voor zover ik weet nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 09:55 schreef dahei het volgende:
Ik lig er niet dubbel van maar het is zeker leuk om naar te kijken. Is er meer van?
precieeeesquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:51 schreef Zeitgeist het volgende:
Weet het nog niet.
Opzich die Alien vind ik een beetje over the top maar hij's obviously gay dus dat is wel weer leuk.
De Goudvis vind ik wel erg cool. "oh francine.. I can see your smuts-plätchen" Hilarious
En dat leftwing liberal grapje vond ik ook wel sterk.
Maar Family Guy vind ik in vergelijking met dit stukje toch net wat grover. En leuker.
ik vind persoonlijk family guy veel beter dan futurama, en south park word na een tijdje ook saaiquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef MacManus het volgende:
Best grappig... maar niet super... Het kan natuurlijk, net als family guy, absoluut niet tippen aan series als The Simpsons, Futurama en South Park.
Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Futurame is duidelijk inferieur in dit rijtje. The Simpsons heeft zijn edge al een paar jaar geleden verloren (helaas). South Park is gewoon heel scherp en soms lekker grof, maar alleen het absurdisme van Family Guy doet mij werkelijk schateren van het lachen. Bovendien is Family Guy lekker quotable (net als de Simpsons trouwens). South Park heeft meer flauwe catch phrases ("Oh my god... enz.", "You wanna get high?", blablabla)
Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, Futurama is niet lekker quotable wil je zeggen? Ok, ik moet toegeven dat Futurama wat meer voor de nerds onder ons is. Dan begrijp je ook wat meer grappen, zoals het bier wat Bender drinkt (Fortran -> programmeertaal). Family Guy ken ik niet zo heel goed, maar wat ik ervan gezien heb was erg leuk. Voor mij gaat het dus echt tussen Futurama en Family Guy. De Simpsons zijn allang niet leuk meer en Southpark heeft een aantal hele slechte seizoenen gehad, terwijl die van Futurama steeds beter werden. Helaas zijn ze ermee gestopt.
En zeg nou zelf, Bender is gewoon een cool karakter![]()
(ja)quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pffft! Bender slechts een robotversie van de 'male chauvinist pig'. Stewie, dat is pas echt een cool (en veel diverser) karakter!
(Gaan we nu niet een beetje off topic?)
(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zittenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
(ja)
vergeet Taylor Hanson nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef joogdepoog het volgende:
[..]
(boeiend) stewie is inderdaad naast quagmire de beste character bedacht, toeval dat ze in dezelfde show zitten
"im havin sex with a spanish chick, oooleee!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |