het uitzenden van 24. Ik vind het iig de beste serie van de afgelopen jaren.
quote:Eigenlijk onzin dat Nederland in dat artikel wordt genoemd. Ze weten gerust wel in America dat BBC1 en 2 via de kabel overal in Nederland zo ongeveer te ontvangen is. Dus als ze dat gebruikt hebben als argument....
Op woensdag 28 januari 2004 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Had iets met uitzendrechten te maken. BBC gaat via een andere satteliet uitzenden, waardoor ineens meer kijkers in Europa BBC zomaar kunnen ontvangen. Fox heeft dat niet graag, die regelen liever met landen afzonderlijk de uitzendrechten.
Zie http://www.digitalspy.co.uk/article/ds12600.html
quote:Met name het 2e seizoen werd al meer bekeken hier via de BBC dan via Yorin...
Op woensdag 28 januari 2004 20:12 schreef Andyvie het volgende:[..]
Eigenlijk onzin dat Nederland in dat artikel wordt genoemd. Ze weten gerust wel in America dat BBC1 en 2 via de kabel overal in Nederland zo ongeveer te ontvangen is. Dus als ze dat gebruikt hebben als argument....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |