dat is typisch voor een show van Rolf Wautersquote:Op zondag 14 augustus 2005 18:57 schreef jmac het volgende:
Vind 't wel aardig, maar 't camerawerk en vooral de verkeerde shots waardoor je telkens irrelevante 'buiten de show gebeurende zaken' dingen ziet storend.
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:04 schreef Natalie het volgende:
In de laatste show die ik van hem zag, werden de 'nietsvermoedende kandidaten' bij het castingbureau gehaald. Kortom: qua geloofwaardigheid komt hij iig níet in een goed boekje bij me.
ik welquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
Iddquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef Xrenity het volgende:
Rolf Wouters was leuk!
Ga ik volgende week zeker weer kijken
Weet het. Begin te verlangen naar die tijd toen men daar nog minder gebruik van maakte.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:08 schreef jmac het volgende:
[..]
Wen er maar aan, dat is bij ontzettend veel shows zo. Ook publiek wordt voornamelijk bij deze shows gewoon bij bureaus geregeld tegen 'n vergoeding van 25 euro. Genoeg mensen die er zich voor lenen.
Ik denk het welquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:24 schreef Remzz het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling van programma gemist op talpa.tv? http://www.talpa.tv/web/show/id=47822
Er staat nu nog niets maar zou je alle programma' s kunnen nakijken?
Ik ook! Was al bang dat ik de enige was.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:02 schreef flugeltje het volgende:
Sorry hoor, maar ik vind die leader van 'de wedstrijden' dus écht super... (en ik hou niet eens van dat soort muziek)
Leader is wel lekker ja. En ik moet ook wel toegeven dat Rolf Wauters het best leuk deedquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook! Was al bang dat ik de enige was..
Dat spelprogramma van daarnet was ook best leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |