quote:Op zondag 29 mei 2005 14:12 schreef TC03 het volgende:
Dat stukje van dat vliegtuig waarin Boone kapot is gegaan, zou dat dan toch "No, we're the survivors of Oceanic Flight 815" zijn?
Het kan wel zijn, gezien de preview van seizoen 2. They're not the survivors they thought they were...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef vannilesoep het volgende:
kijk eens aan
klik onderaan de numbers aan, dus op de 4, 8, 15,16, 23 en 42 klikken![]()
Momentje ^^
http://oceanic-air.com/seatingchart.htm via link werkt het niet,,, >_>
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.quote:
Ja, ik hoop wel dat ze met wat redelijke antwoorden kunnen komen, anders is het natuurlijk ook zo ongeloofwaardig.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.
Dit ging ook gigantisch fout bij The X-Files en heb het idee dat de schrijvers van Lost zich daar na 1 seizoen al bevinden.
Bij The X Files was het grote probleem dat de schrijvers volgens mij geen idee hadden waar ze heen gingen. Kwam er eindelijk een antwoord, dan kwamen er weer 10 vragen bij, en dat bleef al die seizoenen lang zo doorgaan. Nadat Duchovny uit de serie vertrok ben ik dus maar afgehaakt. En ik vraag me af of er uberhaupt antwoord is gekomen op alle vragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.
Dit ging ook gigantisch fout bij The X-Files en heb het idee dat de schrijvers van Lost zich daar na 1 seizoen al bevinden.
Iedereen hier heeft alles al gedownload gezien, dat boon dood is enzo ligt al een eindje achter onsquote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik heb alles via internet gedownload
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
en de black rock is een piraten Schip en Claire die zwanger is krijgt de kind terug
en little walt wordt ontvoerd
en dat is het einde van Season 1
Joh, dat weet iedereen hier al lang hoor...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
en de black rock is een piraten Schip en Claire die zwanger is krijgt de kind terug
Eeehm 25 of 26........het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Tot welke aflevering gaat seizoen 1 mensen?
hoe weet je dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat wel leuk is, Bernard die man van die negerin (die achter in de wc zat van het vliegtuig toen de staart brak) komt in Seizoen 2 aan bod. Hij wordt gespeeld door niemand minder dan Samuel L Jackson. Hij was ook al te zien in de laatste episode van Seizoen1. Beloofd wat.
Hoop niet dat het de bedoeling was de NL kijkers alles te verklappenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef Gillian_Anderson het volgende:
ja kwam er wat later achter lost usa
jammer anders had er niks meer aan geweest als het nl was hadden ze alles al geweten
wat is dat voor naaistreekquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef Gillian_Anderson het volgende:
ja kwam er wat later achter lost usa
jammer anders had er niks meer aan geweest als het nl was hadden ze alles al geweten
Hmm heb ik dan wat gemist de laatste episode??quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat wel leuk is, Bernard die man van die negerin (die achter in de wc zat van het vliegtuig toen de staart brak) komt in Seizoen 2 aan bod. Hij wordt gespeeld door niemand minder dan Samuel L Jackson. Hij was ook al te zien in de laatste episode van Seizoen1. Beloofd wat.
Ik hoop niet dat dit voor het NL topic was bedoeld... Dat zou wel een ontzettende naaistreek geweest zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
Onzin, heb hem niet gezien.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ik ook niet ?!! Misschien bij die beelden in het vliegtuig van Locke!quote:
Waarschijnlijk wel, ja.quote:Op maandag 30 mei 2005 05:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Laatste episode ook bekeken net. Top! Ondanks het uitblijven van antwoorden..
Zal de naam van Claire's kind nog betekenis hebben?.. Aäron en de Exodus etcetera..![]()
Ja.. da's tof.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Ach, daar denken de meeste mensen niet eens over na. Ik ook niet eerlijk gezegd. Met mijn gebrekkige aardrijkskundige kennis leg ik dat soort verbanden al helemaal niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja.
Overigens: het is erg vreemd dat een slavenschip zich in de Pacifische Oceaan bevindt, gezien slavenschepen voerden van Afrika naar Europa en de VS en dus geen zaak hadden om oostelijker dan de Indische Oceaan te komen. Ik ben dus heel benieuwd wat het op dat eiland doet.
Daar gingen zo'n beetje de laatste 3 pagina's van deeltje 5 overquote:Op maandag 30 mei 2005 12:28 schreef Dreaddie het volgende:
ik kwam wat leuks tegen op een andere site waardoor je door een paar keer de lucky cijfers van hurly intoetst een teaser krijgt van season 2 ...
uitleg vind je hier http://www.comingsoon.net/news.php?id=9827
Hehe. Het is meer omdat ik geschiedenis studeer dat ik me dit realiseer.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach, daar denken de meeste mensen niet eens over na. Ik ook niet eerlijk gezegd. Met mijn gebrekkige aardrijkskundige kennis leg ik dat soort verbanden al helemaal niet.
Maar misschien is dat schip daar ook wel heen gelokt.
Oa de Nederlanders hebben het ook nog een tijdje via de Pacific (Indie) gedaan, maar dat bleek na een tijdje niet rendabel.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja.
Overigens: het is erg vreemd dat een slavenschip zich in de Pacifische Oceaan bevindt, gezien slavenschepen voerden van Afrika naar Europa en de VS en dus geen zaak hadden om oostelijker dan de Indische Oceaan te komen. Ik ben dus heel benieuwd wat het op dat eiland doet.
ow :s ni gelezen sorryquote:Op maandag 30 mei 2005 13:37 schreef Miguel het volgende:
[..]
Daar gingen zo'n beetje de laatste 3 pagina's van deeltje 5 over![]()
quote:"Lost" playing "Bernard" in episode: "Genesis: Part 1" (episode # 2.1) 23 September 2005
Ik krijg maar geen teaser.quote:Op maandag 30 mei 2005 12:28 schreef Dreaddie het volgende:
ik kwam wat leuks tegen op een andere site waardoor je door een paar keer de lucky cijfers van hurly intoetst een teaser krijgt van season 2 ...
uitleg vind je hier http://www.comingsoon.net/news.php?id=9827
quote:510 Landed JFK 13:10 13:15 12 RMA 06:20 06:40 4
572 Landed EDR 07:00 08:05 6 ATL 13:25 14:20 15
901 Landed CDG 16:43 16:55 4 OKR 09:20 09:45 6
815 Alert SYD 14:04 14:08 15 LAX 03:16 03:23 42
671 Landed ULP 10:05 10:25 18 JJA 20:15 20:45 13
722 Landed LAX 15:35 15:40 5 EWR 01:05 01:25 2
http://www.oceanic-air.com/seatingchart.htmquote:
Het was een Engels schip he, 'Black Rock, Portsmouth' stond er achter op. Maargoed, zou het nog geen slavenschip kunnen zijn, toch? Is het er dan ook wel zeker een? Resten van geketende mensen kunnen toch ook betekenen dat het een oorlogsschip was..quote:Op maandag 30 mei 2005 11:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ja.
Kampvuurtjes zijn inderdaad al van verre te zien. Misschien zijn de piraten ook wel al aan land geweest, of misschien durven ze juist niet meer terug...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nog iets geks, de piraten hebben nooit een poging gedaan om vrouwen of spullen te stelen van de Lost crew.... je zou denken dat ze toch wel wisten waar die zaten na al die vuurtjes die ze gemaakt hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |