Waar krijg je die korting?quote:¤39 met een extra dvd met wat bonus spul. en als ik mijn filmkaartje terugvindt kan ik ook nog ¤10 teruggestort krijgen.
De mod trolt lekker meequote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef Ruis het volgende:
Chansellor Palpantine is eigenlijk Darth Sidious
dat was het toch allangquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:12 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien en hij is echt goed!
Al was het wel overduidelijk dat Chansellor Palpatine iets in zijn schild voerde.
echt wel, het is gewoon heel lang geleden en heel ver weg gebeurd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:37 schreef King_Nothing het volgende:
Star Wars is eigenlijk helemaal niet echt!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat was het toch allang
maar het was weer standaard starwars, veel audiovisueel geweld om je af te leiden van het gebrek aan diepgang. vermakelijk om te zien, maar meer hype dan iets anders.
Het is maar net hoe je kan en wil inleven dusjaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:32 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat was het toch allang
maar het was weer standaard starwars, veel audiovisueel geweld om je af te leiden van het gebrek aan diepgang. vermakelijk om te zien, maar meer hype dan iets anders.
Zit Lucas zelf in de film dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:39 schreef attila het volgende:
heeft iemand George Lucas al gezien in de film gezien?![]()
Helaas niet, maar zijn rol in deze film is wel heel miniemquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:50 schreef TeRRoRiTe het volgende:
Het enige wat ik eigenlijk wil weten is...
wordt Jar Jar nou eindelijk eens dood gemarteld?
als je film 6 hebt gekeken, weet je ook dat het emperor palpatine is... dat is echt niet zijn neefje ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:12 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb hem vandaag gezien en hij is echt goed!
Al was het wel overduidelijk dat Chansellor Palpatine iets in zijn schild voerde.
Ja, hij moet even heel kort te zien zijn. als een baron of zoiets dus ik acht de kans het grootst bij die opera.quote:
bij jou ook al?quote:
Moet je een bon met je gegevens uit de box, het bioscoopkaartje (hehe.. teruggevonden) en de bon van de aankoop van de box opsturen naar een adres in Rotterdam. Krijg je ¤10 op je rekening terug.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:01 schreef Sloggi het volgende:
Game on.
[afbeelding]
[..]
Waar krijg je die korting?
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:14 schreef Rnej het volgende:
[..]
als je film 6 hebt gekeken, weet je ook dat het emperor palpatine is... dat is echt niet zijn neefje ofzo
In Ep 2 zit hij ook ergens in de Senaat. En volgens mijn ex, de kenner, is zijn zoontje een van de younglings.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:28 schreef attila het volgende:
[..]
Ja, hij moet even heel kort te zien zijn. als een baron of zoiets dus ik acht de kans het grootst bij die opera.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |