quote:link: http://www.filmsoptv.com/module.php?section=news_details&id=2410
Prototype Hitchhikers Guide kostuum
Geplaatst op 17-01-2004 om 12:45 door FOTV
Een prototype van een kostuum voor The Hitchhikers Guide to the Galaxy is uitgelekt op het internet. Het gaat om het kostuum voor Marvin The Paranoid Android, een rol die gespeeld zal worden door Warwick Davis. De afbeelding werd door een fan ontdekt, de betreffende site bleek producer Nick Goldsmith's weblog te zijn.
Het was de bedoeling dat de afbeelding niet openbaar te zien zou zijn, en toen de fout was ontdekt werd deze dan ook verwijderd.
maar ik vraag me af of ze de humor van de boeken kunnen benaderen
quote:"I see," said Arthur.. who didn't.
Op maandag 19 januari 2004 12:08 schreef Abbadon het volgende:
Nee, dat lijkt me toch zeer onmogelijk
quote:De miniserie deed dat wat mij betreft in ieder geval niet
Op maandag 19 januari 2004 12:08 schreef Abbadon het volgende:
Anyway.. Het wachten is op de film
Volgens mij is het het meest succesvolle hoorspel ooit..
Ontopic : Ik vrees een beetje dat veel van de grappen en woordspelingen verloren zullen gaan in de film, maar ik hoop het tegendeel
quote:Ik weet zeker dat een hele hoop mensen er een mee naar de bioscoop zullen nemen.
Op maandag 19 januari 2004 12:23 schreef Jongen1977 het volgende:
(vergeet je handdoek niet)
Als ze alleen het eerste deel van de serie (ik heb die grote (goedkope)bundel nemen moet de boekgetrouwheid toch redelijk lukken zonder al te veel te snijden.
quote:Vooral omdat veel kijkers (en dus veel filmmakers) vaart associëren met actie ipv dialoog. Nou ja, we hopen er het beste maar van
Op maandag 19 januari 2004 12:23 schreef Jongen1977 het volgende:
Het zal waarschijnlijk niet te doen zijn vrees ik, de film zal wel een bepaalde vaart moeten houden en dan knippen ze er teveel uit.
* Don't panic. Be extremely frightened *
* Pan galactic gargle blaster: It's like being hit in the face by a gold brick with a slice of lemon wrapped around it *
quote:Het deed me meteen denken aan "Brains the size of a planet". Ik vind het wel goed eigenlijk, moet reflecteren dat hij over-intelligent is. EDIT: En klein. EDIT2: Inderdaad rode driehoekige ogen.
Op maandag 19 januari 2004 12:39 schreef McAppel het volgende:
ik vind by the by dat Marvin z'n kop een gewone maat moet hebben....
ogen zijn wel leuk gedaan.. alleen nog rood maken
quote:Een vertelstem werkt in comedy en fantasy niet. Eigenlijk is het enige genre waarbij het kan de film noir/detective en zelfs dan is het meestal gewoon een noodoplossing voor het brakke verhaal.
Op maandag 19 januari 2004 13:16 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Er zou haast een vertelstem bij moeten zitten, ik vraag me af hoe dat over zou komen. Een beetje zoals bij Magnum, maar dan een niet Arthur's stem. Zou het alleen misschien een beetje sprookjesachtig maken. Bij Lord of the Rings had zoiets misschien goed kunnen werken.
Ik kijk er naar vooruit met een mengsel van hoop en milde doodsangst.
(Zit op werk, kan zelf geen zoekfunctie gebruiken, mijn internet is beperkt hier)
quote:het is net andersom... having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped round a large gold brick.
Op maandag 19 januari 2004 12:33 schreef Lamer_Deluxe het volgende:* Pan galactic gargle blaster: It's like being hit in the face by a gold brick with a slice of lemon wrapped around it *
ik vind het plaatje van Marvin wel veelbelovend. ik heb die BBC miniserie gezien
quote:Ja, ik onthoud ze altijd verkeerd. Net als "It wasn't half as much fun as a solid kick in the face" en "It was almost, but not totally, unlike tea".
Op maandag 19 januari 2004 17:42 schreef MadScientist het volgende:
het is net andersom... having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped round a large gold brick.
quote:Malkovich in Hitchhiker's Guide
John Malkovich zal de rol spelen van Humma Kavula, een religieuze leider, in de verfilming van Douglas Adams' klassieke sicence-fiction boek The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. Het personage komt niet in het oorspronkelijke verhaal voor, maar is speciaal voor deze film door Adams gecreëerd. De opnames zullen deze maand beginnen onder leiding van regisseur Garth Jennings.
http://www.filmtotaal.nl/(...)sDetails&newsID=2998
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |