abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29021850
Ik had vanochtend de TV aanstaan op Nederland 1 en daar kwam een aflevering van Felderhof in Kenia langs. Nu heb ik een hekel aan Felderhof, vooral als hij zich in vreemde culturen beweegt. Het lijkt net een onaangepaste olifant in een porseleinkast, maar goed.

Daar stoorde ik me nu niet zo aan, want hij had een geweldige charismatische vrouw tegenover zich zitten; Kuki Gallmann. Ook bekend van haar eigen foundation ter bescherming van de natuur en haar boeken over Afrika.

Ik kon de aflevering niet opnemen en ook mijn gedachten er niet helemaal bij houden, maar die vrouw trof me enorm. Ik kon de uitzending helaas niet op uitzendinggemist.nl vinden? Weet iemand toevallig een andere locatie of iets dergelijks?

EDIT: Ik zie dat ik de topic titel aardig verkloot heb. Het is Gallmann.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:25:55 #2
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_29023114
Programma niet gezien.
Lijkt me een interessante persoonlijkheid, gezien haar website

Inderdaad beetje jammer dat geen enkele van de ongeveer 200 mods hier de moeite neemt de topictitel te corrigeren.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_29023164
Ja jammer inderdaad, maar ook een beetje eigen schuld.

Ze heeft ook een aantal boeken geschreven. Ik ben serieus geboeid. Het ziet ernaar uit dat ik een VHS zal moeten bestellen om die aflevering nog een keer te kunnen zien. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')