Heeft ook al flink wat prijzen en nominaties in de wacht gesleept, nog meer mensen die het volgen?
In een smiley:
Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)
quote:waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt
Op woensdag 9 april 2003 17:25 schreef Ash het volgende:
Top Serie!!!Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)
quote:Hij is op dit moment alleen nog maar als Import (R1) te krijgen, en heb hem toen der tijd besteld bij www.amazon.com
Op donderdag 10 april 2003 00:01 schreef dancrazyman het volgende:[..]
waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt
quote:Idd, wel voordelig dat die armadillo nu dood is
Op vrijdag 25 april 2003 18:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Was weer een leuke aflevering gister, ben benieuwd hoe vic dat gezeik van Wyms oplost...
quote:Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Op vrijdag 2 mei 2003 10:43 schreef IntelliEye het volgende:
Waarom zonden ze gister een 'co-pilot' uit? Wat is trouwens het verschil met een gewone pilot?
quote:OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
Op vrijdag 2 mei 2003 13:33 schreef L_auteur het volgende:[..]
Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Het was een soort flashback aflevering waarin het onstaan van het Strike Team werd verteld.
Ik zat eerder al op forum.fok.nl te zoeken naar een topic over the Shield, maar kon niks concreets vinden...
iig nu wel
quote:haha, dat dacht ik ook ja, dacht dat ze opnieuw begonnen waren ofzo omdat ik die 1e aflevering niet gezien heb:S
Op vrijdag 2 mei 2003 20:46 schreef Rtm het volgende:
OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
maarja, gelukkig gaan ze weer gewoon door
Top Serie!!! (net iets beter dan 24)
quote:Of je koopt (net als ik) de DVD op Amazon (mits je Regio-1 kan afspelen).
Op zaterdag 3 mei 2003 21:43 schreef snellejelle het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze niet opnieuw beginnen.... heb het hele eerste jaar gemist. Hopelijk doen ze seizoen één nog een keer als twee afgelopen is...
quote:Zoals eerder gezegd; de aflevering co-pilot hoorde gewoon bij seizoen 2.
Op woensdag 7 mei 2003 12:15 schreef janspj het volgende:
Morgen weer een co-pilot? Zijn ze weer opnieuw begonnen ofzo, of gaan ze nog verder met seizoen 2..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |