Er was een discussie gaande:
quote:
Ontstaat er nu geen tijdparadox omdat Kyle dat flesje uit het verleden heeft meegenomen?
quote:
mja dat vroeg ik mezelf ook al af...
maar ik denk dat dat wel meevalt, omdat die demonen toch niet hadden gezien dat er naast t flesje in papa's hand, die jonge Kyle dus heeft, nog een flesje heel was gebleven.. want zo was t toch?
quote:
Jah maar, Kyle heeft nu wel het ruimte-tijd-continuum mooi verneukt, want door dat flesje mee te nemen, heeft hij een flesje extra en jonge Kyle een flesje minder. Kyle had in het heden zijn laatste flesje gebruikt om naar Leo te gooien, met als gevolg dat de Charmed ones besloten om hem en Paige naar het verleden te sturen. Jonge Kyle zal nooit dat flesje naar Leo gooien (en nooit naar het verleden gestuurd worden etc), want hij heeft een flesje minder. Bovendien heeft heden-Kyle nu dus nog een extra flesje, waardoor jonge Kyle in feite twee flesjes minder heeft dan heden-Kyle.
Maarja, de Charmed-schrijvers kennende negeren ze dit hele gebeuren en lost t zich allemaal vanzelf op.
quote:
Ik ben ook niet zo blij met dat flesje.. vreemd gedoe allemaal.
Maar goed vandaag even de nieuwste aflevering (die gisteren online was) gezien..
En ik maar denken dat the avatars "The Big Bad" zijn van het seizoen, maar nu The Avatars vertrokken zijn, is het allemaal een beetje vreemd. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Misschien wordt het Leo, Charmed Sisters tegenover the Elders als einde of zo iets! Wel vind ik het cool dat ze een verhaallijn niet hebben uitgemolken het hele seizoen door over the avatars. Er zat echt aktie in en is in rap tempo opgelost.
quote:
Ik ben het niet met je eens: vind het maar niks hoe ze de verhaallijn uitwerken.
Eerst doen alsof de Avatars evil zijn (met allemaal aanwijzingen waar later niets meer mee is gedaan; het zou bijvoorbeeld een wereld zonder goed en kwaad worden en opeens werd het een wereld zonder kwaad met alleen maar goed). Daarna zijn de Avatars de good guys. En nu opeens toch weer niet helemaal. Bovendien is het verhaal een complete rip-off van de Jasmin-verhaallijn van Angel, waar ook een utopia werd gecreëerd tegen de prijs dat niemand meer een eigen wil had en dat er een paar mensen moesten sterven.
En dan heb ik het nog niet eens over alwéér een Whitlighter die met een Charmed One een verhouding heeft. Ik vind het wel leuk dat Kyle er nog in zit, maar hadden ze niet iets originelers kunnen bedenken?
Ik ben wel benieuwd wat ze nu verder gaan doen. Het lijkt me wel leuk als ze meer met Zancoo (of hoe schrijf je dat) gaan samenwerken, maar hij zal uiteindelijk wel gewoon heel voorspelbaar de bad guy worden.
quote:
Kyle zit er niet meer in hoor.. hij is welleswaar een Whitelighter geworden, maar hij heeft er verder vrij weinig nog maar mee te maken.. de verhouding tussen hem en paige zet verder niet meer door... iig niet in de volgende ep. En ik vind het wel een goede oplossing, hij heeft in de ogen van de elders zn leven ingezet voor iets goeds (killen van een avatar) en is daarom een Whitelighter geworden.. en wéér een verhouding? alleen Piper en Leo toch?