Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeurenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Burner2000 het volgende:
Ik heb voor 3e keer aflevering 3 gezien. Ik heb zo'n gevoel dat de Ori een creatie is van Anubis.
Die optie lijkt me iig nog open. Wat bedoel je met lachte over zijn eigen creatie? Was dat iets uit die aflevering of lachte deze ergens om waarvan je niet echt wist waar die het over had?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:28 schreef Burner2000 het volgende:
Ancients konden terug in de tijd reizen. Dat kon Anibus ook gedaan hebben. In seizoen 8 lachte hij nog over zijn eigen creatie tegen Ba'al.
Plus ik denk dat Anubis niet zó machtig is, maar zodra hij ze ziet zal hij zeker wel interesse heeft in wat ze te bieden hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:19 schreef TechXP het volgende:
[..]
Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeuren
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef JK het volgende:
Vanavond 9x01, 9x02 (nu helemaal) en 9x03 kijken. Heb er zin in !![]()
![]()
Orii kan je volgens mij nooit verslaan, dat moeten de Ancients doen ? Of iedereen moet ascendenNaja ik ga vanavond kijken, dan weet ik precies hoe de vork in de steel zit.
Nu spring ik wel van seizoen 8 halverwege (tot dvd 4 van de 6) naar seizoen 9, maar had Moebius ook al gezien... kan gewoon niet wachten tot dvd 5 van seizoen 8.. duurt nog 2 weken en zo lang ga ik echt niet wachten, om daarna pas s9 te zien.
Nou ja, hij stond op het punt om ass te kicken bij Anubis, totdat Desala ingreepquote:laat Daniel weer ascenden, hij kicked ass als ascended
Ja, Daniels horen geen baard te hebben. Ik heb er geen iig.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:09 schreef Mad-Matt het volgende:
Daniel moet wel ff z`n baardje afscheren hoor.
En de Jaffa zal idd erg makkelijk om te praten zijn, die zijn al onderweg naar hun eigen ondergang
Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef JK het volgende:Alleen hoe hebben ze zo snel de prior kunnen afsturen naar deze galaxy.... ze hebben dat vermogen dus wel, hadden alleen niet de kennis van wat daar was omdat het heelal oneindig is.
Ja de ancients hebben dit gedeelte van het heelal afgeschermd voor de Ori. Dat gedachten lezen kunnen ze idd. Alleen raar dat ze sowieso geen priors alle kanten opstuurden, of hebben de ancients het echt kunnen afschermen alsof er geen planeten waren... daar komen we toch niet achterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.
Daarom wist die Doci ook gelijk te melden 'Daniel Jackson....from the planet Earth'
En totdat de Ori via Daniel van ons bestaan op de hoogte kwamen, hebben de Alterans ons afgeschermd van hen. Maar nu grijpen ze niet in omdat we (de mensheid) het zelf veroorzaakt hebben.
En het opzetten van een wormgat naar een ander sterrenstelsel mag voor zo'n sterk ras natuurlijk geen probleem zijn.
www.stargate-sg1.nlquote:Zaterdag 6 augustus 2005 - Zeer onverwacht heeft het Australische bedrijf JoWooD Productions Software AG bekend gemaakt dat zij de productie van het spel Stargate SG-1: The Alliance heeft stopgezet en de betrekkingen heeft verbroken met ontwikkelaar Perception PTY. De release van het langverwachte spel stond oorspronkelijk gepland voor eind dit jaar, op PC, Playstation2 en XBOX.
JoWood Productions is van mening dat het spel in de huidige vorm niet aan de eigen eisen, maar ook die van de fans, kan voldoen. Albert Seild, CEO van JoWood: "We zullen niets uitbrengen dat niet recht doet aan deze bekende licentie. De laatste maanden hebben we veel tijd en middelen gestoken in de hulp aan JoWood om het op tijd af te krijgen, maar nu hebben we het vertrouwen verloren in hun mogelijkheid om het spel op tijd en in voldoende kwaliteit af te leveren."
JoWood hoopt dat het spel verder ontwikkelt kan worden bij een ander bedrijf. Het bedrijf claimt dat het, volgens het contract, het recht behoudt op de titel. Ze willen de broncode en alle andere materialen van Perception in handen krijgen. Daarna zal worden gekeken of het financiëel aantrekklijk is om de game over te dragen aan een andere ontwikkelaar, aldus Executive Producer Michael Paeck van JoWood. De toekomst van het spel is dus nogal onzeker. Wel weten we al dat het spel dit jaar zeker niet meer zal verschijnen. "Er zijn verschillende opties, waaronder de spellen verplaatsen naar next-gen consoles.", zo zei Paeck.
De huidige consoles waarvoor het spel oorspronkelijk gepland stond, de XBOX en Playstation2, zijn aan het eind van het levenscylcus. De opvolgers staan gepland voor respectievelijk komende kerst en het voorjaar van 2006.
Die schijnt uitgesteld te zijn naar 15 september, maar daarover is nog geen bevestigingquote:verder over een week is de seasonbox eindelijk uit
Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
er is trouwens nu al een user die de ori heet
hij heeft in iedergeval ook zo`n plaatje als avatarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef TechXP het volgende:
[..]
Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.
Eindelijk, een mod.quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Gorro het volgende:
Posts over downloadsnelheden etc. verwijderd. Ook zulke posts zijn ongewenst hier.
Die link van mij ook niet, site is geheel legaal. Worden de modjes weer paranoïde of zijn ze het nog steeds ??quote:Op maandag 8 augustus 2005 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er er nou weer posts verwijderd? Ik gaf alleen de titels van episodes, dat heeft geen zak met warez te maken.
I'll take that as a compliment.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:20 schreef Radeon_NL het volgende:
Vondt het wel kewl van Teal'c tegen Mitchell zei sometimes you remind me of O 'Neill .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |