SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal
4
regels
Vind je ??quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:39 schreef Elation het volgende:
Avalon is een kewle episode! (se9p1)
Dude! Serieus?!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:33 schreef ThunderChild het volgende:
Ach, Daniel is weer vanaf seizoen 7 van de partij en Jonas Quinn is wel leuk voor één seizoen . . .
De opener voor seizoen 6 (Redemtion, parts I & II) zijn tot nu toe de beste openers van de gehele serie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door FallenAngel666 op 21-07-2005 23:55:11 ]Signature:
Maximaal
4
regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week weer 2 nieuwe Atlantis DVD's.....
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:46 schreef FallenAngel666 het volgende:Seizoen 6 is al drie jaar oud, dus iedereen weet al dat 'ie terug komt (en hoe, dat laat ik in het midden). Zijn koppie staat al te pronken op de DVD's van seizoen 7 (althans, degeen die ik gezien heb en kan per land verschillen) en je kan mij niet wijsmaken dat na drie jaar niemand weet dat 'ie terug komt . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
Dit komt door het parasiterende karakter van de Goa'uld. Deze wormen werken in feite net als de Borg uit startrek, ze ontwikkelen niets zelf, maar ze stelen dingen van anderen. De meeste technologie die ze hebben is 'left over' (en gekopieerd) spul van de ancients.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 01:44 schreef JK het volgende:
Het enige wat ik dus absoluut niet snap, is dat de Goa'uld al ruim 5000 jaar, zij het niet langer, dezelfde wapens en ruimteschepen gebruiken. Wel goede technologie als het zo lang 'goed blijft' om andere werelden te onderdrukken![]()
Dat vond ik ook een beetje, beetje gekunsteld, maar de nieuwe mensen hebben veel potentie. Vooral Claudia Black is geweldig!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vind je ??
Vond 'm een beetje tegenvallen, het was alsof de schrijvers met de serie in hun maag zaten waar de acteurs geen zin meer in hadden. De opener van Atlantis vond ik zelf stukken beter . . .
Dan weet jij meer dan ik . . .quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef JanMichiel het volgende:
Ja, de nieuwe aflevering. Als ze opgesloten zitten in die ruimte. De tekst bij het rechtse potje, moeilijk te verstaan.
Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik miste van beide eps de intro filmpjes wel een beetje. Leef je toch naar toe, zo'n theme song.
Komt volgende week misschien wel weer, dan is het weer tijd voor de "reguliere" afleveringen. Denk dat Sci-Fi of de makers niet berekend waren op dit schema . . .quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Vooral die van Atlantis mis ik. Echt keimooi is ie. Is ook genomineerd voor een emmy, in de catagorie uitmuntende muziek.
Lekker is dat dan. Welke slimmerik is op dat achterlijke idee gekomen ??quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Helaas, het is voor het hele seizoen.
http://www.stargate-sg1.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=330&Itemid=1
Volgende aflevering natuurlijk, ze kunnen moeilijk met een nieuw plot gaan beginnen en dit plot even in de koelkast leggenquote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?
Avalon 1, 2 en 3 is het, dus volgende ep is het, om de stem bij Star Trek te citeren: "and now the conclusion".quote:Op zondag 24 juli 2005 14:19 schreef JanMichiel het volgende:
Nog een keer to be continued ..
Wordt dat volgende aflevering weer vervolgd? Of pas later in het seizoen?
Aan de andere kant, nu komt de schok in 1 keer. Anders krijg je weer mensen die na een half jaar zitten te klagen dat de cast vervangen wordt en dat iedereen weggaat.quote:Op maandag 25 juli 2005 01:41 schreef kree het volgende:
Het vreemde is dat er ineens allerlei nieuwe karakters zijn ingebracht in SG-1.
Ik had liever gehad dat het wat geleidelijker was gegaan.
Nu zit je echt zo van.
Ooh nieuwe generaal, nieuwe dokter.
en waar de fuck komen die ineens allemaal vandaan....
Nouja mischien wordt het nog beter, we zien wel.
Hoe het allemaal in elkaar steekt is soms een beetje moeilijk te volgen. Orii, Prior, .. Nog maar een keer de tweede ep kijken.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Whoa, vet! Na 9x01 had ik echt zoiets van 'bah, ze schakelen wel heel snel over van verhaallijn'.
Maar nu wordt het toch wel erg interessant! De Goa'uld zijn zo goed als verslagen, de Replicators ook. En dit is een zeer goede vervangende verhaallijn!
Erg leuk dat de legende van Koning Arthur en het mythische zwaard erin voor kwam. Ik hoop dat daar nog meer over komt, en dat het niet alleen maar een puzzeltje was dat leidde tot de ontdekking van de stenen.
Erg mooi hoe Vala uit de dood herrezen werd door die Prior. Ben benieuwd of dat iets technologisch was, of iets met Ascension-krachten.
Maar wie zijn de Orii nu precies? Zijn het Ancients die achterbleven toen de rest naar ons stelsel kwam (en weer later naar Pegasus)? En alterran is toch gewoon een andere naam voor Ancients?
Ja die muziek was idd erg cool, kan haast ook niet wachten (maar mijn downloads zijn meestal pas op maandag klaarquote:Op maandag 25 juli 2005 23:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Die religieuze muziek op de achtergrond op het einde, ook erg mooi! Ik kijk uit naar volgende week!
ja denk het ook welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Daaraan zullen ze zich nooit wagen. Dan krijgen ze veel gezeik van gelovige fans over zich heen.
Nou de heidense geloven komen ook steeds meer terug. En de mythologische figuren daaruit zijn ook gebruikt. Zouden ze dan ook niet moeten doenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
Ook de reden waarom we nooit Shiva of Vishnu of een andere Hindoe-godheid gezien hebben. Dat is nog een levend geloof...
Er is nog veel mogelijk. Dat keltische hebben ze wel eens gebruikt in de serie earth: final conflict meen ik.. waarom is die serie eigenlijk gestopt?quote:Maar we hebben nog wat Keltische figuren over, want daar hebben ze nog niet heel veel mee gedaan.
Das 16 uur kijkmateriaal ofzo,quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:58 schreef TechXP het volgende:
Gisteren ongeveeer heel seizoen 8 gedownload. Vandaag allemaal gekeken
Ik ben weer bij![]()
Ik zag dat origin vanavond op tv is op scifi. Weer even wachten om te gaan downloaden
eh.. alleen die ik nog niet gezien had. Dus min 10 afleveringen die ik bij nader inzien al gezien had een keerquote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Heel seizoen 8 op een dag, totale gekte
[ Bericht 0% gewijzigd door Burner2000 op 30-07-2005 01:22:29 ]History can't change the past, the future can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
Hier kan ik me wel aardig bij aansluiten. Maar Final Conflict was vermakelijk, maar qua vergelijking haalt het het toch niet bij oa SG-1 of zelfs Andromeda.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:35 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vond Boone niet zo erg geweldig, maar de verhalen waren goed. Toen Liam opdook werd ik echt fan, maar seizoen 4 begon ik al zo vergezocht te vinden. Hetzelfde met Andromeda. Seizoenen 2 tot 4 waren echt fantastisch en dan komen ze met 5 aan en het is ZOOI. Geen wonder dat het geannulleerd is. Het goede aan SG1 vind ik dat de kwaliteit altijd vrij constant gebeleven is. Seizoen 1 was gelijk al super en dat is het sindsdien gebleven.
Maar vergeet niet dat het wél dezelfde schrijvers blijven he, alleen jack is weg, das eigenlijk alles, en we hebben er een leuke nieuwe bij toch. In een strak leren pak ook nog esquote:Ben alleen bang dat seizoen 9 van SG-1 misschien ook nog slecht uit kan pakken cq. teleur kan stellen of tegen kan vallen. Ben misschien nog niet helemaal bekomen van de snelle wisseling in verhaallijn.
En afmaken als je niet bekeert wordquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het kan nog erg gevaarlijk worden. De mensheid maakt, als het op een echte strijd aan zou komen, geen schijn van kans tegen de Orii. Maar gelukkig willen ze ons alleen bekeren.
Klinkt inderdaad goddelijk ja. Daarom... hoe kan je aan die krachten meten als een simpel mensje?quote:Het roept wel een interessente vraag op, die in de aflevering gesteld werd: wat is nou een god? De Goa'uld waren het duidelijk niet, maar met de Orii en Alterrans/Ancients is het een ander verhaal. Ze leven op een niveau ver boven ons, hebben controle over leven en dood en zijn zo'n beetje almachtig. Dat is aardig goddelijk.
Ik denk niet dat ze zich nog teveel door regels laten tegenhouden, maar misschien kunnen ze het gewoonweg niet. We'll seequote:Op zondag 31 juli 2005 00:26 schreef __Saviour__ het volgende:
De Orii kunnen niet teveel van hun macht direct laten zien denk ik. Dat is tegen de regels van de Alterrans. Daarom gebruiken ze de Prior daarvoor, die zijn gewoon menselijk.
idd, het gaf mij ook weer het ouderwetse gevoel, mis hem toch wel, ondankt dat het zo ook erg cool isquote:Op zondag 31 juli 2005 17:36 schreef Radeon_NL het volgende:
Maar vooral de laatste 5 minuten van de aflevering vondt ik goed met O'Neill. Lekker ouderwets.
Ja dat vrees ik ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Het wordt toch wel een erg interessant verhaal. De Goa'uld zijn echt maar mietjes als vijand vergeleken met dit.
Lijkt er idd wel op. Net the X-files, waarbij zowat alle acteurs van Space, above and beyond langs kwamen ...quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:47 schreef Mad-Matt het volgende:
Hebben ze heel toevallig Farscape compleet leeggeroofd ergens tussen seizoen 8 en 9???
Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Burner2000 het volgende:
Ik heb voor 3e keer aflevering 3 gezien. Ik heb zo'n gevoel dat de Ori een creatie is van Anubis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |