die had hij al in seizoen 2, heeft hij laten zetten in die tijd dat hij bij dat coral snake team zat, alle members moesten die hebbenquote:Op zondag 7 november 2004 22:08 schreef Thomas B. het volgende:
En hoe komt ie aan die big-ass tattoo op zn onderarm?
Jah... die volle 30 seconden zaten er inquote:Op zondag 7 november 2004 22:18 schreef CloudStrife het volgende:
Was dit de uncut episode?
Dus met dat telefoongesprek met Kate erin?
Er waren nog enkele andere scenes, maar Yorin heeft dus de volledige episode uitgezonden. Hoest mogelijK!?quote:Op zondag 7 november 2004 22:19 schreef Babske het volgende:
[..]
Jah... die volle 30 seconden zaten er in
In de auto ja...quote:Op zondag 7 november 2004 22:18 schreef CloudStrife het volgende:
Was dit de uncut episode?
Dus met dat telefoongesprek met Kate erin?
we need eye-candy m8quote:Op zondag 7 november 2004 22:19 schreef Faithy het volgende:
alleen mag die Cuthbert ophoeren..
Reiko Aylesworth (Michelle Dessler) vind ik leuker anders hoor....quote:Op zondag 7 november 2004 22:21 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
we need eye-candy m8
Hij heeft dezelfde baan die Mike Novick in seizoen 2 had. Chief of staff?quote:Die broer van de president. Wat voor werk heeft hij eigenlijk?
Ik bedoel: hoe heet zijn baan?
Volgens mij is Wayne Palmer 'Chief of staff', weet niet de precieze omschrijving hiervan in het Nederlands (bestaat ook niet echt in de Nederlandse politiek geloof ikquote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef SlimShady het volgende:
"ophoeren"![]()
Elisha was weer mooi deze aflevering.
Jack is verslaafd... Dat verbaasd mij niks.
Bij undercover werk moet je tot het uiterste durven gaan om geloofwaardig te blijven.
Die broer van de president. Wat voor werk heeft hij eigenlijk?
Verder een top aflevering![]()
Ik ga 's uitzoeken hoeveel mensen hebben gekeken vanavond.
Volgens mij is die broer gewoon een politiek adviseur of campagne-leider.quote:Op zondag 7 november 2004 22:26 schreef SlimShady het volgende:
"ophoeren"![]()
Elisha was weer mooi deze aflevering.
Jack is verslaafd... Dat verbaasd mij niks.
Bij undercover werk moet je tot het uiterste durven gaan om geloofwaardig te blijven.
Die broer van de president. Wat voor werk heeft hij eigenlijk?
Verder een top aflevering![]()
Ik ga 's uitzoeken hoeveel mensen hebben gekeken vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |