Zo zie je maar weer...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:00 schreef Toeps het volgende:
Verklaring.
Haha, met zo'n groen gezicht de camera inkijkend, terwijl ze net haar mond over de staaf van...ehm..eh (zoekt naar hetero man uit het programma)...ehm..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als Norelle ook besluit een sex tape te maken en uit te laten lekken op Internet en uit te brengen op DVD
Nigel is hetero.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:14 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer...
[..]
Haha, met zo'n groen gezicht de camera inkijkend, terwijl ze net haar mond over de staaf van...ehm..eh (zoekt naar hetero man uit het programma)...ehm..![]()
ff terugbladerenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:19 schreef --Globe-- het volgende:
heeft iemand trouwens nog de foto's van deze aflevering?
Kom op, je moet toegeven dat er enige gelijkenis is.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Norelle is gewoon schattig en lijkt totaal niet op Paris Hilton.
In haar doen en laten is ze precies Paris Hiltonquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Norelle is gewoon schattig en lijkt totaal niet op Paris Hilton.
Niet mee eens; ik vind haar juist heel apart... heel anders dan de anderen. Is een beetje jongensachtig (maar niet zoals Eva!), en lijkt ondeugend. En deze laatste foto van haar was ze de enige die iets aparts deed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:14 schreef -Kate- het volgende:
Mijn mening na de laatste aflevering:
...
Ik ga nog steeds voor Yaya, maar ik denk dat Nicole zal winnen, da's echt weer zo'n 13 in een dozijn modellenhoofd.
...
Ja dat viel mij ook nogal op. Ze heeft haar arm behoorlijk in de reet van de jury gestoken. Beetje ziekelijk. Maar daar heeft die walgelijke Amanda ook een handje van. Die zit ook regelmatig zo glibberig te lachen. Alleen maar om in een goed blaadje te staan bij die stink jury.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:21 schreef Rebbedebje het volgende:
Waar ik me ook aan irriteer, dat overdreven lachje van Eva steeds als de jury iets zegt.
"Dit is keizerin Mimi"
Eva:![]()
"Dit worden jullie beoordelingsfoto's"
Eva:![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:33 schreef Jerruh het volgende:
tis allemaal wel stoer dat eva haar bek opentrekt en lekker rebels is, maar ik vind het een ontiegelijk schijnheilig mens dat eigenlijk alleen maar achter de schermen (in die stukjes) loopt te kankeren op alles wat zij niet wint of goed vind en voor de schermen zo schijnheilig liegt en lacht etc...
Jer.quote:ik vind nicole een leuke, die fotos van haar waren echt stoer!!! zelfde vind ik van yaya en ik vind toccara ook heel gaaf. die ann mag opsodemieteren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!! Pas op als je einde van ANTM niet wil weten! !!bitchy
And I was like "yeah...whatever..."
Daarom juist. Raak het eetbuivoedsel van een boulimia-patiënt niet aan, of je gaat er aan!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:23 schreef Shalbo het volgende:
DIe Yaya had wel gelijk dat er totaal geen respect heerst in dat huis, anders was er nooit zo'n drama ontstaan over die stomme brownies (btw, als ze toch boulimia heeft, waarom leeft ze dan op brownies?!)
is Nigel die mooie fotograaf? Elke keer als ik hem zie moet ik er aan denken hoe jammer het wel niet is voor ons vrouwen dat hij vast homo is.. hoe weet je dat hij hetero isquote:
Omdat hij getrouwd is met model Christen Chin.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Lu-Be-Lu het volgende:
[..]
is Nigel die mooie fotograaf? Elke keer als ik hem zie moet ik er aan denken hoe jammer het wel niet is voor ons vrouwen dat hij vast homo is.. hoe weet je dat hij hetero is
Wat een huilebal zeg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Toeps het volgende:
Yaya verliest haar 'respeito'
Hij is nog niet op tv geweest geloof ik, maar hij spoilert niet.
omgquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Toeps het volgende:
hehequote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Toeps het volgende:
Woah! Lekker 'respeito' toon je daar, arrogante en blijkbaar ook scheinheilige Yaya.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Toeps het volgende:
ik versta niet eens in het filmpje wat eva en yaya zeggen enzo, hij loopt telkens vast...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Woah! Lekker 'respeito' toon je daar, arrogante en blijkbaar ook scheinheilige Yaya.
Leukste uit dat stukje vind ik nog wel Norelle.
*Eva praat*
*Yaya draait door*
...
*stilte*
...
Norelle: "Go on."![]()
Eva zegt iets van "Not have all this tension and animosity" of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik versta niet eens in het filmpje wat eva en yaya zeggen enzo, hij loopt telkens vast...
Ik heb een beetje t idee dat ze met deze scène weer geknipt en geplakt hebben.. Dus dat er wel keihard gepraat en geschreeuwd en whatever gedaan werd toen Yaya belde. Gebeurt wel vaker met dit soort programma's, dat bewees dat stukje van Ann hier ergens boven wel weer. Maar het hoeft niet, natuurlijk. In dat geval is Yaya dom bezigquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:04 schreef Toeps het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeft gewonnen?
--Edit: en bedankt voor de spoiler--
[ Bericht 57% gewijzigd door Duiveltja op 09-07-2005 17:26:58 (SPOILERTAGS!!!!!) ]God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
ik verstond wat andersquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Eva zegt iets van "Not have all this tension and animosity" of iets dergelijks.
Yaya zegt niet echt iets boeiends behalve "I CAN'T HEAR, I'M ON THE PHONE!!"
bijdehandquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Loopt die serie nog steeds? Iedereen weet toch al dat die ******** heeft gewonnen?
OMG, verwijder die post ofzo, sukkel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
-
Hé, wat een rotstreek om de uitslag te verraden!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:24 schreef cultheld het volgende:
Loopt die serie nog steeds? Iedereen weet toch al dat die *piep* heeft gewonnen?
Ann: The YJ Stinger shoot was another editing thing. First of all I have no permanant scars. For the last 10 frames (of 100 frames we shot) of the shoot I decided to try and fly. Well they made it look like that was all I did and I was rather shocked that they picked that picture. I hated it. I think they just wanted to show my willingness to put 100% into the shoot...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik heb een beetje t idee dat ze met deze scène weer geknipt en geplakt hebben.. Dus dat er wel keihard gepraat en geschreeuwd en whatever gedaan werd toen Yaya belde. Gebeurt wel vaker met dit soort programma's, dat bewees dat stukje van Ann hier ergens boven wel weer. Maar het hoeft niet, natuurlijk. In dat geval is Yaya dom bezig.
Zijn dit geen herhalingen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG, verwijder die post ofzo, sukkel.
Niet leuk hoor, dat ze dat doen. Dan maar wat minder spektakel in de serie, je wilt toch niet het gevoel krijgen dat je bedrogen wordt, zeker niet als kandidaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ann: The YJ Stinger shoot was another editing thing. First of all I have no permanant scars. For the last 10 frames (of 100 frames we shot) of the shoot I decided to try and fly. Well they made it look like that was all I did and I was rather shocked that they picked that picture. I hated it. I think they just wanted to show my willingness to put 100% into the shoot...
Ze editten echt alles daar. Daar heeft Elyse op haar log ook al vaak wat over gezegd. Die zei dat ze verbaasd was dat ze alles nog zo consistent hebben kunnen laten lijken.
Um, nope.. Nederland loopt nogal achter. Ik wist dan al wel wie er gewonnen had, maar het meerendeel hier nog niet geloof ik..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |