OK, donequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef SlimShady het volgende:
modje,
gaarne de TT aanpassen van '24 (seizoen 4) op RTL 5'.
zoals bekend is er geen Yorin meer. en hoogstwaarschijnlijk wordt 24 (seizoen 4) op RTL5 uitgezonden.
Ik laat ze wel mergen. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:20 schreef victorinox het volgende:
Kan een moderator nog een extra "n" in deze titel gooien:
Eek the cat / Thuderlizards
Maar op slot gooien is ook een mogelijkheid:
Eek! the cat& the terrible thunder lizards,Pinky & The Brain
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:
Zou een mod op de een of andere manier in kunnen grijpen
het gaat nu idd we lekker, ik was echter even bang dat het gng ontsporen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.
Ik kijk er nou al naar uit. Het is gewoon misselijkmakend weer eens een pagina te lezen waarop 'het' heeft gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Mike het volgende:
Op Fok is dom en arrogant zijn niet direct een aanleiding tot een ban. Misschien maar goed ook, want anders zouden er weinig mensen meer kunnen posten.
Waar je wel geband voor kunt worden is het stelselmatig verpesten van topics...i-spy is dus wel hard op weg naar een ban...
Zit toch niet zo te janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef i-spy24 het volgende:
verder:
Ik blijf het een potje laf vinden dat je andere off-topic reacties van 'hare' en anti-christ' wel laat staan in deze thread en de mijne weghaald.
Kan me niet boeien of je een ban geeft maar ik wil het bij deze gezegd hebben omdat dat meten met 2 maten is.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'Mike':
Zoals ik al zei: Ik weet dat hij nog niet officieel in Europa/ Nederland uit is.
Ik heb vaak de eerste exemplaren binnen als hij in Europe/Nederland uitkomt dusss.... is het logisch dat ik achterdochtig ben als iemand ff claimt datie de film al binnen heeft.
Dan wil ik dus eigen foto's zien om het te geloven. Zo kan elke gek wel van alles roepen.
En dat is volgens mij niet waar de thread voor bedoelt is.
Roepen kan iedereen, maak het maar hard als het tegendeel is neergelegd.
als je het simpel zou vragen zouden mensen die misschien nog wel doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:44 schreef i-spy24 het volgende:
Luister als ik simpel vraag of iemand zijn bewering kan onderschrijven met echte screencaps of zelfs geschoten foto's als de betreffende DVD
bestaat de wereld uit europa alleen? Ik dacht dat alleen de amerikanen dachten dat de wereld uit amerika bestond...quote:nog niet eens officieel uit is in Europa
quote:en ik bij mijn beweringen dat wel laat zien met eigen geschoten foto's en screencaps
wat een vriendelijke reactie weerquote:Hou dan je bek over wat je hebt.
reageer dan niet want je spreekt jezelf tegen.:{wquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:18 schreef 'Hare' het volgende:
Dat ik hier nog op inga zeg.![]()
Bewijs dan met je grote wafel dat wat ik heb nep is. Tussen nu en 5 minuten! Alles!, l-e-e-s goed:quote:
Iedereen hier post hier fijn zijn aangeschafte materiaal. Aangezien dat leuk is om te laten zien. En misschien doen anderen daar ook nog wat ideeen mee op. Niemand is hier erop uit te laten zien wat een prachtige films hij weer heeft gedownload, gebrand en weet ik veel wat al niet meer. We zouden het niet eens apprecieren. Verder 'kennen' we elkaar lang genoeg om te weten wie onzin lult en wie niet. En de enige die onzin lult ben jij.
quote:
Tegenwoordig is het zo dat er vliegtuigen bestaan, en vliegtuigen vliegen snel van Azie of Amerika naar Europa. Daardoor kunnen wij des te sneller genieten van de films waar wij van houden. En vaak zijn het nog betere uitgaves ook.
Zelfs al gaat ie op z'n knieen dan nog zou ik, en volgens mij niemand anders, het doen. Waarom in hemelsnaam? Er is totaal helemaal geen enkele rede om te veronderstellen dat mensen hier onofficiele releases posten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:25 schreef Eippie het volgende:
[..]
als je het simpel zou vragen zouden mensen die misschien nog wel doen
Weet ik, ging mij meer om het feit dat hij het simpel vragen noemt, terwijl normaal nederlands iets anders is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Hare het volgende:
[..]
Zelfs al gaat ie op z'n knieen dan nog zou ik, en volgens mij niemand anders, het doen. Waarom in hemelsnaam? Er is totaal helemaal geen enkele rede om te veronderstellen dat mensen hier onofficiele releases posten.
Waar zegt AntiChrist dan dat het een r2 uitgave is dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:33 schreef i-spy24 het volgende:
Ik had het over releases in Nederland/Europa!. niet in Timboektoe en als dat wel zo zijn dan zou ik heus wel weten dat het daar ook uit is. Dus zolang niemand mij datgeen kan laten zien wat ik vroeg t.a.v. die film Sin City zeg ik: Leugenaar!dat je het niet hebt!
precies. en daarbij: iedereen kan dus (zoals al inmiddels zo vaak opgemerkt) dvd`s uit buiten Europa halen!. Zo moeilijk is dat niet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waar zegt AntiChrist dan dat het een r2 uitgave is dan?
Hallo.quote:
shipped 16-08 ?? en gisteren al binnen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef AntiChrist het volgende:
@i-spy 24
[[url=http://img361.imageshack.us/img361/5513/bewijs3si.th.jpg]afbeelding][/URL]
Shipped!!dus nou niet meer ouwehoeren bitch
Hij heeft dan ook international Priority mail gebruikt, kost iets duurder, maar dan heb je hem wel lekker snel binnen. Die andere methode kan tot 20 werkdagen duren. 4 weken dus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
shipped 16-08 ?? en gisteren al binnen?
das snel, heb die van mij (Gladiator) nog niet en die is ook shipped op de 16e![]()
Dat je hem nog dat plezier gunt zegquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:36 schreef AntiChrist het volgende:
@i-spy 24
[[url=http://img361.imageshack.us/img361/5513/bewijs3si.th.jpg]afbeelding][/URL]
Shipped!!dus nou niet meer ouwehoeren bitch
ff nagekeken: in m`n orderbevestigingsmailtje (leuk scrabbelwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook international Priority mail gebruikt, kost iets duurder, maar dan heb je hem wel lekker snel binnen. Die andere methode kan tot 20 werkdagen duren. 4 weken dus.
Owk, excusez moi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:25 schreef Mike het volgende:
Hey, ga eens niet offtopic.![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dus maar weer met tips, opmerkingen en feedback.![]()
en wij zijn t die de boze gezichtjes krijgen?? what about i-spy??quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:25 schreef Mike het volgende:
Hey, ga eens niet offtopic.![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dus maar weer met tips, opmerkingen en feedback.![]()
Goed planquote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
Als jij het graag wilt doe ik mee!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
Gevraagd: Toestemming voor een DVD-SlowChat topic?
We kunnen soms niet echt doorpraten over net niet helemaal verwante dingen van de bekende 3 dvd topic reeks. En we willen niet steeds delete posts en zo... Dus misschien is het iets wat handig is? En wat vinden de rest ervan? Hare, Timo, KQ, AC, SoK?
Gewoon een idee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |