abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29356166
Ik heb voor 3e keer aflevering 3 gezien. Ik heb zo'n gevoel dat de Ori een creatie is van Anubis.
History can't change the past, the future can.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:19:13 #202
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29356349
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:13 schreef Burner2000 het volgende:
Ik heb voor 3e keer aflevering 3 gezien. Ik heb zo'n gevoel dat de Ori een creatie is van Anubis.
Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeuren
pi_29356634
Ancients konden terug in de tijd reizen. Dat kon Anibus ook gedaan hebben. In seizoen 8 lachte hij nog over zijn eigen creatie tegen Ba'al.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 13:55:55 #204
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29357536
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:28 schreef Burner2000 het volgende:
Ancients konden terug in de tijd reizen. Dat kon Anibus ook gedaan hebben. In seizoen 8 lachte hij nog over zijn eigen creatie tegen Ba'al.
Die optie lijkt me iig nog open. Wat bedoel je met lachte over zijn eigen creatie? Was dat iets uit die aflevering of lachte deze ergens om waarvan je niet echt wist waar die het over had?
Ik heb denk niet zo goed opgelet.
  dinsdag 2 augustus 2005 @ 14:29:52 #205
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29358706
quote:
Op dinsdag 2 augustus 2005 13:19 schreef TechXP het volgende:

[..]

Nou je het zegt en er over nadenkt is het misschien wel logisch idd. Anubis die half ascended was en misschien een soort virus is geworden in het geheel. Maar ergens klopt het niet, want het lijkt er op dat de Orii al langere tijd aanwezig is. Zie maar op de planeet, daar zochten ze toch naar objecten uit vroegere tijden. Dus dan zal dat lange tijd al geweest zijn. Maar misschien is er iets in het verleden verandert daar. Maar goed je weet maar nooit wat er gaat gebeuren
Plus ik denk dat Anubis niet zó machtig is, maar zodra hij ze ziet zal hij zeker wel interesse heeft in wat ze te bieden hebben.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 3 augustus 2005 @ 00:42:10 #206
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_29379004
edit : laat maar

[ Bericht 95% gewijzigd door JK op 03-08-2005 23:00:20 ]
pi_29379296
ik vind ze een beetje creapy en vraag me af hoe ze die nou weer gaan verslaan, of niet....

Net als Daniel: Ik ben een beetje bang
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  woensdag 3 augustus 2005 @ 17:53:29 #208
4259 JK
pi_29398644
Vanavond 9x01, 9x02 (nu helemaal) en 9x03 kijken. Heb er zin in !

Orii kan je volgens mij nooit verslaan, dat moeten de Ancients doen ? Of iedereen moet ascenden Naja ik ga vanavond kijken, dan weet ik precies hoe de vork in de steel zit.

Nu spring ik wel van seizoen 8 halverwege (tot dvd 4 van de 6) naar seizoen 9, maar had Moebius ook al gezien... kan gewoon niet wachten tot dvd 5 van seizoen 8.. duurt nog 2 weken en zo lang ga ik echt niet wachten, om daarna pas s9 te zien.
  Donald Duck held woensdag 3 augustus 2005 @ 20:32:08 #209
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29403444
Ik denk en hoop niet dat Anubis er iets mee te maken heeft. Die verhaallijn is nu toch wel klaar.
De Ori zijn denk ik gewoon afstammelingen van de Ancients.
En ik verwacht dat de Priors veel succes zullen boeken bij de vrije Jaffa. Die zijn wel vatbaar voor een nieuwe religie.
De nieuwe verhaallijn is zeer interessant, minstens goed voor 2 seizoenen. Sterker nog, een compleet nieuwe spinoff gebasseerd hierop zou zelfs haalbaar zijn. Maar ja, we hebben Atlantis al he.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_29404264
In de UK is de 5e dvd al uit.
Die heb ik vorige week al ontvangen.
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:53 schreef JK het volgende:
Vanavond 9x01, 9x02 (nu helemaal) en 9x03 kijken. Heb er zin in !

Orii kan je volgens mij nooit verslaan, dat moeten de Ancients doen ? Of iedereen moet ascenden Naja ik ga vanavond kijken, dan weet ik precies hoe de vork in de steel zit.

Nu spring ik wel van seizoen 8 halverwege (tot dvd 4 van de 6) naar seizoen 9, maar had Moebius ook al gezien... kan gewoon niet wachten tot dvd 5 van seizoen 8.. duurt nog 2 weken en zo lang ga ik echt niet wachten, om daarna pas s9 te zien.
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_29406272
laat Daniel weer ascenden, hij kicked ass als ascended
pi_29406862
Het klinkt wel logisch toch dat de Orii gewoon de machtshongere Ancients waren ? In elk maatschappij heb je twee zijdes. De groep die op zoek is naar totale macht en de andere groep die altruïstisch wilt leven. Ying en Yang.
De Orii konden niet meer samenleven met de Ancients en gingen naar een ander deel van het heelal. Tegelijkertijd ascenden beiden groepen maar elk met hun eigen regels gepaard met ascenden.

Een ander verklaring is mss idd dat Anubis andere Ascended Ancients liet nadenken van wat ze met hun macht konden doen. De honger naar macht en kennis zit in elke cultuur hoe geëvolueerd ze ook mogen zijn. Maar de Orii verslaan is mss niet onmogelijk. Alle priors vernietigen en zorgen dat geen mens dichtbij de Orii komen zodat ze weer priors kunnen maken.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
  Donald Duck held woensdag 3 augustus 2005 @ 22:12:02 #213
46149 __Saviour__
pi_29406924
quote:
laat Daniel weer ascenden, hij kicked ass als ascended
Nou ja, hij stond op het punt om ass te kicken bij Anubis, totdat Desala ingreep
En hij zag er wel altijd cool uit, met die witte trui.
Best kans dat Oma Desala een rol zal gaan spelen het verslaan van de Ori. Zij was ook de enige die het kon opnemen tegen Anubis.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 3 augustus 2005 @ 22:44:20 #214
52150 DarthNick
The man with the plan
pi_29408183
whma, als ik de aflevering mag geloven gaan die priors legers van soldaten en schepen aanvoeren, ik denk dus dat de prometheus en de deadalus het druk gaan krijgen, (waarschijnlijk wordt de deadalus dan bij Atlantis weggevorderd, wat weer verhaallijnen opent.)
BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 23:08:48 #215
4259 JK
pi_29409282
Zo, even de 3 afleveringen gekeken. Hij is gaaf, maar het is wel pats boem van het welbekende SG1 team (alhoewel Jack natuurlijk minder deed) naar bijna niets meer....

Ik snap nu ook hoe het zit met Priors, Doci en de Orii. Vraag me alleen af hoeveel doci er zijn. Volgens mij maar 1. Gaaf als de doci wordt overgenomen door een van de Orii.

Alleen hoe hebben ze zo snel de prior kunnen afsturen naar deze galaxy.... ze hebben dat vermogen dus wel, hadden alleen niet de kennis van wat daar was omdat het heelal oneindig is.

Rest mij nog te zeggen : 'Hallow are the Orii !'
pi_29409569
en daarop zeg ik:

Fuck the Orii
  donderdag 4 augustus 2005 @ 01:00:34 #217
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29413487
Yeah! Fuck the Orii!
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 02:22:34 #218
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29415072
stelletje orii-fokkers
  donderdag 4 augustus 2005 @ 11:49:01 #219
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29420549
Hallowed is Daniel!
pi_29428936
Daniel moet wel ff z`n baardje afscheren hoor.

En de Jaffa zal idd erg makkelijk om te praten zijn, die zijn al onderweg naar hun eigen ondergang
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:37:00 #221
4259 JK
pi_29430584
Ik wil The Ties That Bind zien.... zaterdag of zondag
Denk dat de Jaffa wel onder de Orii zullen gaan vallen. Tis ook een mooi geloof
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:18:01 #222
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29434027
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:09 schreef Mad-Matt het volgende:
Daniel moet wel ff z`n baardje afscheren hoor.

En de Jaffa zal idd erg makkelijk om te praten zijn, die zijn al onderweg naar hun eigen ondergang
Ja, Daniels horen geen baard te hebben. Ik heb er geen iig.

Ach ja, die Jaffa zijn helemaal murw. Vaag geneuzel houden ze wel van, maar duidelijke concrete ideeën die van O'Neill en staf komen weigeren ze. Mekkeraars!
  Donald Duck held vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:33:10 #223
46149 __Saviour__
pi_29434427
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 23:08 schreef JK het volgende:Alleen hoe hebben ze zo snel de prior kunnen afsturen naar deze galaxy.... ze hebben dat vermogen dus wel, hadden alleen niet de kennis van wat daar was omdat het heelal oneindig is.
Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.
Daarom wist die Doci ook gelijk te melden 'Daniel Jackson....from the planet Earth'
En totdat de Ori via Daniel van ons bestaan op de hoogte kwamen, hebben de Alterans ons afgeschermd van hen. Maar nu grijpen ze niet in omdat we (de mensheid) het zelf veroorzaakt hebben.
En het opzetten van een wormgat naar een ander sterrenstelsel mag voor zo'n sterk ras natuurlijk geen probleem zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 20:04:30 #224
4259 JK
pi_29449875
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ze hebben Daniel's gedachten gelezen.
Daarom wist die Doci ook gelijk te melden 'Daniel Jackson....from the planet Earth'
En totdat de Ori via Daniel van ons bestaan op de hoogte kwamen, hebben de Alterans ons afgeschermd van hen. Maar nu grijpen ze niet in omdat we (de mensheid) het zelf veroorzaakt hebben.
En het opzetten van een wormgat naar een ander sterrenstelsel mag voor zo'n sterk ras natuurlijk geen probleem zijn.
Ja de ancients hebben dit gedeelte van het heelal afgeschermd voor de Ori. Dat gedachten lezen kunnen ze idd. Alleen raar dat ze sowieso geen priors alle kanten opstuurden, of hebben de ancients het echt kunnen afschermen alsof er geen planeten waren... daar komen we toch niet achter

Tja en dat ancients fouten maken zijn we ook wel achter gekomen, bijv. Oma Desala of die lekkere ancient uit Sanctuary (SG Atlantis).
In elk geval komt alles weer goed, want was het niet in 1969 of een andere aflevering dat ze een oud vrouwtje tegenkomen als ze te ver de toekomst in gaan, die zegt dat ze nog vele reizen zullen maken ? En stargate command bestaat dan ook nog, zei het niet dat alles is opgedoekt omdat ze geen DHD's meer nodig hebben om de wormhole te openen....

Nu nog de vraag waar de Furlings blijven (als ze nog bestaan) en als de Nox ook tot een van de grote rassen hoort, waarom we ze nog maar 1x hebben gezien in volgens mij seizoen 1... tja is alweer jaren geleden dat ik die heb gezien. Volgens mij een dikke 8 jaar ofzo, toen bijna niemand hier in Nederland nog maar had gehoord van Stargate SG-1 .
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:34:29 #225
65516 gieling
Live from NYC
pi_29456027
Voor iedereen die ook op de game aan het wachten was: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5718 Maargoed beter als weer zo'n bagger licentie game..
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 01:47:14 #226
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29457789
Wat valt me dat tegen van die makers! De eerste dingen leken zo goed... Hopelijk zal het nog wat worden.
pi_29459615
Hop issie eindelijk weer!!
ff snel kijken en dan slapen want ik ben nu al een beetje te moe
Morgen krijgen jullie de spoilers wel te horen
  Donald Duck held zaterdag 6 augustus 2005 @ 12:50:55 #228
46149 __Saviour__
pi_29464193
Damn, de game stopgezet, release v/d dvd-box uitgesteld. Erg niet-tof allemaal.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29465752
er is trouwens nu al een user die de ori heet

verder over een week is de seasonbox eindelijk uit
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Donald Duck held zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:18:30 #230
46149 __Saviour__
pi_29465788
Een wat uitgebreider bericht over het spel:
quote:
Zaterdag 6 augustus 2005 - Zeer onverwacht heeft het Australische bedrijf JoWooD Productions Software AG bekend gemaakt dat zij de productie van het spel Stargate SG-1: The Alliance heeft stopgezet en de betrekkingen heeft verbroken met ontwikkelaar Perception PTY. De release van het langverwachte spel stond oorspronkelijk gepland voor eind dit jaar, op PC, Playstation2 en XBOX.

JoWood Productions is van mening dat het spel in de huidige vorm niet aan de eigen eisen, maar ook die van de fans, kan voldoen. Albert Seild, CEO van JoWood: "We zullen niets uitbrengen dat niet recht doet aan deze bekende licentie. De laatste maanden hebben we veel tijd en middelen gestoken in de hulp aan JoWood om het op tijd af te krijgen, maar nu hebben we het vertrouwen verloren in hun mogelijkheid om het spel op tijd en in voldoende kwaliteit af te leveren."

JoWood hoopt dat het spel verder ontwikkelt kan worden bij een ander bedrijf. Het bedrijf claimt dat het, volgens het contract, het recht behoudt op de titel. Ze willen de broncode en alle andere materialen van Perception in handen krijgen. Daarna zal worden gekeken of het financiëel aantrekklijk is om de game over te dragen aan een andere ontwikkelaar, aldus Executive Producer Michael Paeck van JoWood. De toekomst van het spel is dus nogal onzeker. Wel weten we al dat het spel dit jaar zeker niet meer zal verschijnen. "Er zijn verschillende opties, waaronder de spellen verplaatsen naar next-gen consoles.", zo zei Paeck.

De huidige consoles waarvoor het spel oorspronkelijk gepland stond, de XBOX en Playstation2, zijn aan het eind van het levenscylcus. De opvolgers staan gepland voor respectievelijk komende kerst en het voorjaar van 2006.
www.stargate-sg1.nl

Damn, ik hoop echt dat een andere ontwikkelaar het voortzet. Het zag er veelbelovend uit.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:19:20 #231
46149 __Saviour__
pi_29465800
quote:
verder over een week is de seasonbox eindelijk uit
Die schijnt uitgesteld te zijn naar 15 september, maar daarover is nog geen bevestiging
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:25:41 #232
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29465943
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 14:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
er is trouwens nu al een user die de ori heet
Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.
pi_29466155
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 14:25 schreef TechXP het volgende:

[..]

Het is toch orii ? Gateworld gebruikte dat tenminste geloof ik. En hier zie ik orii en ori door elkaar.
hij heeft in iedergeval ook zo`n plaatje als avatar
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  Donald Duck held zaterdag 6 augustus 2005 @ 14:51:45 #234
46149 __Saviour__
pi_29466360
Gateworld gebruikt Ori. Ook Wikipedia noemt het zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:10:47 #235
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29470821
Een tussenaflevering, toch wel leuk

Ik heb voor deze aflevering nog even het laatste stukje van aflevering drie gekeken, jammer dat Jack niet meer meespeelt. In welke afleveringen zien we hem weer terug dit seizoen?
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:12:05 #236
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_29470855
hm.. vond de 'tussenaflevering' wel tegenvallen
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:14:58 #237
123792 JanMichiel
Melk, de witte motor!
pi_29470931
Ach, je kan niet elke aflevering op de verhaallijn zitten. Ik heb wel saaiere tussenafleveringen gezien. Zo slecht was het niet.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:20:19 #238
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_29471031
Vondt het wel kewl van Teal'c tegen Mitchell zei sometimes you remind me of O 'Neill .
Live for the moment. Because it may never come again.
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:23:10 #239
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_29476869
Posts over downloadsnelheden etc. verwijderd. Ook zulke posts zijn ongewenst hier.
pi_29477930
Dat stuk in Washington was gewoon geniaal. Hoe Vala daar verbaal tekeer ging
  zondag 7 augustus 2005 @ 01:36:33 #241
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29478545
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:23 schreef Gorro het volgende:
Posts over downloadsnelheden etc. verwijderd. Ook zulke posts zijn ongewenst hier.
Eindelijk, een mod.
pi_29506054
de seizoen boxen zijn uitgesteld t/m 15-9
  Donald Duck held maandag 8 augustus 2005 @ 21:37:11 #243
46149 __Saviour__
pi_29506605
Zijn er er nou weer posts verwijderd? Ik gaf alleen de titels van episodes, dat heeft geen zak met warez te maken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 8 augustus 2005 @ 21:48:01 #244
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_29506774
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 21:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn er er nou weer posts verwijderd? Ik gaf alleen de titels van episodes, dat heeft geen zak met warez te maken.
Die link van mij ook niet, site is geheel legaal. Worden de modjes weer paranoïde of zijn ze het nog steeds ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_29508144
Dit kunnen jullie beter melden in de feedback __Saviour__ en ThunderChild. [Centraal] Tips/opmerkingen/feedback over FTR.
pi_29548248
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 19:20 schreef Radeon_NL het volgende:
Vondt het wel kewl van Teal'c tegen Mitchell zei sometimes you remind me of O 'Neill .
I'll take that as a compliment.

As you wish

hilarisch toch!
na de "zware kost" van de vorige aflevering(en) vond ik het erg prettig om zo'n relaxte grappige aflevering te zien.
Hoe erg het ook klinkt maar ik mis O'neill niet zo als ik had gedacht en Vala is ook een goede tijdelijke vervangster voor Carter, maar ik zit vol verwachting op haar terugkeer te wachten, meer technobabble I tell you!
Reaching out to embrace the random, reaching out to embrace whatever may come
  Donald Duck held donderdag 11 augustus 2005 @ 01:32:57 #247
46149 __Saviour__
pi_29551779
Vala is inderdaad wel geinig. Al die opmerkingen en toespelingen naar Daniel toe
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 11 augustus 2005 @ 09:46:12 #248
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_29554586
Vala

Was Claudia Black in Farscape ook zo leuk? Kan me niet echt herinneren.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:58:46 #249
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_29572602
Ja toen was ook grappig maar toen was het liefje van Mitchell en nu van Daniel
Live for the moment. Because it may never come again.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:03:57 #250
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_29572684
Heb net iets van 8 afleveringen (season 7 op dvd) achter elkaar gekeken. Voorheen heb ik SG altijd op tv gekeken, dus ik loop een beetje achter. Maar ik vroeg me af hoeveel SG-teams zijn er eigenlijk? In een aflevering hadden ze het over SG-21 en ik ging er altijd vanuit dat het er wat minder waren.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')