Gelukkig hebben we een noodvooraad pistachenootjes, maar wij kijken hier thuis weer
Ik kies nummer 1
maargoed je moet er wat voor over hebben
quote:stelletje zeikerds, de bbc zond het pas om 23:00 elke week...
Op zondag 7 september 2003 18:41 schreef Sirchay het volgende:
beetje naai streek dat het zo laat is...maargoed je moet er wat voor over hebben
(ik weet hoe de opset is, een dag wordt een agent gevolgd, ik wil gewoon wat meer weten waaronder je de serie kunt indelen)
quote:actie, veel actie
Op zondag 7 september 2003 18:49 schreef greatgonzo het volgende:
ik hoorde er laatst over, en las het in de tv gids, maar de serie ken ik niet. Het schijnt wel een goede serie te zijn (veel prijzen gewonnen enz), maar op imdb stond niet veel info. Wie kan mij wat meer over de serie vertellen? Aan wat voor soort serie moet ik denken, veel actie of meer gepraat ala X files?(ik weet hoe de opset is, een dag wordt een agent gevolgd, ik wil gewoon wat meer weten waaronder je de serie kunt indelen)
gewoon kijken om 22:00
quote:Veel actie, met een ijzersterk verhaal. En het realtime principe is gewoon briljant. Absoluut gaan kijken dus!
ik hoorde er laatst over, en las het in de tv gids, maar de serie ken ik niet. Het schijnt wel een goede serie te zijn (veel prijzen gewonnen enz), maar op imdb stond niet veel info. Wie kan mij wat meer over de serie vertellen? Aan wat voor soort serie moet ik denken, veel actie of meer gepraat ala X files?(ik weet hoe de opset is, een dag wordt een agent gevolgd, ik wil gewoon wat meer weten waaronder je de serie kunt indelen)
quote:najaar las ik in dat andere topic
Op zondag 7 september 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
wanneer begint season 3 weer in de US?
quote:pssst.. 28 oktober, maaruh ik moet optiefen
Op zondag 7 september 2003 18:56 schreef Duiveltja het volgende:
wanneer begint season 3 weer in de US?
Voor mensen die seizoen 1 niet gezien hebben. Geen nood, seizoen 2 kun je ook gewoon kijken zonder seizoen 1 gezien te hebben, maar je zult wel wat details missen. Je kunt natuurlijk morgen ook direct seizoen 1 op DVD kopen
quote:Om deze thread WEL spoiler vrij te houden
Op zondag 7 september 2003 17:21 schreef MikeyMo het volgende:
waarom moet ik nou weer optiefen
quote:nee, maar je krijgt wele en blik geworpen op een scene waarin ze behaloos in een shirtrondloopt met stijve tepels.
Op zondag 7 september 2003 19:45 schreef Robino het volgende:
Heeft Kim in series 2 wel stomende sex?
screens te zien in het BH&H topic over haar
Ben trouwens erg benieuwd naar de reacties op Kim's verhaallijn over een paar weken
quote:Leer het verdomme nou eens...
Op zondag 7 september 2003 21:17 schreef MikeyMo het volgende:spoiler:
Ben trouwens erg benieuwd naar de reacties op Kim's verhaallijn over een paar weken
quote:Van www.yorin.nl:
ik hoorde er laatst over, en las het in de tv gids, maar de serie ken ik niet. Het schijnt wel een goede serie te zijn (veel prijzen gewonnen enz), maar op imdb stond niet veel info. Wie kan mij wat meer over de serie vertellen?
Afleveringsinfo: http://www.rtl.nl/programma/24/
quote:frusty, ik spoil helemaal nix.
Op zondag 7 september 2003 21:20 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Leer het verdomme nou eens...
Rennennnnnnnnnnn.........naar dat kastje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |