persoonlijk vind k t een fantastisch programma gisternacht hadden ze weer wat geweldigs; een opgraving die niet helemaal klopte, een paar honderd jaar geleden had iemand daar allemaal erg oude spullen in de grond gestopt dus ze vonden allemaal dingen die helemaal niet samen konden en het ene zag er veel ouder uit als het andere terwijl het uit ongeveer de zelfde tijd kwam
oftewel ze waren besodemieterd door iemand een paar honderd jaar geleden en ze waren niet blij
maar over het algemeen vinden ze toch aardig wat en komen ze dankzij de vindingen een stuk meer te weten.
een erg leuk programma. En die Phill blijft lacfen
Ik vind het egt kewl...
quote:van blackadder ja, was ook even verbaasd, zo iemand neem je niet serieus meer
Op dinsdag 17 september 2002 13:12 schreef Frollo het volgende:
Dat is toch met Baldrick?
quote:ja die lult alles aan elkaar
Op dinsdag 17 september 2002 13:12 schreef Frollo het volgende:
Dat is toch met Baldrick?
... het wordt voor mij pas interessant als er een tekening van wordt gemaakt (van b.v. het gebouw wat ze aan het opgraven zijn)
Jaja, ik begrijp het niet zonder plaatjes
lees daar trouwens dat TT nu 10 jaar bestaat. alle afleveringen zijn dus van na 1992
Geweldig hoe ze helemaal blij kunnen worden van een miniscuul stukje vuursteen
quote:Het is een perfect programma tijdens het eten (want om 18.00 uur)!
Op dinsdag 17 september 2002 13:04 schreef rubbereend het volgende:
Zijn er nog meer regelmatige kijkers???persoonlijk vind k t een fantastisch programma
gisternacht hadden ze weer wat geweldigs; een opgraving die niet helemaal klopte, een paar honderd jaar geleden had iemand daar allemaal erg oude spullen in de grond gestopt dus ze vonden allemaal dingen die helemaal niet samen konden en het ene zag er veel ouder uit als het andere terwijl het uit ongeveer de zelfde tijd kwam
oftewel ze waren besodemieterd door iemand een paar honderd jaar geleden en ze waren niet blij
maar over het algemeen vinden ze toch aardig wat en komen ze dankzij de vindingen een stuk meer te weten.
een erg leuk programma. En die Phill blijft lacfen
quote:Ja, idd
Op dinsdag 17 september 2002 13:54 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik vind 't programma eigenlijk geen zak aan...... het wordt voor mij pas interessant als er een tekening van wordt gemaakt (van b.v. het gebouw wat ze aan het opgraven zijn)
Jaja, ik begrijp het niet zonder plaatjes
Ik kijk vaak naar Discovery als het maar geen (medisch) detective-docu's zijn, maar Time Team is saai zeg. En die 'Baldrick' heeft een slaapverwekkende stem.
quote:Archeologie is in wezen saai, ik vind juist dat door het enthousiasme dat deze lui voor een scherf of een kraal kunnen hebben erg fascinerend om naar te kijken. Daarnaast zijn de conclusies die ze daar dan weer kunnen verbinden geweldig, ook omdat ze dat blijkbaar kunnen over tijden/gebieden waarvan nauwelijks iets op schrift bestaat. De tentoongestelde kennis vind ik erg indrukwekkend!
Op woensdag 18 september 2002 11:06 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ja, idd
Ik kijk vaak naar Discovery als het maar geen (medisch) detective-docu's zijn, maar Time Team is saai zeg. En die 'Baldrick' heeft een slaapverwekkende stem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |