abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9675428
Vreemd dat ik hier verder geen topic over kan vinden, want volgens mij is dit toch een van de beste series die momenteel op de Nederlandse televisie te zien is.

Heeft ook al flink wat prijzen en nominaties in de wacht gesleept, nog meer mensen die het volgen?

woensdag 9 april 2003 @ 13:10:34 #2
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_9675509
Iedere week, serie is echt meesterlijk, vette actie, goede en diepe karakters en prachtige ontwikkelingen die soms net even anders zijn dan je verwacht

In een smiley:

pi_9675580
Mja, volgen is een groot woord, maar als ik het toevallig tegenkom of er aan denk, dan kijk ik wel ja. Goeie serie wel
pi_9675683
Goeie serie idd. Vond de hoofdrolspeler (verget zn naam steeds) in de "Commish" (of zoiets) ook al geweldig
Theories come and theories go. The frog remains
pi_9680731
goede serie..
vorige week helaas gemist, kan iemand even zeggen wat er gebeurd is?
pi_9680751
Zeer goede serie. .
  woensdag 9 april 2003 @ 17:25:39 #7
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_9681670
Top Serie!!!

Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  donderdag 10 april 2003 @ 00:01:54 #8
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_9689977
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:25 schreef Ash het volgende:
Top Serie!!!

Heb seizoen 1 op DVD en afgelopen week de laatste aflevering van seizoen 2 gezien! (seizoen 2 bestaat uit MAAR 13 afleveringen net als seizoen 1)

waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt
Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
pi_9694341
Serie is echt super! Kudo's voor V8 voor het uitzenden ervan. En al helemaal dat ze maar een paar eps achterliggen op het US uitzendschema. Niet voor mij, maar voor de broadbandlozen
I love it when a plan comes together !
  donderdag 10 april 2003 @ 12:03:01 #10
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9695171
Echt geweldig, deze serie schijnt gebaseerd te zijn op een echte eenheid in LA
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  donderdag 10 april 2003 @ 17:03:12 #11
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_9702144
quote:
Op donderdag 10 april 2003 00:01 schreef dancrazyman het volgende:

[..]

waar heb je die DVD vandaan, gewoon in de winkel? hier zie ik hem nergens en vind hem echt

Hij is op dit moment alleen nog maar als Import (R1) te krijgen, en heb hem toen der tijd besteld bij www.amazon.com
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_9845783
Niet vergeten vanavond te kijken!
pi_9857079
Ik zie op imdb net, dat de hoofdrolspeler Micheal Chiklis ook een rol speelde in de dick maas film: Do not disturb. Misschien moet ik die toch maar es kijken dan...
pi_10012985
Was weer een leuke aflevering gister, ben benieuwd hoe vic dat gezeik van Wyms oplost...
pi_10013790
quote:
Op vrijdag 25 april 2003 18:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Was weer een leuke aflevering gister, ben benieuwd hoe vic dat gezeik van Wyms oplost...
Idd, wel voordelig dat die armadillo nu dood is
Vette serie in ieder geval
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_10013793
Ik ben benieuwd hoe het afloopt met die agent die Dutch probeerde te versieren, weet haar naam ff niet. Opzich wel lullig dat zij nu opdraait voor Vic's zooitje...
pi_10151186
Waarom zonden ze gister een 'co-pilot' uit? Wat is trouwens het verschil met een gewone pilot?
pi_10155852
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 10:43 schreef IntelliEye het volgende:
Waarom zonden ze gister een 'co-pilot' uit? Wat is trouwens het verschil met een gewone pilot?
Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Het was een soort flashback aflevering waarin het onstaan van het Strike Team werd verteld.
pi_10166529
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 13:33 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Co-Pilot was gewoon de titel van de aflevering. En ze zonden 'm uit omdat ie ook in die volgorde in Amerika is uitgezonden.
Het was een soort flashback aflevering waarin het onstaan van het Strike Team werd verteld.

OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
Ik heb ze allemaal gezien behalve die van vorige week... heb ik veel gemist?

Ik zat eerder al op forum.fok.nl te zoeken naar een topic over the Shield, maar kon niks concreets vinden...
iig nu wel

pi_10181564
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 20:46 schreef Rtm het volgende:
OOOWH! Ik zat gister al met verbazing te kijken, wtf is DIT nou weer?!
haha, dat dacht ik ook ja, dacht dat ze opnieuw begonnen waren ofzo omdat ik die 1e aflevering niet gezien heb:S

maarja, gelukkig gaan ze weer gewoon door

Top Serie!!! (net iets beter dan 24)

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_10182029
Ik moest ook ff checken, maarja is wel interessant om het begin ff te zien. Alleen een beetje onverwacht.
pi_10186252
Eigenlijk wel jammer dat ze niet opnieuw beginnen.... heb het hele eerste jaar gemist . Hopelijk doen ze seizoen één nog een keer als twee afgelopen is...
pi_10192581
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 21:43 schreef snellejelle het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze niet opnieuw beginnen.... heb het hele eerste jaar gemist . Hopelijk doen ze seizoen één nog een keer als twee afgelopen is...
Of je koopt (net als ik) de DVD op Amazon (mits je Regio-1 kan afspelen).
pi_10268423
Morgen weer een co-pilot? Zijn ze weer opnieuw begonnen ofzo, of gaan ze nog verder met seizoen 2..
pi_10269797
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 12:15 schreef janspj het volgende:
Morgen weer een co-pilot? Zijn ze weer opnieuw begonnen ofzo, of gaan ze nog verder met seizoen 2..
Zoals eerder gezegd; de aflevering co-pilot hoorde gewoon bij seizoen 2.
Maar qua continuiteit gaat het morgen wel weer verder waar ze 2 weken terug waren gebleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')