Ik heb net opgezocht wat dat betekent, maar waarom denk je dat?
Ik vond het wel een stoere aflevering. De Deadalus is echt tof, met zo'n schattige Asgard aan boord. Maar het schip wijkt flink af van de Prometheus. Zou dit dan een X304 ofzo zijn?
Ik ben benieuwd hoe lang de Wraith nog denken dat Atlantis vernietigd is. Al te lang kan dat niet duren, ze hebben overal hiveships en zullen ongetwijfeld de Atlantians binnenkort weer tegenkomen. En wat weerhoudt ze er dan van om weer een vloot naar Atlantis te sturen?
Ancient technologie kickt echt zwaar ass. Dat schild kan echt alles tegenhouden, het probleem is alleen dat ze niet genoeg stroom hebben. Die lucht die helemaal oranje was van de tegengehouden explosies was op een bepaalde manier enorm mooi. Het moet voor de Ancients toch wel frustrerend geweest zijn. Ze hadden zwaar superieure technologie, maar konden toch de oorlog niet winnen.
En een erg interessante ontwikkeling betreffende Ford. In seizoen 1 vond ik hem wel een leuk karakter, maar hij had helaas een beperkte rol. Nu zal hij niet meer in elke aflevering te zien zijn, maar z'n verhaal is wel een stuk interessanter geworden!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤