OK, donequote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:47 schreef SlimShady het volgende:
modje,
gaarne de TT aanpassen van '24 (seizoen 4) op RTL 5'.
zoals bekend is er geen Yorin meer. en hoogstwaarschijnlijk wordt 24 (seizoen 4) op RTL5 uitgezonden.
Ik laat ze wel mergen. Net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:20 schreef victorinox het volgende:
Kan een moderator nog een extra "n" in deze titel gooien:
Eek the cat / Thuderlizards
Maar op slot gooien is ook een mogelijkheid:
Eek! the cat& the terrible thunder lizards,Pinky & The Brain
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:38 schreef McCarthy het volgende:
Zou een mod op de een of andere manier in kunnen grijpen
het gaat nu idd we lekker, ik was echter even bang dat het gng ontsporen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik ingrijpen niet nodig. Ik zie niets anders dan een inhoudelijke ontopic discussie.
Ik kijk er nou al naar uit. Het is gewoon misselijkmakend weer eens een pagina te lezen waarop 'het' heeft gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Mike het volgende:
Op Fok is dom en arrogant zijn niet direct een aanleiding tot een ban. Misschien maar goed ook, want anders zouden er weinig mensen meer kunnen posten.
Waar je wel geband voor kunt worden is het stelselmatig verpesten van topics...i-spy is dus wel hard op weg naar een ban...
Zit toch niet zo te janken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:50 schreef i-spy24 het volgende:
verder:
Ik blijf het een potje laf vinden dat je andere off-topic reacties van 'hare' en anti-christ' wel laat staan in deze thread en de mijne weghaald.
Kan me niet boeien of je een ban geeft maar ik wil het bij deze gezegd hebben omdat dat meten met 2 maten is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |