Natuurlijk is die er wel: Friendstopic # 11 A: Centraal Friendstopic zonder spoilersquote:Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Agiath het volgende:
Is er nog geen Friends topic?op zo'n forum als dit had ik dat wel verwacht...zoek functie levert ook niet veel op....
Wel een beetje dood daaro, tijd voor een schopjequote:Op zondag 10 juli 2005 23:22 schreef Gorro het volgende:
[..]
Natuurlijk is die er wel: Friendstopic # 11 A: Centraal Friendstopic zonder spoilers
Het 11e deel al weer
Dat werkt op de volgende manier:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:06 schreef edje34 het volgende:
Het lukt mij niet om een spoiler te maken kan iemand mij helpen??
| 1 2 3 | [spoiler] dit mag niemand weten die de film nog niet gezien heeft [/spoiler] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
Zie het al gebeurd automatisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:39 schreef edje34 het volgende:
hoe doe je dat vetgedrukte dan??
bedankt.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 07:56 schreef victorinox het volgende:
Raad de film aan de hand van een screenshot, dl 16
Heb je wel goed gekeken? Dat andere topic had veeeel meer posts...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:07 schreef Het_Biertje het volgende:
Mike zou mijn American Dad Deel 1 topic weer open mogen?
American Dad, van de makers van Family Guy was zo dood als een pier en mijn topic had bovendien al meer posts in korte tijd dan dat topic in zijn totaal had
grmblquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:15 schreef Mike het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Dat andere topic had veeeel meer posts...
Daarbij is het natuurlijk de bedoeling dat je het topic kickt zodat het weer gaat lopen.punica heeft er al in gereageerd, dus er zullen wel weer een aantal reacties bij gaan komen.
Donequote:Op woensdag 20 juli 2005 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Mike of Gorro kan deze sticky gemaak worden?
Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 11
Bijvoorbaat dank.
Nogmaals bedankt.quote:
Ja, als 't nu nog vrijwilligers waren...., maar ze worden verdomme dik betaald om te zitten wachten tot er iemand iets nodig heeft.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef sooty het volgende:
Wat een klote moderatie en moderators hier.
Felderhof in Kenia (afl. met Kuki Glammann)
Het is toch werkelijk tenenkrommend dat je met 200 mods op dit kutforum niemand bereid vindt om spontaan deze correctie te maken.
Glammann = Gallmann
Omdat je het zo lief vraagquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef sooty het volgende:
Wat een klote moderatie en moderators hier.
Felderhof in Kenia (afl. met Kuki Gallmann)
Het is toch werkelijk tenenkrommend dat je met 200 mods op dit kutforum niemand bereid vindt om spontaan deze correctie te maken.
Glammann = Gallmann
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |