Vorig topic: 24 seizoen 2 (BBC 2 kijkers)
Dit topic is dus bedoeld voor de mensen die seizoen 2 van 24 op de BBC volgen. Elke zondag om 23:00 uur op BBC2.
Spoilers worden niet op prijs gesteld.
quote:Over de aflvering van gisteravond mag je gewoon praten hoor!
Op maandag 21 april 2003 11:37 schreef aldostuta het volgende:
Ik zal niets verklappen, maar de aflevering van deze week was wederom fantastisch!!!!!
Benieuwd hoe Jack zich weer uit deze situatie gaat redden.
Arme Palmer, en arme Kate. Kate kreeg aan het einde van de aflevering echt een shock te verkeren, ze trilde erover.
Werd trouwens afgelopen afleveringen een beetje geirriteerd van dat kleine schermpje bij de aftiteling waar je kon zien wat er in de volgende aflevering kwam, dat verpeste de spanning een beetje voor mij. Gellukig is dat er nu uit Zal mij benieuwen hoe en of Jack zich hieruit gaat redden..
quote:Hier ook al.
Op maandag 21 april 2003 07:50 schreef MikeyMo het volgende:
Na 1 keer een perfect zonder storingen uitgezonden aflevering te hebben uitgezonden bewees Casema zijn infantiliteit met om de haverklap testbeeld
Tuurlijk redt Jack het.. Jack zou Jack niet zijn als hij zich niet uit deze benarde situatie wist te redden.
Mooie aflevering.
quote:Ja, dat vroeg ik me dus ook al af, je hoort niets over die piloten.
Op maandag 21 april 2003 16:11 schreef aldostuta het volgende:
Wel een beetje toevallig dat Jack en Nina als enige de crash overleefden.
Maar holy crap, wat een vette aflevering! Niet normaal meer, deze serie is gewoon te goed...
quote:Anders is de serie wel erg gauw af...
Op maandag 21 april 2003 16:11 schreef aldostuta het volgende:
Wel een beetje toevallig dat Jack en Nina als enige de crash overleefden.
Jack zou Jack niet zijn als hij dit niet zou overleven.
Wat ik ook zo knap vind is dat Jack vrijwel nooit of amper geraakt wordt als hij beschoten wordt door een heel leger. Hij knalt ze bij wijze van spreken allemaal af maar Jack..geen centje pijn.
Gisteren was ik het bijna vergeten omdat ik in tegenstelling tot normale zondagavonden ging stappen... maar gelukkig dacht ik er nog op tijd aan, even vader gebeld die het opnam... en straks even kijken dus!
quote:Die was ook al stervende
Op maandag 21 april 2003 17:13 schreef CloudStrife het volgende:
Nina en Jack waren niet de enige die het vliegtuigongeluk hadden overleefd. Ook die ene agent, die later door dat commandoteam werd neergeschoten was nog in leven.
quote:Waarom nu weer dan? Gvd...
Op zondag 27 april 2003 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
Aflevering 10 hé?
En daarna 2 weken wachten op aflevering 11.
quote:Ze weten echt hoe ze prioriteiten moeten stellen in Engeland
Op zondag 27 april 2003 18:59 schreef CloudStrife het volgende:
Pool of Golf, een van de twee
bij ons zou het dan tenminste nog schaatsen zijn
quote:In engeland zijn ze niet koppie koppie, alhoewel ze daar iig meer koppie koppie hebben dan de gem nl zener met al hun 4:3 uitzendingen
Op zondag 27 april 2003 19:33 schreef Jape het volgende:[..]
Ze weten echt hoe ze prioriteiten moeten stellen in Engeland
bij ons zou het dan tenminste nog schaatsen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |