SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels

Vind je ??quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Elation het volgende:
Avalon is een kewle episode! (se9p1)

Dude! Serieus?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ach, Daniel is weer vanaf seizoen 7 van de partij en Jonas Quinn is wel leuk voor één seizoen . . .
De opener voor seizoen 6 (Redemtion, parts I & II) zijn tot nu toe de beste openers van de gehele serie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door FallenAngel666 op 21-07-2005 23:55:11 ]Signature:
Maximaal
4
regels

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week weer 2 nieuwe Atlantis DVD's.....
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken![]() SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:Seizoen 6 is al drie jaar oud, dus iedereen weet al dat 'ie terug komt (en hoe, dat laat ik in het midden). Zijn koppie staat al te pronken op de DVD's van seizoen 7 (althans, degeen die ik gezien heb en kan per land verschillen) en je kan mij niet wijsmaken dat na drie jaar niemand weet dat 'ie terug komt . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me

Dit komt door het parasiterende karakter van de Goa'uld. Deze wormen werken in feite net als de Borg uit startrek, ze ontwikkelen niets zelf, maar ze stelen dingen van anderen. De meeste technologie die ze hebben is 'left over' (en gekopieerd) spul van de ancients.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:44 schreef JK het volgende:
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken![]()

Dat vond ik ook een beetje, beetje gekunsteld, maar de nieuwe mensen hebben veel potentie. Vooral Claudia Black is geweldig!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ??
Vond 'm een beetje tegenvallen, het was alsof de schrijvers met de serie in hun maag zaten waar de acteurs geen zin meer in hadden. De opener van Atlantis vond ik zelf stukken beter . . .

Dan weet jij meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef JanMichiel het volgende:
Ja, de nieuwe aflevering. Als ze opgesloten zitten in die ruimte. De tekst bij het rechtse potje, moeilijk te verstaan.

Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik miste van beide eps de intro filmpjes wel een beetje. Leef je toch naar toe, zo'n theme song.

Komt volgende week misschien wel weer, dan is het weer tijd voor de "reguliere" afleveringen. Denk dat Sci-Fi of de makers niet berekend waren op dit schema . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.

Lekker is dat dan. Welke slimmerik is op dat achterlijke idee gekomen ??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Helaas, het is voor het hele seizoen.
http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=330&Itemid=1

Volgende aflevering natuurlijk, ze kunnen moeilijk met een nieuw plot gaan beginnen en dit plot even in de koelkast leggenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?

Avalon 1, 2 en 3 is het, dus volgende ep is het, om de stem bij Star Trek te citeren: "and now the conclusion".quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?

Aan de andere kant, nu komt de schok in 1 keer. Anders krijg je weer mensen die na een half jaar zitten te klagen dat de cast vervangen wordt en dat iedereen weggaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:41 schreef kree het volgende:
Het vreemde is dat er ineens allerlei nieuwe karakters zijn ingebracht in SG-1.
Ik had liever gehad dat het wat geleidelijker was gegaan.
Nu zit je echt zo van.
Ooh nieuwe generaal, nieuwe dokter.
en waar de fuck komen die ineens allemaal vandaan....
Nouja mischien wordt het nog beter, we zien wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |