Ja, dat zeggen ze. Maar op deze foto is ze gewoon half aan het knipperen. Er zijn trouwens genoeg speculaties op andere fora, maar dan zou ik spoileren.quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:46 schreef Charmian het volgende:
tsja, ze zeggen dat ze altijd de beste foto's laten zien. Ik vind ANne best een mooie kop hebben maar hier ziet ze er uit of ze zwaar onder dope zit of zo, Amanda vind ik altijd al eng.
Spoilen mag altijd als het maar tussen de spoilertags staatquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen ze. Maar op deze foto is ze gewoon half aan het knipperen. Er zijn trouwens genoeg speculaties op andere fora, maar dan zou ik spoileren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:05 schreef Toeps het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
Inderdaad. Humorloze mutsen. En dan dat respect gedoequote:Op donderdag 7 juli 2005 20:46 schreef Toeps het volgende:
En Yaya.
"Some people think it's funny to kill people. That doesn't make it funny."Puh-lease.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef OMG het volgende:
Dat commentaar weer.
Eva blijf ik het leukst vinden, vooral haar commentaar tussen alles door.
You've said it, die eeuwige lach op haar gezicht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:15 schreef linuxje het volgende:
Norelle wel fijnste model van hun allemaal
"The person who needed the facial, got the facial."quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef OMG het volgende:
Dat commentaar weer.
Ik zie het dan wel niet vaak, maar volgens mij is zij de enige leuke van het stel...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:14 schreef OMG het volgende:
Dat commentaar weer.
Vergeleken met dit seizoen is seizoen 4 echt boring.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T blijft gewoon elke week beter en meer drama worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |