abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10571328
Vervolg op deel 2:

24 Seizoen 2 [pas op spoilers] -deel 2-

Praat hier verder over de seizoensfinale van 24!
Nu is het 5 maanden wachten op seizoen 3!

Ik geef aflevering 24 de score 5/5.

Season Finale official pics!

Thaaa Matrix!

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 20-05-2003 21:07]

pi_10571631
Ik vond het een goede aflevering, maar niet echt een waardige afsluiter van dit seizoen. Er was maar een actiescene en dat vond ik toch wel een beetje weinig. Voor de rest heb ik niks te klagen.

En wie was nou die vrouw op het eind? In het vorige topic noemde iemand al Mandy, maar ik kan me dus niet meer herinneren wie dat was.

And there was much rejoicing.
pi_10571670
Weet niet wie Mandy is!?!
Geen die-hard 24 fan dus.
Ik sprong van mijn stoel toen ik haar zag! Iedereen vroeg zich af waar NEKKID Mandy was, wel de schrijvers hebben geluisterd!
Check aflevering 1 t/m 3 eens van seizoen 1.

En die actiescene, waren er eigenlijk 2. Schieten en een zeer cool gevecht!

[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 20-05-2003 21:08]

dinsdag 20 mei 2003 @ 21:07:45 #4
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_10571782
Geen gouden handdruk voor Mr President
Toch jammer dat het weer gedaan is voor een maandje of 5
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
pi_10571808
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:03 schreef CloudStrife het volgende:
Weet niet wie Mandy is!?!
Geen die-hard 24 fan dus.
Ik sprong van mijn stoel toen ik haar zag!
Check aflevering 1 t/m 3 eens van seizoen 1.
Mwah, die-hard..... Ik heb wel alle afleveringen gezien.

Maar de allereerste afleveringen dus, die heb ik vorig jaar september voor het laatst gezien. Vandaar dat ik het lichtelijk was vergeten. Nu je het zegt komt het allemaal weer boven. Even voor de duidelijkheid: Mandy was dus de vrouw uit het vliegtuig? Of haal ik nu nog meer dingen door elkaar?

And there was much rejoicing.
pi_10571845
Spoiler!?

George Bush zal waarschijnlijk na het bekijken van deze aflevering geen handjes meer gaan geven

/Spoiler!?

pi_10571846
ik vind dat de topic naam Season 2/3 moet zijn

kunnen we vast gaan discuseren over waar s3 over zal gaan

pi_10572031
Thanx DaMart

[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 20-05-2003 21:33]

Moderator dinsdag 20 mei 2003 @ 21:32:39 #9
42184 crew  DaMart
pi_10572438
Nee.... Palmer!!!... Nu is zijn voice wel een beetje shaking volgens mij

Ben wel benieuwd of hij volgend seizoen wel gewoon meespeelt, zou zonde zijn als dat niet het geval was. Ik denk trouwens dat seizoen 3 niet meteen zal aansluiten op S2... zal wel een paar dagen tussen zitten... we hebben immers meer aan een fitte Jack dan aan een jack in deze toestand

Oh en Duiveltje, check je mail

pi_10572526
De schrijvers komen begin juli d8 ik weer bijelkaar, dan zullen we kort daarna wel horen wie er in seizoen 3 zullen meedoen. Zal Palmer echt dood zijn? Bij de klok op het einde hoorde je hem nog kreunen en zijn hart kloppen...... Palmer moet echt terug komen!
  Moderator dinsdag 20 mei 2003 @ 21:40:39 #11
42184 crew  DaMart
pi_10572675
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:35 schreef CloudStrife het volgende:
De schrijvers komen begin juli d8 ik weer bijelkaar, dan zullen we kort daarna wel horen wie er in seizoen 3 zullen meedoen. Zal Palmer echt dood zijn? Bij de klok op het einde hoorde je hem nog kreunen en zijn hart kloppen...... Palmer moet echt terug komen!
Ja, idd... zal wel net op tijd gered worden maar half verlamd blijven of zo... en dan mag Jack op zoek naar Mandy en de rest van de organisatie die erachter zit... weet iemand trouwens wie die man was met wie die Alex (man op boot) belde ? Hij kwam me vaag bekend voor, maar ik kon hem niet thuis brengen.
pi_10572712
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, idd... zal wel net op tijd gered worden maar half verlamd blijven of zo... en dan mag Jack op zoek naar Mandy en de rest van de organisatie die erachter zit... weet iemand trouwens wie die man was met wie die Alex (man op boot) belde ? Hij kwam me vaag bekend voor, maar ik kon hem niet thuis brengen.

Nee, geen idee. Daar moeten we even achteraan gaan.
Hehe, grappig, sommige mensen zagen dus echt niet dat het Mandy was. Ze hadden seizoen 1 wel gezien, maar waren haar alweer vergeten
  Moderator dinsdag 20 mei 2003 @ 21:43:46 #13
42184 crew  DaMart
pi_10572774
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:41 schreef CloudStrife het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Daar moeten we even achteraan gaan.
Hehe, grappig, sommige mensen zagen dus echt niet dat het Mandy was. Ze hadden seizoen 1 wel gezien, maar waren haar alweer vergeten

En dat terwijl ik het na het lezen van een ander forum al ergens halverwege thread 2 had voorspeld

Ik heb trouwens ook ergens gelezen (weet niet of het rumoer of waarheid is) dat ze seizoen 3 al aan het filmen zijn... het schijnt dat in de eerste aflevering Jack en Kim het graf van Terri bezoeken, en Jack Kim min of meer om 'toestemming' vraagt om Kate ten huwelijk te vragen... maar goed, na het zien van de cliffhanger, lijkt het me dat seizoen 3 niet al te lang na seizoen 2 zal afspelen, en het lijkt me een beetje kort voor Jack om Kate dan ten huwelijk te vragen...

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 20-05-2003 21:52]

pi_10573090
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

En dat terwijl ik het na het lezen van een ander forum al ergens halverwege thread 2 had voorspeld

Ik heb trouwens ook ergens gelezen (weet niet of het rumoer of waarheid is) dat ze seizoen 3 al aan het filmen zijn... het schijnt dat in de eerste aflevering Jack en Kim het graf van Terri bezoeken, en Jack Kim min of meer om 'toestemming' vraagt om Kate ten huwelijk te vragen... maar goed, na het zien van de cliffhanger, lijkt het me dat seizoen 3 niet al te lang na seizoen 2 zal afspelen, en het lijkt me een beetje kort voor Jack om Kate dan ten huwelijk te vragen...

dat was dom gelul.
net zoals 75% van de early spoiler posts op fox.com/24 forum.
ze zijn nog lang niet aan et filmen.
ze hebben zelfs nog geen storyline
pi_10573122
Ik wist dat er gewoon nog iets ging gebeuren, want 15 min voor het einde was het eigenlijke verhaal al klaar. Dit worden 5 lange maanden, ach lekker de BBC2 kijkers pesten
  Moderator dinsdag 20 mei 2003 @ 22:09:15 #16
42184 crew  DaMart
pi_10573457
Na een klein onderzoekje ben ik tot de conclusie gekomen dat de man waarmee die Max zat te bellen Alexander Trepkos is... kennen we die naam ?
  dinsdag 20 mei 2003 @ 22:11:49 #17
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_10573536
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:43 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat Jack en Kate samen iets krijgen in SE3 lijkt haast niet te missen
Nina moet terug!
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  Moderator dinsdag 20 mei 2003 @ 22:13:01 #18
42184 crew  DaMart
pi_10573583
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 22:11 schreef inspiral het volgende:

[..]

Dat Jack en Kate samen iets krijgen in SE3 lijkt haast niet te missen
Nina moet terug!

Ik heb ook zo'n idee dat we Nina wel terug zullen zien... we weten namelijk nog steeds niet wat Jack in haar oor fluisterde
pi_10575932
Alexander Trepkos is "Operations" voor de ingewijden. Toch vreemd dat het lijkt dat Section One crossed over to the darkside....

Misschien dat Nikita en Michael iets kunnen doen...

I love it when a plan comes together !
pi_10576716
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 23:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Alexander Trepkos is "Operations" voor de ingewijden. Toch vreemd dat het lijkt dat Section One crossed over to the darkside....

Misschien dat Nikita en Michael iets kunnen doen...

Damn, je was met net voor Dit was de 2e keer dat we hem zagen. De laatste keer was twee afleveringen terug in het kantoortje van Kingsley. Volgens mij is "Operations" (tja, oude gewoonte he ) een grote vis en zien we die nog wel terug komend seizoen. Leuk, want ik vond het altijd een meesterlijke acteur. Maar goed, nou was Nikita ook een meesterlijk serie. Zelfs beter dan 24 (jaja, je leest het goed )

Trouwens, bij Section One wist je eigenlijk ook nooit precies tot welke side ze hoorden Vaak meer dark dan light iig

woensdag 21 mei 2003 @ 00:50:05 #21
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_10576945
Heb net de episode afgekeken, goeie aflevering,
maar helaas was voor mij en misschien ook voor andere het einde geen verassing meer,
als ik al kijk naar mijn spoilerpost van 23 april jl.

Maar kom maar op met seizoen 3!

quote:
Op woensdag 23 april 2003 09:45 schreef Ash het volgende:
HOOG SPOILERGEHALTE EN TEVENS NOG GERUCHT EN KAN DUS GEWOON EEN GRAP WEZEN!

Het gaat namelijk (wordt zogezegd) over de laatste 10 minuten van de laatste aflevering van 24, DUS NIET VERDER LEZEN (USE THE SCROLL, LUKE!) ALS JE NIKS WILT WETEN!!!!!

BEGIN SPOILER
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
Hercules!

What's up man! Got some 24 dirt for you. I was working on 24 last Tuesday when they were filming downtown. I'll give you the short of what I saw. The piece I worked on was from the last 10 minutes of hour 24. The President says a few words to press and onlookers, walks through the crowd to his limo (surrounded by secret service of course), he is shaking hands with many of the onlookers, gets to the limo, turns to the crowd for one last wave and notices a very beautiful and eager young woman in the crowd desperately seeking to shake his hand, the President approaches her and shakes her hand before he leaves in the limo. Now this is a move that I believe President Palmer will live to regret in Season Three because the young woman was none other than the very beautiful and very much non-naked Mandy! Yes, I had a visual sighting of Mia Kirschner on the set of 24! Geek boys rejoice! I do know a bit more of why non-naked Mandy is shaking the President's hand but I don't want to ruin the entire suprise

Peace out!

~Brizbane

BRON: www.aintitcoolnews.com

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

EINDE SPOILER

"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_10577807
OMG !!! waardige afsluiter voor seizoen 2

herinneren jullie zich nog in één van de eerste eps van seizoen 1 waarin mandy gevraagd werd voor een 'missie' in de zomer...

woensdag 21 mei 2003 @ 05:31:46 #23
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_10577808
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 20:48 schreef CloudStrife het volgende:
Vervolg op deel 2:

Speelt Wouter Bos ook mee?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_10584633
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 21:35 schreef CloudStrife het volgende:
Volgens mij hoor ik 'm in de laatse seconde een lange laatste adem uitblazen.
pi_10586703
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 05:26 schreef goatpussy het volgende:
OMG !!! waardige afsluiter voor seizoen 2

herinneren jullie zich nog in één van de eerste eps van seizoen 1 waarin mandy gevraagd werd voor een 'missie' in de zomer...

jah, dat weet ik nog.
en ze hadden het ook over max in een van de eerste eps
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')