quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:06 schreef haagse_elfje het volgende:
w_i_v ik stein je wel hoor
quote:MA. 06-12-2004
Tonnie zit diep in de put, en zijn geldschieter geeft hem geen krediet meer. Shirina wordt belaagd door de vogelspin die ze zo haat. Hugo wil Kyra versieren.
DI. 07-12-2004
Tonnie is betrokken bij een schietincident. Iris baalt er zo van dat Niels haar constant afbekt, dat bij haar alle stoppen doorslaan. En Marnix overrompelt Sanne met de vraag of ze een broertje of zusje zou willen.
WO. 08-12-2004
Tara is ervan overtuigd dat Ilyas haar ook wil. Iris gaat met een patiënt naar Hugo toe. Hiermee passeert ze Niels. Kyra wordt opgehaald voor een verrassingsuitje.
DO. 09-12-2004
Als er een vrouw interesse toont in Marnix, vraagt hij zich af hoe ver hij kan gaan. Marjolein haalt het slechtste in Gyman naar boven. Shirina snapt niet dat Kyra met twee mannen tegelijk aanpapt.
VR. 10-12-2004
Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is. Sanne ontdekt dat hij is vreemdgegaan. Renée verzwijgt tegenover Marjolein wat Gyman precies over hen gezegd heeft.
De spin begint zo langzamerhand tot de vaste cast te behoren.quote:Shirina wordt belaagd door de vogelspin die ze zo haat.
A psycho is born... of overdrijven de verhaaltjesmakers weer eens?quote:Iris baalt er zo van dat Niels haar constant afbekt, dat bij haar alle stoppen doorslaan.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:Marnix overrompelt Sanne met de vraag of ze een broertje of zusje zou willen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Marjolein haalt het slechtste in Gyman naar boven.
Sinds wanneer zijn Marnix en Joyce getrouwd?quote:Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is.
Dit lijkt me het perfecte moment om Gilles weer van stal te halen. Joyce gaat uit wraak vreemd met Gilles, waarna de strijd tussen de twee Kemp(er)hanen kan losbarsten.quote:Marnix liegt tegen zijn vrouw en dochter over waar hij geweest is. Sanne ontdekt dat hij is vreemdgegaan.
oepsquote:Op dinsdag 30 november 2004 12:45 schreef Wup het volgende:
in de categorie freudiaanse typefoutjes:
[..]
asjemenou ... hoeveel scriptschrijvers hebben ze wegbezuinigd?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De spin begint zo langzamerhand tot de vaste cast te behoren.
Iris scheurt door de Ulfter straten.........quote:A psycho is born... of overdrijven de verhaaltjesmakers weer eens?
Oh no.... my worst nightmare......quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
stoer zeg dat je hem van stal haalt.... ik had Gilles in het vorige topic ergens tussen de regels door toevallig ook al terug besteld!quote:Dit lijkt me het perfecte moment om Gilles weer van stal te halen. Joyce gaat uit wraak vreemd met Gilles, waarna de strijd tussen de twee Kemp(er)hanen kan losbarsten.
tonnie die mischien word neergeknald, hij overleeft het wel want dat weten we wel....jammer....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding] De surprises uit VM: [afbeelding]
[..]
tsja ook Hillard is niet aan bod mogen komen... er zit hier soms een stoorzender te topicen:)quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:39 schreef babette21 het volgende:
Overigens vind ik dat Ellen ook nog een mooi OP'tje verdiend...
als de schrijvers haar geen mooi afscheid geven, laten wij 't dan wel doen!!
joh, da's nou totaaaaal langs me heen gegaan.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
tsja ook Hillard is niet aan bod mogen komen... er zit hier soms een stoorzender te topicen:)
thank u honey....quote:ps: Babette heeft mail op Yahoo
tja wat in 't vat zit verzuurt niet toch... maar maak maar extra veel back-ups:quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:44 schreef Wup het volgende:
btw: aanzien dit een recycle topic is [ was oorspronkelijk #47} vind ik vast wel weer eens een aanleiding om nog weer iets van de plank te rukken....
Claire & Tara [de Klomp versie] in stereo...quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:52 schreef babette21 het volgende:
btw: wie stond er dan oorspronkelijk tegen Chris aan te zeiken?!?
dan word ONM de soap voor alle wegsgestuurde ex GTST acteurs....fijn!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
met dit ONM raakt de inspiratie snel op....
Ellen Evenhuis ode door Iwan klinkt helemaal goed
hoe lang doet die spin nou eigenlijk al mee?
3 weken ofzo?
weet je... misschien zijn ze nieuwe acteurs wel expres aan het wegpesten met dit soort lijntjes...
dat ze allemaal spontaan wegrennen
ja ik denk wel dat je gelijk hebt, of wij verwachten gewoon teveel....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
een beetje jammer dat de oude acteurs zich daardoor [ook] laten beinvloeden:
met Nikki voorop en Robert er vlak achteraan...
weet je wat ik denk.... ik denk dat 't aan ons ligt....
onm moest verjongen en dat heeft 't kennelijk gedaan.
conclusie: ik ben te oud voor deze onzin..... *zucht*
Hoe lang gaat zo'n spin eigenlijk mee?????quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
hoe lang doet die spin nou eigenlijk al mee?
3 weken ofzo?
lang heel lang als er nou iets boeiends gebeurde met die spin kon het nog wel leuk zijn maar die fase hebben ze ook al gehad.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:08 schreef soapie het volgende:
[..]
Hoe lang gaat zo'n spin eigenlijk mee?????
Iwan#100 topic vind ik prima!!! Vind wat dat betreft bijna alles wel goed, behalve 'Iris de liefste' 'Lizzy de lekkerste' enz. En geen spinnen topic!!!! (Verder heb ik geen eisen.....)![]()
dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:06 schreef babette21 het volgende:
een beetje jammer dat de oude acteurs zich daardoor [ook] laten beinvloeden:
met Nikki voorop en Robert er vlak achteraan...
weet je wat ik denk.... ik denk dat 't aan ons ligt....
onm moest verjongen en dat heeft 't kennelijk gedaan.
conclusie: ik ben te oud voor deze onzin..... *zucht*
Daarom. Laat iemand er maar op gaan staan, bij voorkeur Shirina!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
lang heel lang als er nou iets boeiends gebeurde met die spin kon het nog wel leuk zijn maar die fase hebben ze ook al gehad.....
LOL, hoe vals:)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef babette21 het volgende:
Die spin heeft bijna net zo vaak mogen terugkomen als Daphne!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom. Laat iemand er maar op gaan staan, bij voorkeur Shirina!!!!![]()
In een spinnenbad!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:12 schreef babette21 het volgende:
Jammer dat Duuk er niet meer is, was een leuk klusje voor hem geweest... Misschien konden ze samen gaan zwemmen ofzo?!?
maar dan wel vol met black widows en dan gooien we ilyas en sanne erbij om hem te helpen....quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef soapie het volgende:
[..]
In een spinnenbad!!!!!![]()
Breng de schrijvers nou niet op ideeën, straks zitten we weer weken met een boa constrictor oid. opgescheept!!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
en je zou toch denken dat er naast spinnen genoeg andere enge beesten/dingen op de wereld zijn.....
En vergeet vooral Stijn niet!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
maar dan wel vol met black widows en dan gooien we ilyas en sanne erbij om hem te helpen....
ja of ze brengen suzy terug net zo ergquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef soapie het volgende:
[..]
Breng de schrijvers nou niet op ideeën, straks zitten we weer weken met een boa constrictor oid. opgescheept!!!!!!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:16 schreef soapie het volgende:
[..]
En vergeet vooral Stijn niet!!!!!
tja 't is maar een voorgevoel, maar ik vind dat ie er uberhaupt al lang in zit... voor zo'n gerenomeerd acteurquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?
zo gek is het ook niet... je zou toch van Kim Pieters naar Petra Kagchelland gedegradeerd worden:(
vraag aan de jonkies wie ze 't leukste vinden en ze noemen de pubertjes en co-assistentjes op...quote:maar die verjonging doet ze geen goed hoor.... dat ligt toch niet aan ons?
hoewel.... mijmer, mijmer, mijmer......
NEEEEEEEEEEEEEE, niet die nachtmerrie..... (Dan heb ik liever dat Britney blijft, die zegt tenminste niks!!!)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ja of ze brengen suzy terug net zo erg
als ze hem in ONM nou eens goede verhaaltjes & tegenspelers bieden & Wildschut & de Vries gewoon in de herhaling gooien dan is iedereen blij.......quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
tja 't is maar een voorgevoel, maar ik vind dat ie er uberhaupt al lang in zit... voor zo'n gerenomeerd acteur
en nu - zonder boeiende verhaallijnen en tegenspelers - zal hij zich dat vast snel gaan beseffen...
nou ja, mag ie weer boeven vangen in Wildschut & De Vries...!!
haha ja die autoscenes:)quote:vraag aan de jonkies wie ze 't leukste vinden en ze noemen de pubertjes en co-assistentjes op...
laten die er nou net in overvloed zijn....
inhoudelijk zijn de verhaallijnen er ook niet op vooruit gegaan,
sterker nog: ik voel me als kijker niet meer serieus genomen...
en visueel..... sorry, maar ik kan echt geen auto-scene meer zien hoor...
die paar buitenscenes van de laatste weken maken dat echt niet goed...
Ik denk ook dat Niels het seizoen niet afmaakt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef Wup het volgende:
[..]
dus jij denkt ook dat Robert de volgende is?
zo gek is het ook niet... je zou toch van Kim Pieters naar Petra Kagchelland gedegradeerd worden:(
maar die verjonging doet ze geen goed hoor.... dat ligt toch niet aan ons?
hoewel.... mijmer, mijmer, mijmer......
lijkt mij een prima plan!quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:28 schreef Wup het volgende:
als ze hem in ONM nou eens goede verhaaltjes & tegenspelers bieden & Wildschut & de Vries gewoon in de herhaling gooien dan is iedereen blij.......
wat je zegt: 't is mensonterend!!!!quote:ik vrees wel dat je gelijk hebt trouwens maar ik vraag me af of ze hun doelstelling bereiken door de verslaafden zo een afkickprogramma voor te schotelen....
iemand van hier had dat gezien toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
onze topic-held als Dolfje Weerwolfje
Arielquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
op eigen risico: U bent gewaarschuwd!
de gevolgen van het vorige etentje van Joost.... ONM oktober 2003 [save target as]
ik heb alleen maar geluid, maar dat zal wel aan m'n eigen pc liggenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
de gevolgen van het vorige etentje van Joost.... ONM oktober 2003 [save target as]
kan zo mee doen in the wizard of ozquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
onze topic-held als Dolfje Weerwolfje
[afbeelding]
NOOOO niet ariel bah bahquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
ja ja ja jaquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:17 schreef Tommerd het volgende:
Krijgen we vanavond weer een Marjolein Currie?![]()
hij was gebeten door de spin in zijn voet op de set...quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Wup het volgende:
Babette Divx codex voor je player installeren
Niels was zn kruk net zo plotseling weer kwijt als hij hem gekregen had...
het nut is me volkomen ontgaan
ik denk dat Robert de la Haye echt gewond was ofzo?
nah dit slaat echt nergens op: ik dacht echt exact hetzelfde!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:29 schreef Wup het volgende:
ik denk dat Robert de la Haye echt gewond was ofzo?
Dat zal wel dezelfde persoon zijn denk ik.... En laten we hopen dat dit het einde is!!!! Maar ik denk dat zijn vertrek iets te maken heeft met die agioplek, en die verrampeneerde laptop!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:36 schreef haagse_elfje het volgende:
Of het is die mysterieuze vrouw die een keertje belde toen hij er net was......betekent dit het einde van stijn![]()
![]()
hoe het ook gaat gebeuren, ik zal het niet betreurenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal wel dezelfde persoon zijn denk ik.... En laten we hopen dat dit het einde is!!!! Maar ik denk dat zijn vertrek iets te maken heeft met die agioplek, en die verrampeneerde laptop!!!!!
Ik zal hem niet missen!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:26 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hoe het ook gaat gebeuren, ik zal het niet betreuren![]()
![]()
haha van wanneer is die foto?quote:Op dinsdag 30 november 2004 15:16 schreef haagse_elfje het volgende:
wat is hij hier jong.....
Mijn God, die Curie zeikt als een paard.quote:Op dinsdag 30 november 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Chris Vroman, het pispaaltje van Onderweg naar Morgen...
haha, ze blijft in stijl.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn God, die Curie zeikt als een paard.
was dat maar waar... we krijgen Stijn gedoe & van Walsum ongein toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Vandaag gaat Iris Niels onder de kloten schoppen. Ze heeft 't helemaal met 'm gehad. Bovendien gaat ze 'm verlinken, vanwege zijn pillenslikkerij.
Maar dat verneuk jij dan toch weer met jouw logo's....quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
hehe, eindelijk de leader zonder logo:)
Ik herinner me de zatte Arthur van Walsum nog als de dag van gisterquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef Wup het volgende:
vroeger vond ik een zatte Hugo leuk:(
als dirigent?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef pberends het volgende:
Ik herinner me de zatte Arthur van Walsum nog als de dag van gister
zo keek Hugo idd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Moeten die soapsterren trouwens nooit schijten ofzo?
Ging helemaal los op de Carmina Burana van Carl Orff.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:37 schreef Wup het volgende:
als dirigent?
Jawel ... over de tong, net als Ariel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:40 schreef pberends het volgende:
Moeten die soapsterren trouwens nooit schijten ofzo?
Ja, na zijn nederlaag met Bettina.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ging helemaal los op de Carmina Burana van Carl Orff.
nee door de chantage van La Claire toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:54 schreef pberends het volgende:
Ja, na zijn nederlaag met Bettina.
de Ulfterboys......quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jezus! Houdt die lul van een Joost van Ajax!? Weet hij dan niet dat PSV Dè club is!?
Ja, Claire werkte toch samen met Bettina.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:57 schreef Wup het volgende:
[..]
nee door de chantage van La Claire toch?
Adriënne ziet er wel lekker uit.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Adriënne
Stein
welnee, Bettina kwam er pas veel later bij dankzij Judas..........quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Ja, Claire werkte toch samen met Bettina.
Kromme vingers en spierpijn in zijn pols?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Niels heeft teveel gerukt na Claire's dood.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
Niels heeft teveel gerukt na Claire's dood.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
"Sylvie is de hoer van Amsterdam"
"Hamas hamas, alle joden aan het gas"
Dat kan bij een paard en een lama niet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
gut nou daar spetterden de vonken ook niet echt vanf.........
Knap is anders idd.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef digispeed het volgende:
stein is zo lelijk
zeg... bedankt hequote:Op dinsdag 30 november 2004 14:53 schreef Wup het volgende:
er stond nog een vette waarschuwing bij....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef Lemijn het volgende:
zeg... bedankt he![]()
Hoewel ik Ariel niet eens heel stom vond. En leuk om de oude Tara weer eens te zien! Die was leuker...
ik weet niet waarom Renee een lama is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kan bij een paard en een lama niet.
dan zie ik liever Hugoquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Knap is anders idd.
owjee die link had ik nog niet gelegd:(quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef soapie het volgende:
Lizzy misselijk????? Is zij nu zwanger, nee toch????? Straks krijgen we nog een stereozwangerschap, Lizzy en Joyce.....
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
[..]
owjee die link had ik nog niet gelegd:(
tijdens etentjes van Joost vallen er tenslotte altijd slachtoffers....
enne.... we hebben net al een mislukte baby gehad toch?
Een mislukte baby? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:32 schreef Wup het volgende:
owjee die link had ik nog niet gelegd:(
tijdens etentjes van Joost vallen er tenslotte altijd slachtoffers....
enne.... we hebben net al een mislukte baby gehad toch?
Niels en Claire vergeten?????quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een mislukte baby? Heb ik wat gemist?
Lizzy gaat niet dood. Dat was een hoax van Sven en mij.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....
Die hoer was ik al vergeten!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef soapie het volgende:
Niels en Claire vergeten?????![]()
sjee, Ariel was toen ook zwanger.....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:34 schreef soapie het volgende:
En dan gaat Lizzy dood (ze verdwijnt toch uit de serie?) en blijft Joost met dat kind achter. Dat zal wat worden dan.....
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy gaat niet dood. Dat was een hoax van Sven en mij.
Zo lang ze haar lekkere lijf blijft behouden vind ik het best.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........
welneequote:Op dinsdag 30 november 2004 20:40 schreef soapie het volgende:
Oke, dan gaat ze biggen, en leefden ze nog lang en gelukkig.........
Weinig kans na een bevalling....quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo lang ze haar lekkere lijf blijft behouden vind ik het best.
Ja daarom juist!!!!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
[..]
welnee
Joost riep vorige week nog dat ie nog geen koters moest
mja ik murmelde nog iets over rare kwartjesquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:44 schreef soapie het volgende:
Ja daarom juist!!!!!
Ach, Joyce is toch ook lekker gebleven!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:43 schreef soapie het volgende:
Weinig kans na een bevalling....![]()
Gun mij ook eens wat!quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:42 schreef Wup het volgende:
maar Nikkie Plessen heeft haar tijd wel beter te besteden dan nog een jaar in ONM figureren lijkt me...
ik wil haar niet weg hebben hoor, er zijn genoeg anderen die daarvoor in aanmerking komenquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gun mij ook eens wat!
Het kwartje viel bij mij wat later......quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:45 schreef Wup het volgende:
[..]
mja ik murmelde nog iets over rare kwartjes
Het is haar taak om met haar jopen op en neer te jumpen. Haagse_Elfje is het met me eens.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:48 schreef Wup het volgende:
ik wil haar niet weg hebben hoor, er zijn genoeg anderen die daarvoor in aanmerking komen
maar ik geef haar geen ongelijk
ik denk gewoon dat er beter werk op haar ligt te wachten
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:54 schreef Wup het volgende:
btw. ik denk ook helemaal niet dat Lizzy doodgaat hoor
maar wel weg dus
Jajajaja! Ik weet nou wel dat ze wat jou betreft in zijn graf mag donderen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef soapie het volgende:
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.
Joost & Lizzy uit elkaar vanwege een baby?quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:58 schreef soapie het volgende:
Misschien gaat ze wel naar Bonaire, naar het graf van Melchior.
Waar heb jij het toch steeds over? Is Joyce dikgeneukt ofzo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:05 schreef Wup het volgende:
maar... wat moet Marnix dan volgende week met een broertje of zusje voor Sanne?
babyboom in het kader van de verjonging?
Da's het eerste wat ik dacht toen Lizzy zei dat ze misselijk was... In soaps betekent misselijkheid in 99% van de gevallen dat iemand zwanger is.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:28 schreef soapie het volgende:
Lizzy misselijk????? Is zij nu zwanger, nee toch????? Straks krijgen we nog een stereozwangerschap, Lizzy en Joyce.....
Ja, ik ben ook heus wel blij dat ik het heb gezien enzo... maar lekker is gewoon andersquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:07 schreef Wup het volgende:
er stond nog een vette waarschuwing bij....
nee dat weet ik niet, is iets vaags uit de verhaaltjes die Iwan heeft geplaatst op pagina 1quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar heb jij het toch steeds over? Is Joyce dikgeneukt ofzo?
Als je niet van vrouwen houdt moet je 't gewoon zeggen!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gelukkig is er nog 1% kans dat Lizzy een terminale ziekte heeft en daarom teruggaat naar Rusland om de korte tijd die ze nog heeft met haar moeder door te brengen.
Die lult wat op een hoop ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
nee dat weet ik niet, is iets vaags uit de verhaaltjes die Iwan heeft geplaatst op pagina 1
Right! En Iris ook!quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:09 schreef Lemijn het volgende:
Lizzy weg? Nee, hier blijven moet ze!
ONM ook... da's nou lullig;)quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Na een paar maanden komt ze weer kerngezond terug, want:
1) Kees & Co stopt na het komende seizoen;
Ja, maar alleen voor de zomer dan he.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
ONM ook... da's nou lullig;)
ONM gaat hierna nog zeker één seizoen door. Voor aanvang van dit seizoen is er een contract voor twee seizoenen getekend.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Wup het volgende:
ONM ook... da's nou lullig![]()
Die schopt eerdaags een veulen en overlijdt tijdens de bevalling op stal. James Herriot kan niets meer uithalen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:23 schreef Lemijn het volgende:
Welja
En Marjolein ook!
Kan dat niet op de montagetafel worden weggesneden?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:25 schreef Lemijn het volgende:
ik zit nu net de aflevering van vandaag te bekijken, gaan Renée en Marjolein weer bijna-zoenen! Ik krijg wat van die lui, kan dat niet gewoon doorzetten?![]()
Ik quote alleen je werkgever.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die lult wat op een hoop ...
Die lult ook wat op een hoop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:30 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik quote alleen je werkgever.![]()
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Lizzy was alleen maar misselijk vanwege het zuipen.
en het voedsel van Joost moet ze inmiddels ook immuun voor zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.
Vladimir Valikow, het lulletjerozenwaterneefje van Lizzy, was ook een oerrus, maar zoop zich klem en begroette de deurpost van De Engel vriendelijke met "goeiendag"..... Later had hij ook knallende koppijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:33 schreef Iwan1976 het volgende:
Russin Lizzy is een getraind wodka-drinker... die wordt daar dus niet meer misselijk van.
Op de set van ONM kweken ze nu champignons. Die groeien goed op paardenmest.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:36 schreef Wup het volgende:
en het voedsel van Joost moet ze inmiddels ook immuun voor zijn...
Ik snap het enthousiasme voor Marjolein Curie ook niet zo
noch Marjolein, noch Tanja Jess maakt veel indruk....
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kan dat niet op de montagetafel worden weggesneden?
Ik hoef die dierensex niet te zien.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef Lemijn het volgende:
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?
De meid die hij verkrachtte komt bij Renée op de afdeling met "uitstrijkjes, embryo's en vislucht" ... Dr. Frommelmans mag er dan gaan frommelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of de slachtoffers van HooliGyman nog op de SEH belanden...
nee, Renee mag geen verhaallijntjes krijgenquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:42 schreef Lemijn het volgende:
Ah welnee joh. Ben je niet blij voor Renée dat ze weer eens gelukkig verliefd is?
volgens mij hebben ze de SEH stiekem gesloopt....ia al een tijdje niet meer te zien geweestquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd of de slachtoffers van HooliGyman nog op de SEH belanden...
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
was ze de laatste keer niet verliefd op dat kindje de Ruyg.....
was ook niet zo een succes
Dat kwam door het kinderachtige gekut van Joyce en Victor.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Lemijn het volgende:
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.
Dat was naar idd![]()
haha, verdringing is goed...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:09 schreef Lemijn het volgende:
OMG dat was ik vergeten... verdringing denk ik.
Dat was naar idd![]()
Duuk toch?quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat kwam door het kinderachtige gekut van Joyce en Victor.
Ook, maar DOK en Victor deden erg lullig tegen die twee.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:15 schreef Wup het volgende:
Duuk toch?
Nee? Ook niet als ze iets heel tofs beleeft ofzo? Ik weet niet, ik vond haar vroeger altijd leuk en dat is maar moeilijk los te laten ofzo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
haha, verdringing is goed...
maar Renee is gewoon niet leuk meer....
het is zo een duffe muts daar kan geen verhaallijntje iets aan veranderen
sommige personages blijven te lang in een soap, dan zijn ze 'op' en dan is het de schrijvers blijkbaar nog onmogelijk iets behoorlijks voor ze te schrijven.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Lemijn het volgende:
Nee? Ook niet als ze iets heel tofs beleeft ofzo? Ik weet niet, ik vond haar vroeger altijd leuk en dat is maar moeilijk los te laten ofzo.
zij is een van de weinige nieuwkomers waar ik me dan weer niet zo aan stoorquote:Weet je wie ik echt naar vind? Shirina![]()
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:19 schreef Lemijn het volgende:
Weet je wie ik echt naar vind? Shirina![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.
Je kunt toch weggaan! Je wordt niet gemist.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Pfff, ik vind WIV wel een beetje irritant worden, hoor, met dat gezeik op de ONM-personages steeds. Claire is een hoer, Marjolein is een paard, Renee is een lama. Dat weten we nu welZoooo zinloos om dat steeds te melden
en nee, ik ben niet ongesteld, ik observeer gewoon
Het tocht hier.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:36 schreef Viking84 het volgende:
![]()
Ik kan dat toevallig heel goed beoordelen. Ik vind Shirina saai, ze beleeft niks, zit maar aan die eettafel en ze zat ook nog Ellen en Bram in de weg. En ze is niet leuk om naar te kijken ook.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij bent een vrouw en kunt dat derhalve niet beoordelen.
Ah, maar tijdens Bram was ze wel vervelend toch? Ik stoor me op zich niet heel snel aan mensen, maar ze is gewoon zo overbodig nu. Dan kijk ik liever naar een interessantere scene.quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:26 schreef Wup het volgende:
zij is een van de weinige nieuwkomers waar ik me dan weer niet zo aan stoor
[sinds Bram weg is pas trouwens]
Ellen & Bram vond ik nou saai & onleuk naar te kijken...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef Lemijn het volgende:
Ik kan dat toevallig heel goed beoordelen. Ik vind Shirina saai, ze beleeft niks, zit maar aan die eettafel en ze zat ook nog Ellen en Bram in de weg. En ze is niet leuk om naar te kijken ook.
ze is bepaald niet nuttig neequote:Op dinsdag 30 november 2004 22:44 schreef Lemijn het volgende:
Ah, maar tijdens Bram was ze wel vervelend toch? Ik stoor me op zich niet heel snel aan mensen, maar ze is gewoon zo overbodig nu. Dan kijk ik liever naar een interessantere scene.
ja dat bedoel ik. Mensen die je niet aanstaan een beetje afzeiken. Wat heeft het nou voor zin om de schoonheid van jouw favorieten constant te bejubelen? Ik jubel toch ook niet de hele tijd over Marjolein oidquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kunt toch weggaan! Je wordt niet gemist.
Claire was een hoer, want ze jumpte van het ene bed naar het andere, dat paard is een paard - pure beeldvulling, Renée is uitgescheten - 't karakter is op.
En ik zeik niet iedereen af:
Lizzy, Iris, Shirina en Kyra zijn erg leuk en aantrekkelijk.
Oh man die Stijn, wat een eikelquote:Op dinsdag 30 november 2004 22:54 schreef Wup het volgende:
Ilyas en Sanne vind ik veel meer uitblinken in overbodigheid, die irriteren mij dan weer veel meer
en dan zwijg ik nog maar over Stijn:)
sjee je kan misschien het beste op de yorin site de verhaaltjes van die week even teruglezen en voor details terugkomen met vragen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vorige week de hele week ONM moeten missen omdat mijn tv het niet deed
Kan iemand mij misschien heel kort een samenvatting gegeven, of linken waar die hier staat, want baalde wel toen ik vandaag weer kon kijken dat ik een hoop heb gemist (joost vrij en zo)...
tnx alvast![]()
Valt er dan iets te bejubelen over haar? Echt veel te doen heeft ze niet. Ze zou natuurlijk wel een leuke reden zijn om samen met Renée uit de serie te stappen. Renée heeft ook niets zinnigs meer te doen. Een paar jaren geleden knalde ze tenminste Serge nog omver. Nu loopt ze maar wat rond.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:04 schreef Viking84 het volgende:
Ik jubel toch ook niet de hele tijd over Marjolein oid![]()
Pas op! Zometeen heb je Viking84 in je nek hangen en dat wil je niet meemaken.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Lemijn het volgende:
Oh man die Stijn, wat een eikel![]()
Of de dvdreeks van dit seizoen aanschaffen ...quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Wup het volgende:
sjee je kan misschien het beste op de yorin site de verhaaltjes van die week even teruglezen en voor details terugkomen met vragen?
quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:55 schreef Wup het volgende:
btw: ik wil wel weer eens een Iwan topicje.... kunnen we #100 voor Iwan claimen?
De voorbereidingen voor #100, dat geheel in het teken van Ellen zal staan, zijn inmiddels in gang gezet.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:03 schreef Wup het volgende:
Ellen Evenhuis ode door Iwan klinkt helemaal goed
jaaaaaa, waar blijft de boksbal..........quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
een klem in je boksbal
Dan mag je wel opschieten. Je weet wat er gebeurt als je te laat bent!?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De voorbereidingen voor #100, dat geheel in het teken van Ellen zal staan, zijn inmiddels in gang gezet.![]()
haha je hebt 3 dagen vrij genomen:)quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
De voorbereidingen voor #100, dat geheel in het teken van Ellen zal staan, zijn inmiddels in gang gezet.![]()
Morgen kan die patiënt oorbellen dragen. Niels steekt immers geen naald in zijn arm.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef Wup het volgende:
jaaaaaa, waar blijft de boksbal..........
en dokter knoeier zal vandaag of morgen wel weer wat klemmen zoek maken .....
dat lijntje gaat dus toch nog helemaal leuk worden...
we hadden het vanavond hier op het forum over die scene vandaar dat ik dat filmpje heb neergezetquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:41 schreef Lemijn het volgende:
Chanty: als ie iets specifiekere vragen kan verzinnen vertel ik het graag idd...
Wup: dat filmpje is eigenlijk best wel scary. Ik was Arthur toch niet graag tegengekomen toen ie nog leefde. Uberhaupt raar idee dat ie dood is, omdat we m al zo lang niet hebben gezien.
Niels steekt die naald liever in zijn eigen arm denk ikquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
Morgen kan die patiënt oorbellen dragen. Niels steekt immers geen naald in zijn arm.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:32 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vorige week de hele week ONM moeten missen omdat mijn tv het niet deed
Kan iemand mij misschien heel kort een samenvatting gegeven, of linken waar die hier staat, want baalde wel toen ik vandaag weer kon kijken dat ik een hoop heb gemist (joost vrij en zo)...
tnx alvast![]()
quote:
MA. 22-11-2004
Net op het moment dat Renee en Marjolein elkaar willen zoenen, komt Chris het kantoor van Renee binnen gewandeld. Zouden Renee en Marjolein werkelijk iets voor elkaar voelen... Iris besluit na aanleiding van de slechte beoordeling van Niels, naar Joyce te gaan. Die zal het uit gaan zoeken. Hugo vertelt Lizzy en Tara van de dood van Arthur. Toch krijgen ze een tijdje later een mailtje van Arthur. Iets klopt er niet. De mailtjes die ze de afgelopen maanden hebben gekregen waren helemaal niet van Arthur. Lizzy denkt dat het Nathalie is. Zij heeft Arthur 2 maanden geleden naar Belgie gebracht en hem daar dood geschoten en vervolgens is ze er vandoor gegaan met de 10 miljoen. Tara besluit dit tegen Brian te zeggen. Ze vraagt of hij alsjeblieft Joost wil laten gaan...
DI. 23-11-2004
Sanne en Stijn zijn helemaal in de wolken van elkaar. Als Stijn aan het werken is wordt hij gebeld door ene Adrien. Hij zegt haar dat ze elkaar beter niet meer kunnen zien. Dankzij Marnix besluit Joyce om toch achter Iris te gaan staan in plaats van achter Niels. Niels moet Iris eerlijk en oprecht behandelen en anders moet hij maar een tijdje verlof nemen. Lizzy en Hugo denken dat Tara ook ontvoerd is. Brian komt er ondertussen achter dat Nathalie hem bedrogen heeft. Net op het moment dat Nathalie er met Joost vandoor wil gaan, komt Brian er aan met Tara. Hij richt een pistool op hen. Lizzy en Hugo zijn er inmiddels achter waar Joost zich moet bevinden, via de videobeelden. Ze gaan er meteen naar toe. Als Brian op het punt staat om te schieten, schreeuwt Hugo. Brian kijkt om...
WO. 24-11-2004
Hugo redt Tara en Joost door Brian in zijn been te schieten. De politie arriveert en neemt Brian en Nathalie mee. Eenmaal thuis aangekomen rouwen de drie kinderen van Arthur om hun vader... Marnix, Joyce, Sanne en Stijn gaan uiteten. Marnix kan het goed vinden met Stijn. Hij is goedgekeurd. Stijn laat zijn computer in het kantoor van Niels staan. Als Chris even een boek moet halen uit het kantoor ziet hij de laptop van Stijn staan. Zijn onderzoeksplan staat erop. Als Stijn erachter komt dat zijn laptop weg is, raakt hij in paniek. Uiteindelijk wordt de laptop weer gevonden, maar heel het bestuurssysteem is in de war. Weg onderzoeksplan...
DO. 25-11-2004
Stijn zit flink in de problemen nu zijn hele onderzoeksvoorstel weg is. Hij probeert via een deskundige zijn laptop weer tot z'n oude te brengen. Dat lukt helaas niet, en Stijn krijgt ook geen uitstel van Niels. Tot overmaat van ramp heeft hij ruzie met Sanne, nadat hij haar de schuld gaf van dit hele drama. Joyce komt er per toeval achter dat Marjolein bij haar vorige baan werd ontslagen wegens seksuele intimidatie. Joyce speelt dit meteen door naar Renee, aangezien Renee bijzonder veel interesse heeft in Marjolein. Ze checkt dit bij Marjolein waarna blijkt dat haar rol allemaal wel meevalt. Renee en Marjolein gaan vervolgens gewoon een hapje eten. Renee krijgt een vervelend telefoontje van Gyman's school: Gyman heeft alwéér gespijbelt en hij is het hele schooljaar nog niet bij Duits geweest. Renee spreekt Gyman hierop aan waarop Gyman erg boos wordt en zijn moeder uitscheldt voor "kutwijf". Iris doet haar stage bij Niels opnieuw zodat ze een voldoende haalt. Ze krijgt echter rotklusjes toegewezen die niet voor haar bedoeld zijn. Niels is onverbiddelijk en zal er alles aan doen om te zorgen dat Iris nooit arts zal worden!
VR. 26-11-2004
Gyman gaat in plaats van naar school op bezoek bij Kyra. Kan hij even naar zijn vogelspin kijken en vervolgens computeren. Tegen Kyra zegt hij dat hij niet naar school hoeft. Ondertussen krijgt Renee een telefoontje van de rector van Gyman. Hij is weer eens niet op school. Renee is erg kwaad op Gyman, maar naar zijn toneelstukje zielig doen, is Renee al niet meer boos... Tonnie heeft voor Tara en hem tickets gekocht voor twee weken Ibiza. Zou ze wel met hem op vakantie willen...? Tara, Hugo en Joost strooien het as van Arthur uit over de golfbaan. Na het uitstrooien hebben ze nog wat interessante gesprekken. Hugo bekent dat hij Kyra wel leuk vindt en Tara zegt dat ze verliefd is op Ilyas...
BRON: www.soapmail.nl
Arrggggh! Grommmm! De grrrruwelijkeee waarheid, mijn zoooooon!quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Wup het volgende:
we hadden het vanavond hier op het forum over die scene vandaar dat ik dat filmpje heb neergezet
het is denk ik ook alleen leuk als je de verhaallijn toen gevolgd hebt....
was mi. wel 1 van de topscenes van Hidde Maas....
enne... Arthur is niet dood hoor
Tja, jullie gaan zo godsgruwelijk snel dat ik niet altijd alles weetquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Wup het volgende:
we hadden het vanavond hier op het forum over die scene vandaar dat ik dat filmpje heb neergezet
het is denk ik ook alleen leuk als je de verhaallijn toen gevolgd hebt....
was mi. wel 1 van de topscenes van Hidde Maas....
Denk je dat of weet je dat?quote:enne... Arthur is niet dood hoor
nee, nu mag iwan eens een keer zeg. Sjemigquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten. Je weet wat er gebeurt als je te laat bent!?
Ik wil # 100 aan Lizzy, Gina, Iris, Lotus, Irene, Merel, Luciel en de andere knappe ONM- dames allertijden opdragen. Ik heb een mooie openingspic klaar.
Jawel!
* Viking84 heeft met Paint Shop gestoeid.
Dat is een zaak tussen Iwan de Verschrikkelijke en Weet_ik_veel de Nog-ergere.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:59 schreef Viking84 het volgende:
nee, nu mag iwan eens een keer zeg. Sjemig![]()
LOL, ik ga je teleurstellen, ik heb voornamelijk Claire filmpjes.......quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:56 schreef Lemijn het volgende:
Tja, jullie gaan zo godsgruwelijk snel dat ik niet altijd alles weet
Dus als ik het ergens over heb, plaats jij dan een filmpje? Relaxed!
het moet het moet..........quote:Denk je dat of weet je dat?
Nou... als personage vond ik haar zeker wel leuk, en ze had ook goede kanten, maar als persoon vond ik haar overwegend stom. Dus, filmpjes van Claire slaan heus wel aan! Ik heb een Claire-Frida filmpje en die is mooi opgeslagen.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:02 schreef Wup het volgende:
LOL, ik ga je teleurstellen, ik heb voornamelijk Claire filmpjes.......
[ en een paar topscenes maar dat is allemaal erg subjectief]
en niet verder terug dan ca. 1 jaar
ik meen me te herinneren dat je niet zo een Claire fan was dus erg blij zal ik je niet kunnen maken:)
ah op die fietsquote:het moet het moet..........
sja zoals ik zei, da's erg subjectief, wat ik mooie scenes vind kan voor een ander een flutscene zijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:12 schreef Lemijn het volgende:
Nou... als personage vond ik haar zeker wel leuk, en ze had ook goede kanten, maar als persoon vond ik haar overwegend stom. Dus, filmpjes van Claire slaan heus wel aan! Ik heb een Claire-Frida filmpje en die is mooi opgeslagen.
Wat versta jij onder topscenes?
ik geloof gewoon echt niet dat hij dood is, geen eindscene, geen lijk, niks geen bewijs......quote:ah op die fiets![]()
Het enige is dat Hugo beweert dat ie het lijk heeft gezien en dat het m echt is. Maarja, dat zegt niks in een soap natuurlijk...quote:Op woensdag 1 december 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
ik geloof gewoon echt niet dat hij dood is, geen eindscene, geen lijk, niks geen bewijs......
Ik ookquote:hier nog een kleine scene met oa Frida & Claire..
het gaat helemaal nergens over maar ik moest erg om Frida lachen
BC= Before Clairequote:Op woensdag 1 december 2004 02:16 schreef Svensational het volgende:
En Wup, wat bedoel je nou met IN MEMORIAM: 'ONDERWEG NAAR MORGEN DC' (2001-2004)
rustig maar, je hebt een stand-in Clairehater;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:32 schreef Svensational het volgende:
Dus dat zijn de drie belangrijkste tijdperken in de 10-jarige (of 11) historie van ONM??
weet je het zeker?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:42 schreef Svensational het volgende:
Nikkie Plessen verlaat ONM voor drie maanden ivm de opnames van Kees & Co maar komt daarna gewoon weer terug
haha jij weet niet wat je zegt;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Svensational het volgende:
En wie is de andere Claire-hater??
Die is dan vanaf nu mijn held![]()
Tja, ze heeft het zelf gezegd op haar fanclub ja, die van die jongens ja;)quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
[..]
weet je het zeker?
we zijn haar al vakkundig aan het wegschrijven.......
Ik heb ze nog even allemaal op een rijtje gezet:quote:Op woensdag 1 december 2004 02:16 schreef Svensational het volgende:
Dankzij de user-icons van Iwan blijf ik op de hoogte
Oh, is het w_i_v?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:45 schreef Wup het volgende:
[..]
haha jij weet niet wat je zegt;)
* Wup dankt Opera op haar blote knietjes dat ze animated gifjes kan uitschakelenquote:Op woensdag 1 december 2004 02:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb ze nog even allemaal op een rijtje gezet:
Chris bracht toen, door een samenzwering van Kyra & Tara, een bezoekje aan de afdeling Geslachtsziekten. Er werd ook wat slijm bij hem afgenomen. Chris was not amused.quote:Op woensdag 1 december 2004 02:54 schreef Svensational het volgende:
Haha, geweldig Iwan, waarom jankt Chris daarzo???
Volgens mij kun je vanaf morgen ook text-only instellen via fok, dus ook zonder smileysquote:Op woensdag 1 december 2004 02:55 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup dankt Opera op haar blote knietjes dat ze animated gifjes kan uitschakelen
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijkquote:Op woensdag 1 december 2004 03:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Chris bracht toen, door een samenzwering van Kyra & Tara, een bezoekje aan de afdeling Geslachtsziekten. Er werd ook wat slijm bij hem afgenomen. Chris was not amused.![]()
de meiskes hebben er zelfs de nieuwe leader mee gehaaldquote:Op woensdag 1 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijk
Nou weet ik nog steeds niet wat ze gedaan hebbenquote:Op woensdag 1 december 2004 03:02 schreef Wup het volgende:
[..]
de meiskes hebben er zelfs de nieuwe leader mee gehaald
Het stikt hier van de kakkerlakkenquote:Op woensdag 1 december 2004 03:03 schreef Wup het volgende:
ow zwaai dan maar
en geen enge beestjes eten
uhm Kyra liet Tara naar Chris bellen als assistente van een of andere SOA afdelingquote:Op woensdag 1 december 2004 03:03 schreef Svensational het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat ze gedaan hebben
En is die nieuwe leader wat? Is ie online te bekijken??
Kyra wilde Chris een lesje leren i.v.m. zijn attitudeprobleem en z'n slechte sociale vaardigheden.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:01 schreef Svensational het volgende:
Hoezo samenzwering??? Wat hadden ze gedaan? En het lijkt me idd ook behoorlijk pijnlijk
quote:Op woensdag 1 december 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
Iwan heeft de leader ergens online staan
ze hadden hem vandaag voor het eerst zonder yorin logoquote:Op woensdag 1 december 2004 03:15 schreef Iwan1976 het volgende:
de nieuwe leader
Volgens de biografie op de Yorin site is hij zaalarts.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:18 schreef Wup het volgende:
Iwan weet jij wat die Stijn eigenlijk doet in het AZB?
hij werkt op afdeling neurologie maar als wat?
ow oke dank u..quote:Op woensdag 1 december 2004 03:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens de biografie op de Yorin site is hij zaalarts.
Die kijkwijzer is zo irritant... Even kort tijdens de terugblik is meer dan genoeg, maar nee, de hele leader moet verpest worden.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
ze hadden hem vandaag voor het eerst zonder yorin logo
nu die kijkwijzer er nog af .....
Ik... en volgens mij zij zelf ook:)quote:Op woensdag 1 december 2004 03:25 schreef Wup het volgende:
ow oke dank u..
ik moest vandaag stiekem toch wel lachen om Stijn naast Hugo:)
als het meezit doen ze het op dezelfde manier als vorig jaarquote:Op woensdag 1 december 2004 03:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Die kijkwijzer is zo irritant... Even kort tijdens de terugblik is meer dan genoeg, maar nee, de hele leader moet verpest worden.
dat ben ik niet, toch, toch?quote:Op woensdag 1 december 2004 02:39 schreef Wup het volgende:
rustig maar, je hebt een stand-in Clairehater;)
eerst uit en dan weer inschrijven van mij mag ze blijven.....quote:Op woensdag 1 december 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
[..]
weet je het zeker?
we zijn haar al vakkundig aan het wegschrijven.......
ze hadden geen genoeg geld meer voor Tara om haar hele naam te spellen....quote:Op woensdag 1 december 2004 05:01 schreef Svensational het volgende:Waarom staat Tara als Tara in de leader en niet als Tara van Walsum? De rest heeft wel een achternaam
.
Nog meer leuke filmpjes?![]()
gina is okéquote:Op dinsdag 30 november 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik hoef die dierensex niet te zien.
Ik zie liever Gina met Lotus, of Suzy met José.
dat wil je gewoon niet het is binnenkort toch dag steinquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pas op! Zometeen heb je Viking84 in je nek hangen en dat wil je niet meemaken.![]()
Maar: je hebt gelijk. Filistijn is een eikel. Een pias. Een nietszeggende niksnut. Dan heb ik liever Frommel op de neurologie. Stel je voor dat Filistijn een klem in je boksbal achterlaat!
van een aantal jaren geleden er stond bij van een serie in duitsland die van 98 tot en met 2001 ofzow heeft gelopen....Ik vinde hem op deze foto er zo lief uitzien...quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:15 schreef Wup het volgende:
[..]
haha van wanneer is die foto?
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 1 december 2004 12:59 schreef haagse_elfje het volgende:
gina is oké![]()
maar lotus en suzy zijn toch echt wel![]()
Tonnie en Lisette zijn nog steeds gastrollen.quote:Op woensdag 1 december 2004 05:01 schreef Svensational het volgende:Lisette mag na 10/11 jaar eindelijk in de leader. Staat ze nu ook bij de vaste cast in de aftiteling? En staat Erik nog steeds bij de gastrollen?
Ik denk dat er binnenkort wel weer een filmpje verschijnt.quote:Nog meer leuke filmpjes?![]()
Marjoleinquote:Op woensdag 1 december 2004 15:10 schreef Lemijn het volgende:
Wie schudt Renee zo eindeloos de hand Iwan?
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Orginial het volgende:
707.000 gister voor ONM.Het zit dus in de lift.
Jij wou een rol in SOP.Maar je komt nooit.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:09 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:01 schreef Orginial het volgende:
ONM is toch niet echt uhh boeiend?![]()
Ja domme vraag eigenlijk, ze kijken zo geinteresseerd...quote:Op woensdag 1 december 2004 15:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Marjolein
Inderdaad,ik vind het nieuwe ONM tot nu toe niet echt boeiend.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:31 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
ik ook niet, want dat SOP is ook niet boeiendquote:Op woensdag 1 december 2004 16:21 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij wou een rol in SOP.Maar je komt nooit.![]()
Je bent net in een lesbische verhaallijn beland.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook niet, want dat SOP is ook niet boeiendschrijf me maar uit. Ik word vermoord of ga naar Amerika
Marjolein: "Marjolein Curie, de nieuwe co-assistente."quote:Op woensdag 1 december 2004 16:54 schreef Lemijn het volgende:
Iwan, weet je ook wat ze zegt? Kan niet liplezen
Hoi Lemijn.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:53 schreef Lemijn het volgende:
Ja, leuk. sjonge, vooruitziende blik :p
Ja, dit seizoen met echte liftdeuren.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Orginial het volgende:
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, dit seizoen met echte liftdeuren.
Dat is nou net het spannende van dit seizoen: doen ze 't wel / niet / wel / niet / wel / niet / wel / niet?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Zonet ff de herhaling gekeken. Erg hoor, dat die lesbo's steeds gestoord worden![]()
jeeh met jou kan ik praten, ze moeten echt ophouden met die storingen laat ze lekker sanne en stijn gaan storen....quote:Op woensdag 1 december 2004 18:29 schreef Viking84 het volgende:
Zonet ff de herhaling gekeken. Erg hoor, dat die lesbo's steeds gestoord wordenAls ze me dat weer flikken, is ONM niet geloofwaardig meer (was het al niet meer, maar goed
).
Over een uurtje het vervolg!
ik juich voor Irisquote:Op woensdag 1 december 2004 18:32 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat is nou net het spannende van dit seizoen: doen ze 't wel / niet / wel / niet / wel / niet / wel / niet?
Een andere verhaallijn is er zo goed als niet, behalve dan dat Iris vandaag Niels onder de kloten gaat schoppen ....
dat heb ik ook....Gina was echt superquote:Op woensdag 1 december 2004 13:44 schreef Lemijn het volgende:
[..]
kijk, met jou kan ik praten
Suzy heette ze dus... kon het gister niet bedenken. Wat een irritant en onaantrekkelijk kind was dat!
Heeft iemand nog een foto van Gina in de aanbieding?
Ik heb trouwens jaren geleden, toen Gina in de serie was, heel provisorisch stukjes van haar en Renee achter elkaar gemonteerd. Zo van: twee vrouwen, wat leuk![]()
quote:Op woensdag 1 december 2004 15:42 schreef Orginial het volgende:
Boeiend......quote:Op woensdag 1 december 2004 19:14 schreef haagse_elfje het volgende:
nog 15 minuten en dan kijken wat voor dubbel leven gyman heeft....
eigenlijk niet neequote:Op woensdag 1 december 2004 19:18 schreef soapie het volgende:
[..]
Boeiend......![]()
dat is een ver van je bed showquote:Op woensdag 1 december 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat het lintje in het logo niet de gehele tijd wordt vertoond. Met die anti-aidskul heb ik niets te maken.
Als je zonder kapotje neukt kun je aids krijgen. Eigen schuld. Maar: back on topic: Stijn mag zich er uit lullen!quote:Op woensdag 1 december 2004 19:25 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is een ver van je bed show
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als je zonder kapotje neukt kun je aids krijgen. Eigen schuld. Maar: back on topic: Stijn mag zich er uit lullen!
quote:Op woensdag 1 december 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Stijn mag zich er uit lullen!
das waar, ik vind dat stijn zo onboeiend is dat ik hem gewoon negeer...quote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Stijn IS een lul!!!!!
Sssst! Dat mag je van Viking84 niet zeggen. Je moet altijd het positieve in de mens zien.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
Stijn IS een lul!!!!!
Inderdaad, na Frommel is Sanne ook de dupe van deze apelulquote:Op woensdag 1 december 2004 19:40 schreef soapie het volgende:
[..]
Stijn IS een lul!!!!!
Is Frommel ook al de dupe van Filistijn geweest?quote:Op woensdag 1 december 2004 19:59 schreef pberends het volgende:
Inderdaad, na Frommel is Sanne ook de dupe van deze apelul![]()
hij heeft niets positiefquote:Op woensdag 1 december 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sssst! Dat mag je van Viking84 niet zeggen. Je moet altijd het positieve in de mens zien.
Die stond in mijn topic,maar het is wel jouw logo.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Had Ilyas nu het truitje van Milan aan?![]()
Jawel. Hij fungeert prima als kliniclown. Als ik Niels zou zijn, stak ik zijn onderzoek in brand. Wat een hoottemettoott is die Filistijn. Stel je eens voor dat zo'n chaoot je moet oplappen. Krijg je een ruilnier, i.p.v. een ruilhart. Ben je mooi in de aap gelogeerd.quote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
hij heeft niets positief
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Hij fungeert prima als kliniclown. Als ik Niels zou zijn, stak ik zijn onderzoek in brand. Wat een hoottemettoott is die Filistijn. Stel je eens voor dat zo'n chaoot je moet oplappen. Krijg je een ruilnier, i.p.v. een ruilhart. Ben je mooi in de aap gelogeerd.
Precies wat ik dacht!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
hij heeft niets positief
quote:Op woensdag 1 december 2004 21:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[grof]Dus, in het kader van wereld-aidsdag, ook niet seropositief?[/grof]
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Viking84 het volgende:
nog 11 posts, wie is er al met deeltje 98 bezig??
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:22 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijkt opent wiv een Gy-Man topic
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 2 december 2004 00:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als hij maar van #100 afblijft.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Reken er maar niet opMet #100 moet je echt snel zijn wil je geen baggertopic hebben
quote:Op woensdag 1 december 2004 22:41 schreef Viking84 het volgende:
nog 11 posts, wie is er al met deeltje 98 bezig??
Juist omdat jij het zo graag wilt, zal hij je tegenwerkenquote:Op donderdag 2 december 2004 00:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als hij zich voor één keer gedraagt wil ik wel alsnog de Lizzy foto's plaatsen.
Leuke foto's trouwens op je weblog. Ik kreeg een 'Flying Doctors' déjà vu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |