quote:nou ik ben benieuwd hoe dit er uit ziet als het af is....
Worst Case Scenario - 'Zombies' gaan Duitse kwestie uitvechtenBloeddorstige Duitse nazi-zombies die het opnemen tegen asociale Nederlandse zombies: politiek correct wordt de nieuwe Nederlandse horrorfilm Worst Case Scenario niet.
Wel erg grappig, denkt producent B. Oosterhoorn. Zondag werden op de Rotterdamse Maasvlakte de eerste opnames gemaakt voor de Nederlandse 'splattermovie'. In de promotietrailer die zondag werd gefilmd, strijden Nederlandse en Duitse zombies tegen elkaar rond een militaristisch kampement op het strand. De achtergrond van de film is een fictieve WK-finale tussen Nederland en Duitsland.
Het verhaal neemt alle eigenaardige rivaliteit tussen de twee buurlanden op de hak. De gestoorde professor die de zombies maakt is een foute Duitser, maar ook de Nederlanders kunnen rekenen op een fikse portie zelfspot. (ANP)
quote:Die film heette die niet "woensdag" ?
Op donderdag 9 oktober 2003 10:31 schreef MikeyMo het volgende:[..]
nou ik ben benieuwd hoe dit er uit ziet als het af is....
Lijkt me een soort van film als "bad taste"
quote:woensdag was een slasher in de bossen geloof ik
Op donderdag 9 oktober 2003 10:34 schreef UberPhreak het volgende:[..]
Die film heette die niet "woensdag" ?
Lijkt me een soort van film als "bad taste"
Is de trailer al ergens te bewonderen.. enne vanaf wanneer draait hij in de bios?
net de promoreel bekeken op de site http://www.gorehoundinc.com/
en ik moet zeggen geweldig gewoon
zou dit eindelijk weer eens een coole nederlandse productie worden na al die costa crap de laatste jaren
die promo is echt super begint grappig met die wo2 en wk beelden en daarna wordt het gewoon megaruig als je die zombies ziet
now they've taken over our beaches!
Briljant!
.
Duiters --> Zombies.......
quote:Ja, cool he
Op zondag 21 december 2003 17:02 schreef Martijn_77 het volgende:
Lekker allemaal stereotypesDuiters --> Zombies.......
quote:Waarom zit dat topic eigenlijk op slot? Beetje flauw als dat al als spam gekenmerkt wordt.
Op donderdag 9 oktober 2003 10:34 schreef victorinox het volgende:
Als je nog mee wilt spelen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |