Had je ze niet wat manieren bij kunnen brengen?quote:Op maandag 4 april 2005 17:11 schreef mamamiep het volgende:
Sorry. Ik geef de schuld aan de bloody English people.
Mweh.quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hallo.
[Tournament] Filmpersonagetoernooi: Derde Ronde
Dit topic lijkt stuk. Schuld van Califo. Schijnt.
Donequote:Op woensdag 13 april 2005 13:54 schreef outtayourleague het volgende:
Mod? Kan de titel van het filmpersonagetoernooi wer aangpast worden? we zijn alweer in de vijfde ronde aanbeland... Thanx![]()
Die heb ik inderdaad verwijderd. Het is offtopic, lokt warezrequests uit en is voor helemaal niemand interessant.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:26 schreef tonks het volgende:
iets dat ik met zoveel kb/s aan het downloaden was en dat ik al op 0.9% was
Okee, had je het dan niet kunnen editten nu dacht ik de hele ochtend dat me internet stuk wasquote:Op vrijdag 22 april 2005 14:12 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die heb ik inderdaad verwijderd. Het is offtopic, lokt warezrequests uit en is voor helemaal niemand interessant.
Had ik ook kunnen doen inderdaad. Ik had alleen vanochtend niet zo veel tijd en verwijderen gaat sneller dan editten, vandaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Okee, had je het dan niet kunnen editten nu dacht ik de hele ochtend dat me internet stuk was
No problem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:15 schreef J_CDA het volgende:
Kan iemand de topictitel van dit topic DVD World war II the complete history veranderen in WorldBedankt!
Die post wordt dan ook verwijderd.quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:58 schreef Aurelium het volgende:
Ik snap dat jullie warez proberen te mijden, maar je kunt ook te ver gaan. 90% van de mensen in dat topic haalt die eps van het internet, dus om dat zo hardnekkig te ontkennen vind ik waanzin.
Bovendien, wat maakt het uit om te melden dat de aflevering uitgesteld is tot volgende week vanwege die toespraak van Bush. Nu is het waarschijnlijk wachten op de volgende die komt vragen waarom ie zn vertrouwde hdtv ripje niet kan vinden.
Donequote:Op vrijdag 29 april 2005 14:58 schreef outtayourleague het volgende:
Hallo mods! dit wordt letterlijk de laatste keer: de finale van het filmpersonagetoernooi is begonnen, zouden jullie nog 1 keer de topictitel aan kunnen passen? Thanx, ook voor alle keren daarvoor!![]()
Gij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:04 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat het het snelste werkt als je niet op elke post van 'm reageert.
Kan je de posts van laffer weghalen in het topic Barend en van Dorp & Jan Mulder?quote:
Wij kunnen ze toch vinden? Wij hebben echt niet meer zoekmogelijkheden dan jullie...quote:Op zondag 8 mei 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Mike waarom een verwijzing naar een topic dat niemand kan vinden ?
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Mike het volgende:
Precies wat Gorro zegt dus. Wij vinden elk topic, dus dan moeten anderen dat ook kunnen. Gewoon zorgen dat de topiclijst lang genoeg is en dan CTRL-F gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |