Ethan was zeer sterk en 'getraind', 't lijkt me stug dat hij dat in zijn eentje geleerd heeft.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:35 schreef rutgrrr het volgende:
[..]
Ethan hoorde volgens mij bij Danielle (gezien de krassen die Claire hun beiden heeft bezorgd). Op basis van wat we nu weten na d elaatste aflevering, hoort Danielle niet bij 'The Others'... dus Ethan ook niet..
Maar goed... we kennen niet het hele verhaal..misschien dat Danielle Claire jusit weg probeerde te krijgen bij Ethan...
Vandaar dat ik de optie open houd dat zowel hij als Danielle ook bij The Others horenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ethan was zeer sterk en 'getraind', 't lijkt me stug dat hij dat in zijn eentje geleerd heeft.
op TVTome wordt de uitgezonden special "Lost: The Journey" als episode meegeteld. Daarom hebben ze daar in totaal 26 afleveringen staan.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 21:56 schreef Clerick het volgende:
hmm
waarom zie ik op TVhome :
Upcoming Episodes:
05/25 - 8:00 pm ET - Episode 1.25 "Exodus (2)" (New)
05/25 - 9:00 pm ET - Episode 1.26 "Exodus (3)" (New)
24 - 25 was toch het einde van dit seizoen?
thnx voor de info!quote:Op zondag 29 mei 2005 00:49 schreef khazad het volgende:
[..]
op TVTome wordt de uitgezonden special "Lost: The Journey" als episode meegeteld. Daarom hebben ze daar in totaal 26 afleveringen staan.
uiteraardquote:Op zondag 29 mei 2005 11:09 schreef Chen het volgende:
Gaat na de zomervakantie Lost hierdoor?
Dank voor je reactie!quote:Op zondag 29 mei 2005 07:46 schreef phileine het volgende:
Hij schoot op eentje, werd toen zelf neergeschoten en belandde dus in het water. Jin sprong hem achterna.
Inderdaad. Maar dat klopt ook wel, het werd toch niet voor niks een security system genoemd. En ook in die brief: "Huge. Mechanical AND biological."quote:Op zondag 29 mei 2005 14:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Vonden jullie ook dat dat "monster" nogal een metaalachtig geluid maakte tijdens het bewegen?
Toen Lock werd weggesleept deed het geluid mij erg denken aan kettingen van metaal die over de grond werden gesleept////
De storyline van het spel Far Cry dus...quote:Op zondag 29 mei 2005 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar dat klopt ook wel, het werd toch niet voor niks een security system genoemd. En ook in die brief: "Huge. Mechanical AND biological."
Gewoon die site toch? oceanic-air.com/seatingcharts ofzo, werkt welquote:Op zondag 29 mei 2005 14:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe die preview van het volgende seizoen te bekijken? die vorige site werkt niet meer.
Ook niet helemaal, wel bij beide rare dingen/'monsters(/experimenten?)/eilandquote:
Dat vond ik ook, ja.quote:Op zondag 29 mei 2005 14:12 schreef HarigeKerel het volgende:
Vonden jullie ook dat dat "monster" nogal een metaalachtig geluid maakte tijdens het bewegen?
Toen Lock werd weggesleept deed het geluid mij erg denken aan kettingen van metaal die over de grond werden gesleept////
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |