abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26629024
gaan ze toch ditwas het nieuws kijken, met die gast met een scheve bek
nog zo'n programma
pi_26629070
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:32 schreef DrDentz het volgende:
gaan ze toch ditwas het nieuws kijken, met die gast met een scheve bek
nog zo'n programma
Volgens mij ben jij een politicus. Jij wil geen amusument meer op de Publieke Omroep begrijp ik. .

DWHN is gewoon een goed programma. Punt.
Hoi.
pi_26629116
lol aardig grappig programma ja
pi_26629228
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:36 schreef DrDentz het volgende:
lol aardig grappig programma ja
Als je geen interesse in zulke programma's hebt, ga dan gewoon lekker SBS6 kijken o.i.d.. Om zelf programma's af te kraken, omdat het niet voldoet aan jou beeld, kost jezelf alleen maar energie die je beter voor het kijken kan bewaren.
Hoi.
pi_26629357
o o o wat een programma
O O O WAT EEN PROGRAMMA!!!
pi_26629423
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:34 schreef pekel het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij een politicus. Jij wil geen amusument meer op de Publieke Omroep begrijp ik. .

DWHN is gewoon een goed programma. Punt.
Goh, net riep je nog dat men qua meningen verder moet kijken dan dit forum, maar nu moet iedereen DWHN goed vinden omdat dat jouw mening is over dat programma.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26629473
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Goh, net riep je nog dat men qua meningen verder moet kijken dan dit forum, maar nu moet iedereen DWHN goed vinden omdat dat jouw mening is over dat programma.
Ik heb geen kritiek buiten dit forum gehoord over DWHN. .

Maar inderdaad, je hebt gelijk. . Excuses.
Hoi.
pi_26629596
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:50 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik heb geen kritiek buiten dit forum gehoord over DWHN. .

Maar inderdaad, je hebt gelijk. . Excuses.
Ik vind het een goed programma trouwens. Alleen vind ik het wel minder geworden na het vertrek van Thomas Acda. Die Jan Jaap en die andere panelkneus (kan even niet op z'n naam komen) zijn echt totaal niet grappig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26629645
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind het een goed programma trouwens. Alleen vind ik het wel minder geworden na het vertrek van Thomas Acda. Die Jan Jaap en die andere panelkneus (kan even niet op z'n naam komen) zijn echt totaal niet grappig.
Raoul Heertje.

Idd, vroeger was het met Thomas Acda vele malen beter, imo.
Hoi.
pi_26629678
Raoul Heertje inderdaad, die vind ik zelfs bloedirritant. Totaal niet grappig die kerel, net zoals Jan Jaap en het gros van de gasten. Merkwaardig genoeg vind ik het programma toch vermakelijk, onder andere door de presentator en het feit dat er af en toe een gast zit die leuk uit de hoek kan komen.
pi_26629734
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:57 schreef pekel het volgende:
Idd, vroeger was het met Thomas Acda vele malen beter, imo.
Ik vind Raoul Heertje wel cool eigenlijk

Thomas Acda is prima, zolang 'ie maar niet gaat zingen
pi_26629814
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 21:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Raoul Heertje inderdaad, die vind ik zelfs bloedirritant. Totaal niet grappig die kerel, net zoals Jan Jaap en het gros van de gasten. Merkwaardig genoeg vind ik het programma toch vermakelijk, onder andere door de presentator en het feit dat er af en toe een gast zit die leuk uit de hoek kan komen.
Harm Edens is een van de betere programmamakers, zo niet de beste, in het genre humor. Jammer genoeg vond ik dat DWHN een beetje standaard werd, steeds zag je weer die on-grappige Prem Radakishun. Ben ook blij dat Edens naar Talpa gaat, heeft 'ie tenminste alle vrijheid voor een goed programma.
Hoi.
pi_26629906
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:02 schreef pekel het volgende:

[..]

Harm Edens is een van de betere programmamakers, zo niet de beste, in het genre humor. Jammer genoeg vond ik dat DWHN een beetje standaard werd, steeds zag je weer die on-grappige Prem Radakishun. Ben ook blij dat Edens naar Talpa gaat, heeft 'ie tenminste alle vrijheid voor een goed programma.
Mee eens, dat heb ik in een ander topic ook aangehaald als reden waarom programmamakers kiezen voor Talpa. Niet alleen geld, ook meer vrijheid.

Prem Radakishun vind ik totaal niet grappig. DWHN is leuker geweest inderdaad, met Raoul, Jan Jaap en Prem is het toch een beetje een links kliekje geworden. Met name Prem loopt maar constant te schreeuwen en heeft echt totaal geen humor. Prem mag van mij meteen van de TV verdwijnen en het liefst ook nog van deze aardbol als het even kan.
pi_26629944
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Mee eens, dat heb ik in een ander topic ook aangehaald als reden waarom programmamakers kiezen voor Talpa. Niet alleen geld, ook meer vrijheid.

Prem Radakishun vind ik totaal niet grappig. DWHN is leuker geweest inderdaad, met Raoul, Jan Jaap en Prem is het toch een beetje een links kliekje geworden. Met name Prem loopt maar constant te schreeuwen en heeft echt totaal geen humor. Prem mag van mij meteen van de TV verdwijnen en het liefst ook nog van deze aardbol als het even kan.
Moraal van het verhaal is duidelijk. Gelukkig hebben we nog Koefnoen. .
Hoi.
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:06:54 #65
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26629949
De aflevering van vanavond was trouwens helemaal geweldig
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:09:09 #66
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26630015
DWHN is absoluut niet leuk

Robbie Muntz, die is leuk
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26630161
Topictitel kan trouwens ook wel veranderd worden in "Kopspijkers #14 - Dit was het dan maar weer..." . .
Hoi.
pi_26630281
ff tussendoor; Ik wist niet dat Edens naar Talpa gaat. Maar stopt DWHN dan ook?
pi_26630301
HALLO!!
pi_26630331
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:18 schreef JeroenV het volgende:
ff tussendoor; Ik wist niet dat Edens naar Talpa gaat. Maar stopt DWHN dan ook?
Ik neem aan van wel. .

Er komt een dagelijks amusements-programma op Tien, met Edens als "brein" erachter.
Hoi.
pi_26630341
Als Edens naar Talpa gaat dan zal Edens DWHN voortzetten op de zender van Talpa, het liefst zonder Raoul en Jan Jaap Hazelip of een soortgelijk programma produceren.
pi_26630512
Zou wel jammer zijn als het stopt. Jan Jaap en Raoul vind ik juist wel leuk, en ik denk dat er een aardige kans dat hij ze misschien mee neemt.
pi_26630590
Harm Edens mag niet naar Talpa gaan
Godverdomme, DWHN is een programma dat gewoon onafgebroken hoort worden uitgezonden én uiteraard mét Jan-Jaap en Raoul. Maar of zij dan ook meeverhuizen lijkt mij sterk vertwijfelbaar.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 30 april 2005 @ 23:30:53 #74
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_26631994
Maaruh, het is nu wel duidelijk naar wie de gouden zwatelaar gaat lijkt me.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  zondag 1 mei 2005 @ 00:29:54 #75
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26633146
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 22:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]
Prem Radakishun vind ik totaal niet grappig. DWHN is leuker geweest inderdaad, met Raoul, Jan Jaap en Prem is het toch een beetje een links kliekje geworden. Met name Prem loopt maar constant te schreeuwen en heeft echt totaal geen humor.
Die is toch ook maar 2 x geweest man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')