meteen kijken, die heb ik op dvd gekocht!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:49 schreef Steve-O het volgende:
Goed dat je me er aan herinnert , Heb deel 1 nog liggen
nee het is een heel ander verhaal, maar ik heb het ook tussen aanhalingstekens gezet, trekt wat meer aandacht zo. Ik kende deze film eerst ook als de opvolger van Ong Bak.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:51 schreef Papigiulio het volgende:
Is het officeel ong bak 2? Want ik hoorde dat het gewoon weer een hele nieuwe film is. Ong Bak ging namelijk over dat standbeeld en dit heeft te maken met die olifanten ofzo.
Ik heb heel veel zin in deze film, maar als deze gast erin meespeelt hoef ik hem eigenlijk al niet meer te zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
en Ron Smoorenburg heeft ook een heel klein rolletje.
het is ook maar een heel klein rolletje, als ik het me goed herinner zie je hem alleen neergetrapt wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:55 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zin in deze film, maar als deze gast erin meespeelt hoef ik hem eigenlijk al niet meer te zien.![]()
Of het moet maar een heeeeel klein bijrolletje zijn.
Beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is ook maar een heel klein rolletje, als ik het me goed herinner zie je hem alleen neergetrapt worden
Lage lonen land zonder stuntmannen-vakbond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:59 schreef Jordy-B het volgende:
Hoe zouden ze dat gedaan hebben? Rubber ledematen?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:11 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Lage lonen land zonder stuntmannen-vakbond.
WTMF is die kerel cool zegquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
In een ander topic wees jimjim1983 op het volgende stukje uit die film:
http://video.google.com/videoplay?docid=5160687959094960616&q=tony+jaa . Niet geschikt voor de gevoelige kijker. Ik heb nog nooit zoiets gewelddadigs gezien.
Maar ik vind Tony Jaa wel erg cool en hij ziet er vele malen gevaarlijker uit dan Bruce Lee, Jet Li, Jean Claude van Damme, Steven Seagal, Daniel Bernhardt, enzovoorts. Wat vinden jullie van hem?
"deel 1" is qua stunts beter als je het mij vraagt. maar in Tom Yum Goong zitten dan weer van die overdreven videogame-achtige vechtscenes zoals met die capoeira gast in een brandende tempel, tegen 3 gasten van 2.20m, een lange vechtscene in 1 shot, enz.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:30 schreef Even het volgende:
[..]
WTMF is die kerel cool zeg![]()
Die moves wil ik ook kunnenZoveel gebroken botten heb ik nog nooooit gezien in 3 minuten
![]()
Is deel 1 net zo ?!![]()
je bent patrick swayze in dat rijtje vergetenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:52 schreef Federer-fan het volgende:
Maar ik vind Tony Jaa wel erg cool en hij ziet er vele malen gevaarlijker uit dan Bruce Lee, Jet Li, Jean Claude van Damme, Steven Seagal, Daniel Bernhardt, enzovoorts. Wat vinden jullie van hem?
Prachtige vechtscene.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:12 schreef jimjim1983 het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5160687959094960616&q=tony+jaa
Ong Bak is kinderspel vergelijken met Tom Yum Goong. Wil je de beste martial arts ooit in een film zien, ga dan TYG kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
"deel 1" is qua stunts beter als je het mij vraagt. maar in Tom Yum Goong zitten dan weer van die overdreven videogame-achtige vechtscenes zoals met die capoeira gast in een brandende tempel, tegen 3 gasten van 2.20m, een lange vechtscene in 1 shot, enz.![]()
klopt. maar het verhaal van Tom Yum Goong is dan jammer genoeg weer zo slecht in elkaar gezet.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:31 schreef JelleS het volgende:
[..]
Ong Bak is kinderspel vergelijken met Tom Yum Goong. Wil je de beste martial arts ooit in een film zien, ga dan TYG kijken.
Die achtervolgingsscène vond ik geweldig, tot ze met die karretjes en dat geestdodende muziekje begonnen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
klopt. maar het verhaal van Tom Yum Goong is dan jammer genoeg weer zo slecht in elkaar gezet.
en Ong Bak had die ene achtervolgingsscene
1. het is een vechtfilm, die kan niet geweldadidig genoeg zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:38 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden jullie het geweld in Tom Yum Goong ook niet een beetje té?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |