Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:51 schreef Shogo het volgende:
Ik zit er serieus over te denken, maar aan de andere kant vind ik het bij tv-series toch wel prettiger met NL-subs... Dilemma's...![]()
Dat komt omdat de boxen van 17 pond een speciale uitgave is van die maatschappij. Waarschijnlijk is dat om extra de aandacht te vestigen op seizoen 4. Van andere series zijn na verloop van tijd ook van de speciale goedkope edities verschenen. En nee, ze verschillen niets van de orginele eerste edities, dus dezelfde kwaliteit.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:49 schreef eborn het volgende:
Om terug te komen op de DVD boxes: er zitten natuurlijk wel engelse subtitles bij. Maar goed, zonder subtitles is het ook prima te volgen. Wel grappig dat de box met alle drie de seizoenen een stuk duurder is (122 euro in plaats van 3x 29). Je zou zeggen dat je dan korting krijgt...
Daar heb je gelijk in hoewel ik op dvd.nl/forum las dat iig seizoen 1 en 2 hier in nederland in prijs zullen verlagen eind Februari. Ik kan ook zonder NL subs want heb hier zat films liggen zonder, maar bij een tv-serie vind ik het toch wat prettiger.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Tja, en de boxen met NL ondertiteling zie je overal voor 88 euro staan. Dat vind ik nogal een verschil, terwijl ze volgens mij voor de rest identiek zijn.
Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.quote:Op zondag 6 februari 2005 23:47 schreef Un4 het volgende:
Van Nina vond ik het niet zo erg.. Chappele is wel jammer..
En dat is nog maar het begin... Vanaf nu waan je je echt in een rollercoaster.. als dat niet al zo wasquote:
Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had het andersom. Nina haalde me het bloed onder de nagels vandaan... en dat is positief als 'bad girl' in een serie als "24". Chapelle vond ik eigenlijk alleen maar irritant.
Mason is season 2 he.. dat is inmiddels in de serie al 3 jaar geleden.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:28 schreef Steve-O het volgende:
Ik mis die CTU baas uit seizoen 2 in de OP.
Net als Chapellequote:Op maandag 7 februari 2005 00:15 schreef Un4 het volgende:
[..]
Van Chapelle is het logisch dat hij in dit seizoen dat. Van Nina vond ik dat niet, eerder jammer dat zij weer kwam kijken. We zijn nu iig zeker dat ze in S4 niet meer voorkomt.
Woensdag op RTL5.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:14 schreef du_ke het volgende:
Wanneer waren die herhalingen ook al weer? Weet nu al dat het komende zondag erg lastig gaat worden. En opnemen is ook nooit een succes bij mij vergeet toch te kijken
.
Zeker wetenquote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 & 2 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Ja, want seizoen 2 & 3 zijn volstrekte bagger vergeleken met 1.quote:Op maandag 7 februari 2005 00:57 schreef Bowny het volgende:
Heeft het nog wel nut om 1 te kijken als je 3 helemaal hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |