quote:Op zondag 29 mei 2005 14:12 schreef TC03 het volgende:
Dat stukje van dat vliegtuig waarin Boone kapot is gegaan, zou dat dan toch "No, we're the survivors of Oceanic Flight 815" zijn?
Het kan wel zijn, gezien de preview van seizoen 2. They're not the survivors they thought they were...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:03 schreef vannilesoep het volgende:
kijk eens aan
klik onderaan de numbers aan, dus op de 4, 8, 15,16, 23 en 42 klikken![]()
Momentje ^^
http://oceanic-air.com/seatingchart.htm via link werkt het niet,,, >_>
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.quote:
Ja, ik hoop wel dat ze met wat redelijke antwoorden kunnen komen, anders is het natuurlijk ook zo ongeloofwaardig.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.
Dit ging ook gigantisch fout bij The X-Files en heb het idee dat de schrijvers van Lost zich daar na 1 seizoen al bevinden.
Bij The X Files was het grote probleem dat de schrijvers volgens mij geen idee hadden waar ze heen gingen. Kwam er eindelijk een antwoord, dan kwamen er weer 10 vragen bij, en dat bleef al die seizoenen lang zo doorgaan. Nadat Duchovny uit de serie vertrok ben ik dus maar afgehaakt. En ik vraag me af of er uberhaupt antwoord is gekomen op alle vragen.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:57 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Zeker, alleen brengt het meer vragen dan antwoorden.
Dit ging ook gigantisch fout bij The X-Files en heb het idee dat de schrijvers van Lost zich daar na 1 seizoen al bevinden.
Iedereen hier heeft alles al gedownload gezien, dat boon dood is enzo ligt al een eindje achter onsquote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Ik heb alles via internet gedownload
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
en de black rock is een piraten Schip en Claire die zwanger is krijgt de kind terug
en little walt wordt ontvoerd
en dat is het einde van Season 1
Joh, dat weet iedereen hier al lang hoor...quote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
en de black rock is een piraten Schip en Claire die zwanger is krijgt de kind terug
Eeehm 25 of 26........het is maar hoe je het bekijktquote:Op zondag 29 mei 2005 21:55 schreef TimmyAsd het volgende:
Tot welke aflevering gaat seizoen 1 mensen?
hoe weet je dat?quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat wel leuk is, Bernard die man van die negerin (die achter in de wc zat van het vliegtuig toen de staart brak) komt in Seizoen 2 aan bod. Hij wordt gespeeld door niemand minder dan Samuel L Jackson. Hij was ook al te zien in de laatste episode van Seizoen1. Beloofd wat.
Hoop niet dat het de bedoeling was de NL kijkers alles te verklappenquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef Gillian_Anderson het volgende:
ja kwam er wat later achter lost usa
jammer anders had er niks meer aan geweest als het nl was hadden ze alles al geweten
wat is dat voor naaistreekquote:Op zondag 29 mei 2005 22:07 schreef Gillian_Anderson het volgende:
ja kwam er wat later achter lost usa
jammer anders had er niks meer aan geweest als het nl was hadden ze alles al geweten
Hmm heb ik dan wat gemist de laatste episode??quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat wel leuk is, Bernard die man van die negerin (die achter in de wc zat van het vliegtuig toen de staart brak) komt in Seizoen 2 aan bod. Hij wordt gespeeld door niemand minder dan Samuel L Jackson. Hij was ook al te zien in de laatste episode van Seizoen1. Beloofd wat.
Ik hoop niet dat dit voor het NL topic was bedoeld... Dat zou wel een ontzettende naaistreek geweest zijn.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:24 schreef Gillian_Anderson het volgende:
Die Boone gaat dood
in dat luik zit een trap
Onzin, heb hem niet gezien.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:28 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |