abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:02:23 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_28980582
Deze stonden nog open:
van Satecl:
een (kinder)film waarin een groep kinderen zien dat de buurman ofzo een morrd pleegt...heel lang geleden wanneer ik die heb gezien...ze gaan proberen de moord op te lossen ofzo

wie weet hoe dezefilm heet?
Van Daantielle
Hallo allemaal,

Ik ben zelf ook op zoek naar een filmtitel.
Ik heb als kind zijnde (ongeveer in 1981) een film gezien over een meisje in een weeshuis. Ze droeg een zwarte jurk en viel een beetje uit de boot. Het weeshuis/kostschool was (uiteraard) streng gelovig en zij ging daar nogal eens dwars tegenin. Ik herriner me verder vaag dat ze ze als straf in de kerk of kast of iets werd opgesloten, om haar van de kerk en jezus te overtuigen. Hierop bonsde ze op de deur en riep: "In de kerk woont alleen een zwarte kraai" Na een tijdje werd ze ziek. Heel erg ziek en kwam in bed te liggen. Of ze nu geen zin meer had om te leven of dat ze echt ziek werd weet ik niet meer.
Er waren mensen in de woonkamervan het weeshuis waar ze met haar laatste krachten naartoe liep en inelkaar zakte. Ik weet niet of ze het bewustzijn verloor of overleed.
Ik was toen zelf ongeveer 5 jaar. De film had ontzettend veel indruk op mij gemaakt en ik wil hem graag nog eens terugzien.

Alvast bedankt!

Van Karina
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:17:32 #2
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29007230
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:

Van Karina
Ik zoek de titel van de aflevering van Highlander waarin Richie door Duncan wordt gedood (of misschien is het wel een aflevering in twee delen). Ik heb deze aflevering nooit gezien maar wil hem graag alsnog zien.
FF Googlen levert de aflevring "Archangel" uit seizoen 5 op.
pi_29039567
Ik zoek van vroeger een soort videoclip/korte film van Herman van Veen.
ik denk dat het rond de jaren '90 was.
in dat filmpje stond Herman van Veen op een soort planeet met een ruimteschip en er waren ook aliens bij.
ik weet niet zeker of het een videoclip is of een film. hij zong iig wel een liedje daarin.
Your knowledge of scientific biological transmogrification is only outmatched by your zest for kung-fu treachery!
De films
  vrijdag 22 juli 2005 @ 14:27:50 #4
92644 mr_anonimous
pi_29039767
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 14:22 schreef MasterWouter het volgende:
Ik zoek van vroeger een soort videoclip/korte film van Herman van Veen.
ik denk dat het rond de jaren '90 was.
in dat filmpje stond Herman van Veen op een soort planeet met een ruimteschip en er waren ook aliens bij.
ik weet niet zeker of het een videoclip is of een film. hij zong iig wel een liedje daarin.
Misschien Dort Kommen Die Clowns? Was met Herman en ging over een reis door de ruimte, als ik het mij goed herinner.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:08:18 #5
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29155666
ok, dit gaat heel vaag worden:

ik heb zelf ooit in een film gespeeld, ik weet alleen de naam niet meer van de film..
het was een Nederlandse film, opgenomen in het Gooi. Frank Groothof (die van sesamstraat ja) heeft er o.a. een rol in gehad. ik was een jaar of 5 dus het was rond 1990. Ik heb al verschillende film-sited afgespeurd, maar niks gevonden. Ook niet als ik via Frank zoek.

kan iemand me helpen???
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_29155854
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef qu63 het volgende:
ok, dit gaat heel vaag worden:

ik heb zelf ooit in een film gespeeld, ik weet alleen de naam niet meer van de film..
het was een Nederlandse film, opgenomen in het Gooi. Frank Groothof (die van sesamstraat ja) heeft er o.a. een rol in gehad. ik was een jaar of 5 dus het was rond 1990. Ik heb al verschillende film-sited afgespeurd, maar niks gevonden. Ook niet als ik via Frank zoek.

kan iemand me helpen???
En je hebt verder helemaal geen informatie? Want Groothof heeft namelijk in die tijd wel in films gespeeld, maar als ik er een aantal noem dan weet je nog niet of het de juiste zijn.
Volgens imdb: "De papegaai","Het verhaal van Kees ","De gulle minnaar"(slechte film trouwens) en "Dierbaar"...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:24:02 #7
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156038
het probleem is dat er verder geen info bij staat

het moet 1989 of 1990 zijn geweest..
It's Time To Shine
pi_29156144
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:24 schreef qu63 het volgende:
het probleem is dat er verder geen info bij staat

het moet 1989 of 1990 zijn geweest..
De papegaai:
http://www.geocities.com/(...)9/titelPAPEGAAI.html

De gulle minnaar:
http://www.dehollandsefil(...)/DeGulleMinnaar.html

Het verhaal van Kees:
http://www.geocities.com/(...)lVERHAALVANKEES.html

Dierbaar:
http://www.filmkeuze.nl/c(...)/pm/film-6a1031.html

Hopelijk heb je hier wat meer aan.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:31:18 #9
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156205
quote:
volgens mij alle 4 niet

de 2e en 4e link had ik zelf ook al gevonden..
It's Time To Shine
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:38:02 #10
92644 mr_anonimous
pi_29156377
Vraag het Frank zelf? Hij weet het misschien nog wel.
http://www.frankgroothof.nl/schrijf-frank.html
  dinsdag 26 juli 2005 @ 23:39:28 #11
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29156413
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Vraag het Frank zelf? Hij weet het misschien nog wel.
http://www.frankgroothof.nl/schrijf-frank.html
daar zat ik ook al aan te denken ja

ik weet iig nog dat een "telefilm" was..
It's Time To Shine
pi_29168032
Misschien is dit niet het juiste topic voor deze vraag, maar er was een tijdje terug een topic waarin plaatjes stonden uit films, waarin de zichtbare ledematen, zoals het hoofd en de armen en benen weg waren gehaald. Alleen de kleren waren nog te zien.
Weet iemand waar dat topic gebleven is, ik kan hem niet terugvinden. Ik wil die plaatjes nog een keer bekijken.

Alvast bedankt.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:24:43 #13
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29168376
De site waar die foto's vandaan komen is deze: http://www.filmwise.com/invisibles/index.shtml

Het topic zie ik zo snel ook niet...
pi_29168517
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 13:24 schreef Gorro het volgende:
De site waar die foto's vandaan komen is deze: http://www.filmwise.com/invisibles/index.shtml

Het topic zie ik zo snel ook niet...
Het gaat mij vooral om die foto's, dus bedankt.
  woensdag 27 juli 2005 @ 19:38:24 #15
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_29179244
It's Time To Shine
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:28:41 #16
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_29197711
TVP
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_29206040
Ik zoek de naam van een film.. hij was een poosje geleden op een van de publieke omroepen.. T was een film over een vliegtuigkaping, ik weet er niet veel meer van maar in ieder geval speelde Craig Sheffer er in mee.
Weet iemand nog de titel van deze film?
Alvast bedankt

/edit: OMG.. als ik nou gewoon eens bij Craig Sheffer in IMDB kijk
Nouja, het was dus Turbulence 2
  donderdag 28 juli 2005 @ 16:53:14 #18
92644 mr_anonimous
pi_29206137
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:50 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zoek de naam van een film.. hij was een poosje geleden op een van de publieke omroepen.. T was een film over een vliegtuigkaping, ik weet er niet veel meer van maar in ieder geval speelde Craig Sheffer er in mee.
Weet iemand nog de titel van deze film?
Alvast bedankt

/edit: OMG.. als ik nou gewoon eens bij Craig Sheffer in IMDB kijk
Nouja, het was dus Turbulence 2
Turbulence III Heavy metal zegt IMDB bij mij.
pi_29209151
Een tv-serie uit de jaren '80.
Het speelt zich af in Singapore (of ergens in die regio), hoofdrolspeler is een Amerikaan (sigaar-rokend?) met een zuidoost-azische hulp, en een aantal mooi uitziende dames. De afleveringen hebben een avontuurlijk karakter, maar details ervover heb ik niet echt. Ik kan me ook nog iets van een chimpansee en tijgers herinneren(?).

Het is lang geleden, maar wellicht dat iemand weet hoe deze serie ook weer heet!
pi_29213651
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 18:51 schreef RadAlt het volgende:
Een tv-serie uit de jaren '80.
Het speelt zich af in Singapore (of ergens in die regio), hoofdrolspeler is een Amerikaan (sigaar-rokend?) met een zuidoost-azische hulp, en een aantal mooi uitziende dames. De afleveringen hebben een avontuurlijk karakter, maar details ervover heb ik niet echt. Ik kan me ook nog iets van een chimpansee en tijgers herinneren(?).

Het is lang geleden, maar wellicht dat iemand weet hoe deze serie ook weer heet!
Bring em back alive met Frank Buck, zo heette de hoofdrolspeler in de serie. (gokje) Vroeger op zondagmiddag op de belg.
http://epguides.com/BringEmBackAlive/
Dat is eens wat anders...
pi_29213887
Frank Buck!
Ik had al een vermoeden dat Boxleitner in de hoofdrol speelde, maar kon niet eventjes 1-2-3 het een en ander met elkaar verbinden.
Inderdaad, bedankt cora
pi_29240441
Ik zoek de naam van een TV serie, die, geloof ik, een jaar of 2/3 terug te zien was op RTL 5, volgens mij op woensdagavond. Het was een Australische politieserie, waarin agenten undercover gingen. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herrineren, alleen dat ik 'm erg goed vond.
  zaterdag 30 juli 2005 @ 03:04:07 #23
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_29258473
quote:
Op vrijdag 29 juli 2005 17:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zoek de naam van een TV serie, die, geloof ik, een jaar of 2/3 terug te zien was op RTL 5, volgens mij op woensdagavond. Het was een Australische politieserie, waarin agenten undercover gingen. Ik kan me er niet zo heel veel meer van herrineren, alleen dat ik 'm erg goed vond.
Stingers ?
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_29263236
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 03:04 schreef defender het volgende:

[..]

Stingers ?
Yep dat is 'm, thanx
pi_29318467
Lang lang geleden toen ik nog een klein piemeltje had keek ik veel naar horror en andere onzin.

Ik ben op zoek naar een horror/humor film waarin opa en kleinzoon hagedissen staarten aten en ik geloof dat er monster(s) via de sateliet in het huis kwam, de monsters konden mensen imiteren.
Was een dolle film, verder weet ik er niks meer van, jaren 80 film.
Wie kan mij helpen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')