abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:53:14 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570200
... en hier weer verder
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_8570231
Wie had gedacht dat Nina de mol was?

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

dinsdag 18 februari 2003 @ 21:54:50 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570256
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 21:54 schreef CloudStrife het volgende:

Btw. gaarna geen spoilers van volgende week plaatsen. Ook niet van wat je in de commercial/trailer gezien hebt!

Ikke!
[..]
pi_8570300
quote:

Ze gaan in die teasers echt niet verklappen wie de mol. Lijkt me dat er nog wel een leuke plotwending inzit
  dinsdag 18 februari 2003 @ 21:57:56 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570343
ehm hallo... heb je die aflevering wel gezien?

in de laatste scene wordt Drazen anders wel door Helena/Nina ingelicht dat Palmer nog leeft en dat het een truc was

[..]
pi_8570376
Hij doelt meer op het feit dat Yorin geen echte spoilers laat zien in de commercials/trailers.
pi_8570528
quote:
Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...
:{
pi_8570715
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

dinsdag 18 februari 2003 @ 22:14:02 #9
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570729
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:05 schreef SODA het volgende:

[..]

Ik wist het jammergenoeg.. Had toevallig de desbetreffende scene gezien toen ie op de BBC werd uitgezonden. Goed balen dus, hoewel ik nu wel de hele serie heb zitten opletten waaróm Nina informatie doorspeelt. Conclusie: geen enkel idee, ben erg benieuwd met welke kromme motivatie ze aan komen zetten...

Nou vanaf het begin vand e serie werd duidelijk dat Nina en Jack een relatie hebben gehad waarvan nu alleen nog maar een professionele relatie is overgebleven. Dat is voor een vrouw vaak al genoeg

Maar goed, ze heeft dus een andere naam en spreekt servisch, dus ik denkd at zij wel weer ergens familie of op een andere manier gerelateerd is aan Drazen.
Ze screenen wel slecht bij CTU

[..]
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:15:05 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8570758
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:13 schreef Jape het volgende:

[..]

Ja, vraag het me ook af... Zal bij het "safe"house, bij de herontvoering van Kim en dan nu wel geweest zijn... maar het komt best wel vaag op me over, alsof de scriptschrijvers "ineens" nog wat moesten bedenken.... hadden we het eerder kunnen weten?

De ondertiteling zei overigens Yelena

Yelena, excuse my memory
[..]
pi_8571127
quote:
Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 22:35:29 #12
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8571406
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:27 schreef Shogo het volgende:

[..]

Ikke! Had het al een tijdje geleden gepost hier. Vondt haar al zo vreemd doen ze liet toen al teri en kim achter bij de safehouse. Nu is het dus zeker.

FOEI! Je mag niet spoilen!
[..]
pi_8572469
Ik wist al wel dat Nina de Mol was maar ik vond het altijd vollop vaag omdat ze iedereen zo helpt enzo.. zo is ze lief en nu is ze ineens de bitch die Jack wil vermoorden..... de logica is niet toch wel beetje uit de serie...
pi_8572755
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

En ik neem ook aan dat Nina niet samen speelde met Jamey..

pi_8572975

1. in de grond levend, zwart, spitssnuitig zoogdier met graafpoten
voorbeeld
+ voegwoord
zo blind als een mol (geheel blind)
2. infiltrant in een organisatie

ik neem aan dat een infiltrant of mol ongemerkt een organisatie moet infiltreren om enig succes te boeken in zijn missie. Hoe doe je dat het best? Juist! Door zich zo goed mogelijk te mengen met de CTU luitjes, eventueel relaties aangaan om zich zo alles behalve verdacht te maken.
Al de opdrachten uitvoeren de je CTU-baas je opgeeft en wanneer de situatie het permiteert de opdrachten van je andere baas uitvoeren.
...

pi_8573185
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:15 schreef Smeich het volgende:
Wat ik dan nie snap he..

Waarom moest Jack haar in 1 van de eerste afleveringen neerschieten, ook al had Jack haar dat kogelvrije vest gegeven.

Gaines, een pionnetje van de Drazens, wist niet dat Nina een mol was. Zijn 'contactpersoon' was Jamey. Noem het 'informing-on-a-need-to-know-basis'
  dinsdag 18 februari 2003 @ 23:37:07 #17
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_8573331
quote:
Wat ik dan nie snap he..

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_8573452
quote:
Allebei mol, van andere mensen he.. Drazen liet Gaines het eerst opknappen maar moest er zelf achteraan toen dat faalde...

Als Gaines niet had gefaald hadden ze trouwens een hoop dingen niet hoeven regelen zeg

pi_8573539
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 22:35 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

FOEI! Je mag niet spoilen!

Euhm dat was niet spoilen. Ik dacht (dus wist niet) al 2/3 weken terug dat nina de mol was...
pi_8573592
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:37 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Hij kon meekijken met de camera's in CTU. Dus zag hij dat Nina een kogelvrij vest kreeg... maar nu staat er iets anders boven m'n post.

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.
pi_8576401
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

pi_8576413
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 23:48 schreef Shogo het volgende:

[..]

Hij zag dat niet Jack had het een beetje verstopt enzo... Tis een tijd terug maar ik wee het nog steeds.

Pardon? Die zin begrijp ik niet!
Wat had Jack niet/wel verstopt?

[edit]
Ik begrijp 'm ineens. Er moet een punt na "niet"
Inderdaad, Jack had dat vest "verstopt" ;-)
Maar serieus, Gaines kon dat inderdaad niet zien. En Nina wist zelf ook wel dat ze een vest aan kreeg en ze had nooit zo in paniek gereageerd als ze nu deed. Maar goed, kleine dingetjes die er niet toe doen!
[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door dvdstelt op 19-02-2003 08:55]

woensdag 19 februari 2003 @ 08:59:48 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576492
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 08:44 schreef dvdstelt het volgende:
Gatver, wat kots ik op die MikeyMo!!!
Wat hij heeft verklapt zat dus NIET in de trailer want dat ging over wat anders. En dat wist die zak hooi écht wel, want dat kan ik opmaken uit alles wat hij weet en wat hij inmiddels al gezegd heeft. Hij geilt er gewoon enorm op om elke aflevering continue te spoilen!

Deze aflevering was wel weer enórm goed zeg. Uiteraard had ik 'm al gezien, maar hij blijft tof. Het valt me ook op, dat het hele verhaal met Nina Meyers en haar mol zijn, zó is gevormd, dat geen enkele kijker het echt kon verwachten. Vooral ook op het laatste moment, als je Mason gaat verdenken enzo, doordat hij 'zogezegd' met de plattegrond van de gevangenis heeft zitten rommelen.

Maar in de afgelopen afleveringen heeft Nina echt letterlijk het leven van Jack en Teri en Kim gered uit de handen van wat nu haar opdrachtgevers blijken te zijn. Maar maakt niet uit, toen ik zag dat het Nina was, kwam de klap letterlijk snoeihard aan!

Er wordt hier gespeculeerd over Jamey en Nina en dat ze beiden mol waren. Volgende week meer daarover! Echt te tóf voor woorden! Ik begrijp niet dat ze zo een verhaal kunnen bedenken!!!

And I love u 2

Sorry hoor maar ik heb de aflevering van vorige week ook nog niet gezien dus het is voor mij enigzins gissen, maar als je er naast zit dan krijg je opmerkingen als "je zit er helemaal naast sukkel" en als je het goed hebt krijg je "flikker op met je spoilers"

Volgens mij gaat die Tony er ook nog wel aan...

[..]
  Moderator woensdag 19 februari 2003 @ 09:09:35 #24
42184 crew  DaMart
pi_8576557
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
  woensdag 19 februari 2003 @ 09:56:27 #25
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_8576926
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 09:09 schreef DaMart het volgende:
Gisteren is mijn theorie wel de grond in geboord... ik was er van overtuigd dat Tony de mol was. Vond hem vaak verdacht reageren / handelen.
Tony handelde juist telkens precies volgens de regels. Tony is echt zo'n iemand die z'n best doet om op de legitieme manier hogerop te komen.
Daarnaast redde hij Teri uit handen van die huurmoordenaar, dat zou hij nooit doen als hij onder een hoedje speelde met Drazen.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')