Ik was in de veronderstelling dat Seizoen 1 maar 27 aflevering had, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:14 schreef Flash55 het volgende:
true.. heb net deel 18 gezien .. maar Season 2 heeft maar 24 aflevering .. wel 5 minder dan anders
...quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:13 schreef mister_popcorn het volgende:
wanneer komt het dan weer op Net5?
quote:
Het is natuurlijk veel moeite om 4 posts door te lezenquote:Op vrijdag 8 april 2005 19:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
En wanneer Net 5 weer zin heeft om nieuwe afleveringen te gaan uitzenden is iedereen een raadsel![]()
www.divx-digest.com en dan bij Software>Codecs.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:36 schreef Citroentje het volgende:
Ik mis codecs om episode 18 te kijken (onlangs mn laptop geformateerd...), kan iemand mij helpen?
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
www.divx-digest.com en dan bij Software>Codecs.
Of Doom9.org, of google...
En je hebt gewoon een officiele release?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...
Gouden tip: download en installeer VLC Media Player! Geniaal progselquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Citroentje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle mogelijke codecs geprobeerd (divx, xvid, ac3, etc.), maar het bestand wordt maar niet herkend als een media-bestand...
ik vraag me af of hij zich wel opoffert..quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heerlijke aflevering weer
Eindelijk weer een beetje actie, met Trey die er tussen springt bij Seth (flashback), Marissa en Ryan die bijna weer een koppeltje zijn (al denk ik dat Trey z'n oog ook op Marissa heeft laten vallen)...
Wat een lekker wijf had die Trey geregeld trouwens![]()
[afbeelding]
Wel lullig dat Trey zich opoffert, en al helemaal dat Ryan het niet doorheeft want dit zorgt vast weer voor spanningen.
Tuurlijk offert hij zich op, hij kon helemaal geen xtc bij hebben want het feest was onverwacht, hij was er al toen het feest begon.quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:42 schreef s0d het volgende:
[..]
ik vraag me af of hij zich wel opoffert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |