Vorige topics
24 Season 2 op Yorin [BBC peops optiefen AUB]
24 season 2 op Yorin - #2
'24' Season 2 // Yorin - # 3
24 Seizoen 2 Part IV
24 seizoen 2, part V
Wat is 24?
24 is een awardwinnende topserie met een sterrencast en een ijzersterk verhaal. De serie speelt zich real-time af in een periode van 24 uur. De Amerikaanse president Palmer krijgt in 24 het bericht dat een groep terroristen van plan is binnen een dag een atoombom te laten ontploffen in Los Angeles. Hij schakelt Jack Bauer in om een ramp te voorkomen.
Uitzending:
Op zondag op Yorin om 22:00
Herhaling op woensdag op RTL5 om 20:30
Uitzending en herhaling gemist?
Geen probleem. Hier vind je een overzicht van alle voorgaande delen, met een korte samenvatting van de aflevering van jouw keuze.
* Let op
Dit is een spoilervrij topic. We volgen de serie hier op Yorin (en RTL5). Heb je de serie al gezien op een andere zender, wees dan zo vriendelijk om geen spoilers te plaatsen. Bedankt
Zoiets zullen ze wel niet doen, daar zitten we namelijk allemaal op te wachten...
quote:Of juist wel. Bij 24 weet je het maar nooit
Op zondag 21 december 2003 23:44 schreef Larry101 het volgende:[..]
Zoiets zullen ze wel niet doen, daar zitten we namelijk allemaal op te wachten
quote:De serie is een complot! Ze willen dat we het ene denken, maar stiekum is het anders..
Op zondag 21 december 2003 23:47 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Of juist wel. Bij 24 weet je het maar nooit
quote:of ze denken dat wij denken dat wij verwachten dat zij denken dat wij denken dat er een plotwending zal komen ......... pffffffff te laat voor dit soort gedachten laat ik maar gaan slapen
Op zondag 21 december 2003 23:44 schreef Larry101 het volgende:[..]
Zoiets zullen ze wel niet doen, daar zitten we namelijk allemaal op te wachten
quote:Het wordt me te ingewikkeld
Op zondag 21 december 2003 23:47 schreef Ender_Wiggin het volgende:[..]
of ze denken dat wij denken dat wij verwachten dat zij denken dat wij denken dat er een plotwending zal komen ......... pffffffff te laat voor dit soort gedachten laat ik maar gaan slapen
maar jack was misschien nog wel heldhaftiger, george hield het niet echt lang meer uit natuurlijk
quote:Maar nu gaat de eer naar George. Daarom heb ik hem in de openingspost ook een wat grotere foto dan de rest gegeven
Op maandag 22 december 2003 00:00 schreef koetjeboe het volgende:
haha, jamaar jack was misschien nog wel heldhaftiger, george hield het niet echt lang meer uit natuurlijk
Ik heb hem al gezien maar zij nog niet.
* CrazyDaisy85 loopt nu naar beneden om in de TV gids te kijken ...
In de MikroGids bij mij thuis staat: 24 (hh) - vanaf 22.15 uur
quote:Het lijkt er inderdaad op dat het verplaatst is naar 22:15 ja. Om half negen komt nu eerst een of andere film blijkbaar.
Op maandag 22 december 2003 12:06 schreef Lister het volgende:
Klopt het trouwens dat de herhaling woensdag op RTL5 van 22:15 tot 23:05 is in plaats van de standaard tijd van 20:30 tot 21:30.
Dit staat tenminste in de Veronica gids en op TVGids online maar mijn zus zei dat het helemaal niet herhaald werdIk heb hem al gezien maar zij nog niet.
Op 31 december, of beter gezegd 1 januari kun je aflevering 17 ( 0:00 tot 1:00) om 0:05 zien. Bijna realreal-time dus
Gaat hier om de herhaling op RTL5.
quote:idd ja, echt een vreselijk irritante verhaallijn heeft ze. Of ze moet nog wat douche-scenes hebben in de komende afleveringen, dan mag ze blijven
Op maandag 22 december 2003 22:22 schreef WheeleE het volgende:
Was weer een uitstekende aflevering. De verhaallijn met Kim blijft me echter de rillingen op de rug bezorgen. Laten ze die muts lekker opruimen
.
quote:En dat witte topje er weer over aan doen idd
Op maandag 22 december 2003 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
idd ja, echt een vreselijk irritante verhaallijn heeft ze. Of ze moet nog wat douche-scenes hebben in de komende afleveringen, dan mag ze blijven
Best Television Series - Drama
24 (FOX)
CSI: Crime Scene Investigation (CBS)
Nip/Tuck (FX)
Six Feet Under (HBO)
The West Wing (NBC)
Best Performance by an Actor in a Television Series - Drama
Michael Chiklis - The Shield
Anthony Lapaglia - Without a Trace
William Petersen - CSI: Crime Scene Investigation
Martin Sheen - The West Wing
Kiefer Sutherland - 24
quote:Wat mij betreft mogen alletwee die Globes naar 24 gaan. De serie zelf is gewoon onwijs goed, en Kiefer Sutherland speelt een meesterlijke rol.
Op dinsdag 23 december 2003 12:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik weet niet of 't al bekend was, maar 24 is weer genomineerd voor 2 Golden GlobesBest Television Series - Drama
24 (FOX)
CSI: Crime Scene Investigation (CBS)
Nip/Tuck (FX)
Six Feet Under (HBO)
The West Wing (NBC)Best Performance by an Actor in a Television Series - Drama
Michael Chiklis - The Shield
Anthony Lapaglia - Without a Trace
William Petersen - CSI: Crime Scene Investigation
Martin Sheen - The West Wing
Kiefer Sutherland - 24
Forum Opties | |
---|---|