quote:ze staan wel iedere keer bij de guest actor's..
Op donderdag 15 januari 2004 21:17 schreef DaMart het volgende:
Aflevering 10 was weer leuk. Ik denk trouwens dat we binnenkort wel eens afscheid zouden kunnen gaan nemen van de Salasars... misschien volgende week al ?
quote:Hm, toch heb ik een voorgevoel dat ze het einde van het seizoen niet gaan halen. 24 kennende gaat het verhaal binnenkort nog wel een verassende wending krijgen of zo...
Op donderdag 15 januari 2004 21:31 schreef qu63 het volgende:[..]
ze staan wel iedere keer bij de guest actor's..
spoiler:
Ik vond die verhaallijn met die Chloe trouwens wel een beetje een overbodige tot zover moet ik zeggen... voegt niet echt iets toe IMO...
quote:Chloe rocked gewoon. Ik moet al lachen als ze alleen al door het beeld loopt. Die scene die ze met Chappelle had was een klassieker!
Op donderdag 15 januari 2004 21:35 schreef DaMart het volgende:[..]
Hm, toch heb ik een voorgevoel dat ze het einde van het seizoen niet gaan halen. 24 kennende gaat het verhaal binnenkort nog wel een verassende wending krijgen of zo...
spoiler:
Nina die ook bij het plan van Jack en zo hoort ?????Ik vond die verhaallijn met die Chloe trouwens wel een beetje een overbodige tot zover moet ik zeggen... voegt niet echt iets toe IMO...
Chappelle: Is this your child?
Chloe: Yes.
Chappelle: Get rid of it!!
Verder vette aflevering, en die laatste 10 seconden... AAAAAAAHHHHH
Jack gooit echt al zijn principes opzij in deze 24
Maar die Nina gaat zeker een kogel vangen in 1 van de komende 13 afleveringen
quote:en dat terwijl ze in het bezit was vankogelvrije lippen...
Op vrijdag 16 januari 2004 05:14 schreef Najra het volgende:
THEY KILLED CLAUDIA![]()
![]()
Maar we zijn nu pas bij aflevering 10? Damn, wat gaat dat eigenlijk langzaam
quote:Jah klootmongool Bush had dan zn "state of union"
Op vrijdag 16 januari 2004 17:58 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand trouwens waarom er volgende week geen aflevering wordt uitgezonden ? Da's namelijk best balen vind ik
quote:Lekker belangrijk... die Amerikanen moeten toch eens leren prioriteiten te stellen...
Op vrijdag 16 januari 2004 21:51 schreef SS2Gohan het volgende:[..]
Jah klootmongool Bush had dan zn "state of union"
quote:Ja, ik begon Claudia net te mogen. Ze was wreed bezig! Claudia is volgens mij de eerste echte hoofdpersoon uit seizoen 3 dit het loodje legt!
Op vrijdag 16 januari 2004 05:14 schreef Najra het volgende:
THEY KILLED CLAUDIA![]()
![]()
quote:ach ja, moet ook gebeuren he?
Op vrijdag 16 januari 2004 21:51 schreef SS2Gohan het volgende:[..]
Jah klootmongool Bush had dan zn "state of union"
quote:volgens mij wel ja!
Op vrijdag 16 januari 2004 22:23 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ja, ik begon Claudia net te mogen. Ze was wreed bezig! Claudia is volgens mij de eerste echte hoofdpersoon uit seizoen 3 dit het loodje legt!
quote:ze had geen grote rol maar wel een belangrijke
Op zaterdag 17 januari 2004 19:40 schreef Tokus het volgende:
zo'n grote rol had dat wijf niet, dus hoofdpersoon? nah...
quote:speciaal voor haar lippen heeft men breedbeeld televisie uitgevonden lijkt wel
Op zaterdag 17 januari 2004 20:15 schreef qu63 het volgende:[..]
ze had geen grote rol maar wel een belangrijke
quote:eeeh, schotel?
Op maandag 19 januari 2004 12:13 schreef securitygames007 het volgende:
hey ik heb gehoord dat 24 seizoen 3 op sky one uitgezonden gaat worden. weet iemand toevallig hoe ik dat hier in Nederland kan ontvangen?
quote:Jat weet ik, maar ik ben niet zo thuis in die schotels. Wat voor schotel heb ik nodig? op welke sataliet moet ik hem richten? Heb ik een abonnement nodig,
Op maandag 19 januari 2004 12:14 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
eeeh, schotel?
quote:ja dta weet ik ook allemaal niet, ik weet niet eens of je Skyone kunt ontvangen met schotel.
Op maandag 19 januari 2004 12:23 schreef securitygames007 het volgende:[..]
Jat weet ik, maar ik ben niet zo thuis in die schotels. Wat voor schotel heb ik nodig? op welke sataliet moet ik hem richten? Heb ik een abonnement nodig,
Als ik jou was zou ik m'n computer de komende dagen ff flink gaan laten downloaden want ik denk dat de eerste de beste kans die je krijgt om season 3 te zien volgend jaar op Yorin is.
http://homepage.mac.com/csdesigns/11pm12pm.html
Wordt weer een mooie aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |