Neem de zwarte IS vlagquote:Op woensdag 23 oktober 2019 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja van wat dan? Dacht aan een kroon en een stokj.
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:44 schreef Fushia2 het volgende:
Sinds ik die vlag heb opgehangen in de tuin heb ik geen last meer van de buren
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:44 schreef Fushia2 het volgende:
En inbrekers ook niet, want er is veel meer politie in de straat
Dit:quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:41 schreef KapiteinIglo het volgende:
Iemand hier die een mooie ui kan maken met kapitein iglo?
Met dit ofzo [ afbeelding ]
Picsquote:Op woensdag 23 oktober 2019 13:44 schreef Fushia2 het volgende:
Sinds ik die vlag heb opgehangen in de tuin heb ik geen last meer van de buren
Volgens mij kan dat niet. Even via een gewone computer doen, denk ik.quote:
quote:Heeft de UI-politie jou een UI aangemeten of opgedrongen? Stel 'm snel in.
1: Sla het plaatje lokaal op
2: Ga naar je profiel-instellingen en kies User Icon Manager (directe link: http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager )
3: Upload het plaatje vanaf de plek waar je het hebt opgeslagen
4: Klaar!![]()
quote:
Oké. Daarom is je UI uitgevoerd in precies de tegenovergestelde kleurquote:
quote:
Flikker opquote:Op zondag 5 september 2021 21:28 schreef Homijn het volgende:
Bij routinematige handhavingscontroles heeft de UI-politie vooral in KLB weer een aantal aanhoudingen verricht.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Oké. Daarom is je UI uitgevoerd in precies de tegenovergestelde kleur![]()
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is belediging van een ambtenaar in functie. Gaarne 280 euro doneren aan FOK!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wanneer neem jij weer je UI met draaiende Homijn-munt?quote:
Ik wil wel iets met een shock factor eigenlijkquote:Op zondag 26 september 2021 20:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Wanneer neem jij weer je UI met draaiende Homijn-munt?
Grolsch Kanon?quote:Op zondag 26 september 2021 20:42 schreef Cerveza33 het volgende:
ik had liever een UI gehad met kanon bier en dan animated uiteraard, deze gebruik ik niet
Hahaaa, bedankt!quote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef Homijn het volgende:
De UI-check app heeft dit weekend op volle toeren gedraaid. Veel FOK!'ers wilden toegang tot fora als NWS en KLB, maar konden geen geldige UI tonen. Daarom heeft de UI-politie™ weer veel processen-verbaal uitgeschreven, in combinatie met voorgestelde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat was mijn UI voordat de vinkentering toesloeg op FOK!quote:
Precies, nemen meneer. U overtreedt de wet.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat was mijn UI voordat de vinkentering toesloeg op FOK!
Helaas is dat al te laat. Het voordeel van een besmetting is wel dat je verder immuun bent. Zo trek ik me al heel lang niks meer aan van mods.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies, nemen meneer. U overtreedt de wet.
Maakt me niet uit, haal de ongeldige vink weg of de straffen zullen zwaarder worden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 16:13 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas is dat al te laat. Het voordeel van een besmetting is wel dat je verder immuun bent. Zo trek ik me al heel lang niks meer aan van mods.
Ik heb IMHO een beter alternatief voor @maan_manquote:Op zondag 26 september 2021 18:25 schreef Homijn het volgende:
De UI-check app heeft dit weekend op volle toeren gedraaid. Veel FOK!'ers wilden toegang tot fora als NWS en KLB, maar konden geen geldige UI tonen. Daarom heeft de UI-politie™ weer veel processen-verbaal uitgeschreven, in combinatie met voorgestelde UI's.
1:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Homijn het volgende:
Sinds de introductie van de UI-Check-app en de bijbehorende slogan "Niet uit zonder UI" daalt het aantal UI-lozen op FOK! verder. Toch zijn er ook steeds weer nieuwe gevallen te melden. De UI-politie gaat dan ook onverminderd door met het afstruinen van FOK!-fora. Want alleen samen krijgen we UI-loosheid onder controle.
De volgende users zijn staande gehouden en krijgen als schikkingsvoorstel een UI aangeboden.
Thanks broertjequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds de introductie van de UI-Check-app en de bijbehorende slogan "Niet uit zonder UI" daalt het aantal UI-lozen op FOK! verder. Toch zijn er ook steeds weer nieuwe gevallen te melden. De UI-politie gaat dan ook onverminderd door met het afstruinen van FOK!-fora. Want alleen samen krijgen we UI-loosheid onder controle.
De volgende users zijn staande gehouden en krijgen als schikkingsvoorstel een UI aangeboden.
[..]
1: [ afbeelding ] 2: [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja hoor. Kan altijd beter, natuurlijk. Maar beter iets dan niets.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee, maar wel op de websitequote:Op maandag 29 november 2021 22:21 schreef Avianflu het volgende:
, zie je die dingen niet via mobiel?
quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:01 schreef Homijn het volgende:
Tijdens recente controles is welgeteld één (1) geval van UI-loosheid geconstateerd. Mogelijk is dit cijfer niet volledig. De UI-politie heeft achterstand in het rapporteren van UI-lozen en het vervaardigen van nieuwe UI's.
Onderstaande UI-loze heeft een proces-verbaal ontvangen en krijgt een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
Brownie, maar dan in het Nederlands. Vandaar dat vlaggetje.quote:
zelf heb je geen avatar thoughquote:Op zondag 13 februari 2022 18:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Brownie, maar dan in het Nederlands. Vandaar dat vlaggetje.
Klopt, ik heb geen avatar, maar een UI. Zit je mobiel te FOK!'en?quote:
Jaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen avatar, maar een UI. Zit je mobiel te FOK!'en?
Kwam een stukje tekst tegen op mijn harddisk, van 2004quote:Lieve allemaal. Niet al te lang geleden ben ik in een - op zijn zachtst gezegd ? klote situatie verzeild geraakt. Het ergste leed lijkt inmiddels geleden te zijn. De direkte problemen, de ?gevolgen?, zogezegd, zijn inmiddels redelijk ondervangen en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. De ?oorzaak? van alle ellende bestaat echter nog steeds.
Ik zet dit verhaal ?achter de schermen? en niet in R&P omdat ik dit tè privé vind om met 85.000 users te delen. Om privacy redenen zal ik de personen in dit verhaal puur fictieve namen geven. Een vader (Darkwing Duck), een moeder (Turbo McKwek) en een dochtertje (Kwekkelientje). Ik ben dus een soort van oppasmoeder van Kwekkelientje. Laat ik bij het begin beginnen.
Darkwing en Turbo hadden elkaar leren kennen, raakten bevriend, zeer goed bevriend zelfs. Om een lang verhaal kort te maken: Darkwing en Turbo kregen een kindje. Tijdens de zwangerschap en kort na de geboorte was Turbo natuurlijk hartstikke druk met de kleine Kwekkelientje, maar ook Darkwing week geen moment van haar zijde. Later, ik kan me niet precies herinneren wanneer dat precies was, begon de aandacht van Turbo behoorlijk te verminderen. Steeds vaker kwam de volledige opvoeding en verzorging van Kwekkelientje op de schouders van Darkwing terecht. Hij kon dat gelukkig aan en het ging goed met Kwekkelientje, ze werd een leuke, vrolijke meid met steeds meer vriendjes en vriendinnetjes. Darkwing zocht en vond een aantal mensen die ook een beetje op Kwekkelientje wilden letten. Een vader heeft per slot van rekening ook maar twee handen en twee ogen en anderen zouden hem goed kunnen helpen Kwekkelientje een goede opvoeding en verzorging te geven. Turbo kwam ook wel eens, op onregelmatige tijden langs waaien. Kwekkelientje werd dan stevig door haar moeder geknuffeld en zij deed Kwekkies haartjes mooi. Ik heb dat nooit helemaal begrepen. Waarom zou een moeder haar dochtertjes haar invlechten maar niets doen aan de bebloede knietjes omdat ze met spelen gevallen is? Schouderophalend zag ik het aan. Als vader en moeder het met deze situatie eens waren, wie ben ik dan om me daar tegenaan te gaan bemoeien? Nou ja. Om een lang verhaal kort te maken: Kwekkelientje groeide op tot een knappe, verstandige meid met een groot gevoel voor humor. Ze verdiende een beetje bij en kon zo vader Darkwing helpen in haar onderhoud te voorzien, maar bij lange na niet genoeg om ook Darkwing te onderhouden. Dat vond Darkwing ook niet nodig. Hij was trots op ?zijn meid? zoals ze was en dat was voor hem voldoende.
Na al die tijd van korte aandacht op onregelmatige tijden stond Turbo McKwek opeens op de stoep bij Darkwing Duck. \"Darkwing,\" zei ze, \"waarom heb jij de voogdij over onze dochter? Het is òns kind, niet alleen maar jouw kind. Ik wil ook zeggenschap hebben over haar. Ze is knap, ze is intelligent, ze is een potentiële Miss Universe. Geef mij ook een gedeelte van de voogdij en ze zal goudgeld verdienen als model!\" Nou - hiermee ging Darkwing natuurlijk niet akkoord. Zíjn kleine meid, als commercieel produkt! Absoluut niet! Laat haar gewoon nog die vrolijke meid zijn... Maar Turbo liet zich niet zomaar afschepen. \"Wacht maar,\" zei ze, \"als jij me niet de voogdij geeft, dan maak ik haar kapot!\" Darkwing was helemaal ontdaan, maar gelukkig waren daar nog alle oppasmoeders en -vaders die hem steunden en inmiddels lijken we alle mogelijkheden die Turbo zou kunnen hebben om Kwekkelientje kapot te krijgen afgeschermd te zijn en lijkt Kwekkelientje een mooie toekomst te hebben. Zonder Turbo.
Ik ben ervan overtuigd dat we goed gehandeld hebben. Maar toch, toch vraag ik me af: had dit niet voorkomen kunnen worden? En nog belangrijker: is Kwekkelientje nu veilig?
Gelukkig heb je wel een UI, dus de UI-politie knijpt een oogje toe. Er wordt geen proces-verbaal opgemaakt.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Maanvis het volgende:
GVD!!! Ik was altijd in de veronderstelling dat dit de ONZ SC was!!!!
* Maanvis gaat zich in een hoekje schamen
Ik ga lekker genieten van mijn ui!quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb je wel een UI, dus de UI-politie knijpt een oogje toe. Er wordt geen proces-verbaal opgemaakt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil een UI waarop Putin in zijn kont wordt geneukt op een manier dat ik niet gelijk een ban krijg.
Dat is aardig wat ik zoch ja.quote:
Het is een andere geworden, hopelijk waardeer je deze ookquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Homijn het volgende:
Bedankt @:appreciate, ik waardeer het
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:33 schreef Homijn het volgende:
UI-loosheid, het houdt niet op. Niet vanzelf. Daarom heeft de UI-politie weer steekproeven gehouden in ONZ. De volgende users krijgen een proces-verbaal + UI aangeboden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:33 schreef Homijn het volgende:
UI-loosheid, het houdt niet op. Niet vanzelf. Daarom heeft de UI-politie weer steekproeven gehouden in ONZ. De volgende users krijgen een proces-verbaal + UI aangeboden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Mss kan je de snuiter een zonnebril aanmeten om het wat snoder te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
Niemand is veilig voor de UI-politie™. Zolang UI-loosheid de wereld niet uit is, blijft de UI-politie™ een elitekorps met een missie. Bij routinecontroles in diverse FOK!-fora zijn onderstaande users tegen de lamp gelopen. Het schikkingsvoorstel bestaat uit het aannemen van de bijgevoegde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien. Voorlopig laten we het eerst hierbijquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss kan je de snuiter een zonnebril aanmeten om het wat snoder te maken?
Als hij animated was geweest had ik hem ingesteldquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
Niemand is veilig voor de UI-politie™. Zolang UI-loosheid de wereld niet uit is, blijft de UI-politie™ een elitekorps met een missie. Bij routinecontroles in diverse FOK!-fora zijn onderstaande users tegen de lamp gelopen. Het schikkingsvoorstel bestaat uit het aannemen van de bijgevoegde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Maar mijn naam is het tegenovergestelde van een pittig kapsel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar mijn naam is het tegenovergestelde van een pittig kapsel.
Wat mij betreft mag hetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt toch een prima UI?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:24 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben niet UI-loos, maar ben best wel nieuwsgierig wat @:Homijn voor UI bij mij zou bedenken.
Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.quote:
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.quote:Op zondag 11 september 2022 02:03 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk, diverse UI's zelfs. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar vind die van jou heel vaak zo leuk gevonden dat ik gewoon nieuwsgierig was wat je zou bedenken.
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Zeurpietquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:06 schreef Knikkergeitje het volgende:
Meh daar doe ik het niet voor
Je hebt wel gelijk. Deze hoort gewoon bij mij.quote:Op zondag 11 september 2022 13:16 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je de UI-politie™-creaties leuk vindt. Ik weet niet of deze brigade zo snel een leukere zou kunnen maken.
Ah nu zie ik het eindelijkquote:Op zondag 11 september 2022 13:17 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het is een geitje, met een knikker erin verwerkt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Voor iemand zonder vrienden heb je een hoop noten op je zang....quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:03 schreef koos_vriendloos het volgende:
Ik ga in hoger beroep en eis een gif
I rest my casequote:Op zondag 22 januari 2023 19:27 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Credits voor de kersverse UI-politie hoofdofficier en huisbeul @:Superbadeendje
Staat je goedquote:
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou makenquote:Op zaterdag 10 september 2022 21:24 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben niet UI-loos, maar ben best wel nieuwsgierig wat @:Homijn voor UI bij mij zou bedenken.
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ben dus ook benieuwd/nieuwsgierig wat voor UI Homijn voor mij zou maken![]()
Prachtigquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De designers van de UI-politie en hun voorkeuren een beetje kennende, denk ik zoiets:
[ afbeelding ] ..of.. [ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
thxquote:Op maandag 29 mei 2023 16:41 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie™ zit nooit stil. Ook op zater-, zon- en feestdagen speuren de brigadiers voor een hongerloontje naar UI-lozen. De onderstaande users worden op hun UI-loosheid aangesproken en krijgen een nieuwe UI aangeboden. Voorheen verrichte de UI-politie™ ook aanhoudingen, maar die zijn niet langer zinvol. De Officier van Justitie zegt namelijk dat de rechter toch niet tot vervolging overgaat.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...quote:
Aangepastquote:Op dinsdag 30 mei 2023 18:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het kan ermee door. Maar het logo is niet mooi gecentreerd, de achtergrond is niet egaal...
Bij wijze van service heeft de UI-politie™ een subtiele facelift gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?quote:
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Wat je daarmee kan? Geen idee verder...quote:Op donderdag 29 juni 2023 14:56 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jezelf aangeven kan inderdaad ook. Voordat de UI-politie™ proces-verbaal en een nieuwe UI opmaakt: heeft de naam wbwb nog een diepere betekenis?
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:15 schreef wbwb het volgende:
[..]
Het staat voor voornaam achternaam voornaam achternaam. Mijn voornaam is Wout, dus misschien kan je daar wat mee, geen idee verder.
En welke voor mij dan?quote:Op donderdag 29 juni 2023 15:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De informatie is in ChatGPT ingevoerd en daar rolt deze UI uit:
[ afbeelding ]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyxquote:
Heeft de UI-politie pech..quote:Op donderdag 29 juni 2023 22:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nog steeds deze: Homijn in ONZ / [De UI-politie! #6] Voortdurende strijd tegen UI-loosheid met Phoenyx
De UI-politie™ kan niet zo goed omgaan met naamswijzigingen.
@2xHenkquote:Op donderdag 29 juni 2023 22:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Voor jou heeft de UI-politie™ eerder al deze UI gemaakt:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:38 schreef Homijn het volgende:
Het leek de goede kant op te gaan met bestrijding van de UI-loosheid op FOK! maar helaas moet de UI-politie™ toch weer ingrijpen. Bij verdekte controles in KLB zijn heel wat users tegen de lamp gelopen. Zij kregen een proces-verbaal uitgereikt en tevens de onderstaande, op maat gemaakte UI's aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Kan alleen via een gewone desktop. Even het plaatje lokaal opslaan, daarna hierheen:quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 14:38 schreef knakworst3d het volgende:
[..]
Hoe pas ik dit aan via mobiel? Heb hersenschudding dus mag niet veel denken.
Guilty as charged!!quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:05 schreef Zucht. het volgende:
Ik kom weer iemand aangeven hier. @:NoFoksGiven
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:quote:Op maandag 14 augustus 2023 15:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Guilty as charged!!
Kan iemand een passende straf/UI aanmeten?
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dank voor de aangifte. De UI-politie™ is de beroerdste niet en doet dit schikkingsvoorstel:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:25 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, als passende straf is de UI per ommegaand geinstalleerd!
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:32 schreef Emmerdeur het volgende:
Kwam er nog 1 tegen
@:ZanneG UI-loos sinds ‘22
Nog 1 die makkelijker isquote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bedankt. De UI-politie™ moet hier nog eens even uitgebreid op broeden.
Die wil niet. Maar de UI-politie™ heeft onderstaande aangifte inmiddels wel opgepakt:quote:Op woensdag 16 augustus 2023 14:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nog 1 die makkelijker is
B.R.Oekhoest UI-loos sinds 2000
quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:47 schreef ZanneG het volgende:
Het is lastig om hier een ava te maken, op twitter insta discord is het allemaal makkelijk om een plaatje te oploaden, ook bij andere forums heb ik er nooit een probleem mee, maar hier is het mij nooit gelukt.
Helaas anders had ik er allang 1 gehad
Alsje 😉quote:Op woensdag 16 augustus 2023 15:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die wil niet. Maar de UI-politie™ heeft onderstaande aangifte inmiddels wel opgepakt:
[..]
[ afbeelding ]
Maar hoe krijg ik dat plaatje dan geplaatst?quote:
Plaatje downloaden, in profiel avatar uploadenquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:06 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Maar hoe krijg ik dat plaatje dan geplaatst?
ik kan het niet copieren zie ik
Is er niet iemand anders die dit kan doen?
Je moet een plaatje van 60x60 pixels uploaden. De bovenstaande user icon (UI) is op maat gemaakt en gesneden. Uiteraard kun je ook een ander plaatje kiezen en dat verkleinen naar 60x60. In het genoemde GC-topic kun je je eigen plaatje geschikt laten maken als UI.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:26 schreef ZanneG het volgende:
de bestanden die ik opload zijn tot nu toe allemaal te groot, kan ik alleen dat kleine plaatje hier boven gebruiken?
heeft iemand nog andere voorbeelden van kleine plaatjes?
Ik heb bovenstaande plaatje proberen te uploaden maar ook deze is te groot zegt het: De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:41 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je moet een plaatje van 60x60 pixels uploaden. De bovenstaande user icon (UI) is op maat gemaakt en gesneden. Uiteraard kun je ook een ander plaatje kiezen en dat verkleinen naar 60x60. In het genoemde GC-topic kun je je eigen plaatje geschikt laten maken als UI.
Geen idee. Gewoon een kortere bestandsnaam intypen bij het opslaan?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:45 schreef ZanneG het volgende:
[..]
Ik heb bovenstaande plaatje proberen te uploaden maar ook deze is te groot zegt het: De bestandsnaam is te lang. Hernoem het bestand en upload het daarna opnieuw.
dat is waarom mensen geen UI hebben omdat het zo n gedoe is om er uberhaupt 1 te vinden die geschikt is en niet te groot etc etc
Kan dat niet wat laagdrempeliger worden?
ik type niets in, hij slaat het automatisch zo opquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:49 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon een kortere bestandsnaam intypen bij het opslaan?
Dan weet ik het helaas ook niet, sorryquote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:51 schreef ZanneG het volgende:
[..]
ik type niets in, hij slaat het automatisch zo op
Je kunt de naam toch editen?quote:Op woensdag 16 augustus 2023 16:51 schreef ZanneG het volgende:
[..]
ik type niets in, hij slaat het automatisch zo op
Ik ookquote:Op donderdag 17 augustus 2023 08:53 schreef Intint het volgende:
[..]
Doe het niet. Ik heb een vrouw en kinderen.
Voor @Intint heeft de UI-politie™ tevergeefs al eens een UI gemaakt.quote:
De UI-politie™ heeft uw aangifte geregistreerd onder nummer 504510 en zal spoedig tot actie overgaan. Overigens geldt voor nieuwe users een gewenningsperiode van één week.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hahaha super leuk. Wilde het veranderen maar helaas kan het niet via mijn telefoon. 😭quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:33 schreef Homijn het volgende:
De brigadiers van de UI-politie™ zijn overal op FOK! te vinden en ze hebben er zin in dit najaar.![]()
In diverse fora zijn UI-lozen in het vizier van de uienradar beland.
Tegen onderstaande users is proces-verbaal opgepakt en ze krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Even op een vaste computer inloggen, plaatje opslaan, uploaden en klaarquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hahaha super leuk. Wilde het veranderen maar helaas kan het niet via mijn telefoon. 😭
Wel als je kiest voor de desktop weergave bij je browser instellingen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:59 schreef Sledgehammer. het volgende:
[..]
Hahaha super leuk. Wilde het veranderen maar helaas kan het niet via mijn telefoon. 😭
Je hebt weer een paar mooie UI's gemaaktquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:33 schreef Homijn het volgende:
De brigadiers van de UI-politie™ zijn overal op FOK! te vinden en ze hebben er zin in dit najaar.![]()
In diverse fora zijn UI-lozen in het vizier van de uienradar beland.
Tegen onderstaande users is proces-verbaal opgepakt en ze krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog steeds de onvolprezen UI-politie™quote:
Ik ben nog steeds niet bangquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit is nog steeds de onvolprezen UI-politie™
Dank je voor je input lulletje rozenwater...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:09 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
De uilite eenheid van de Politie
Technisch gezien heb je een unieke UI, dus je bent gezwicht voor de druk.quote:
Dat zijn leugens en tevens onwaarhedenquote:Op vrijdag 3 november 2023 15:06 schreef Homijn het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je een unieke UI, dus je bent gezwicht voor de druk.
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:25 schreef Zucht. het volgende:
Ik kom weer iemand aangeven, dit maal @:AardappelSchotel
Bedankt voor de aangiftes. Er wordt spoedig actie op ondernomen.quote:Op donderdag 30 november 2023 09:47 schreef Zucht. het volgende:
Ik heb nog iemand gevonden voor een mooie UI.
@:CrazyMind
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat kan, maar dan moet de UI-politie™ wel weten wie of wat een masberum isquote:
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:45 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan moet de UI-politie™ wel weten wie of wat een masberum is
1.quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 20:04 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maak er gewoon een UI van die ongeëvenaarde intelligentie uitstraalt.
ik ben fanquote:
Dat kan ik ook niet helpen. Zo ziet een kanelbulle er nu eenmaal uit.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:35 schreef Kanelbulle het volgende:
Ziet er een beetje uit als een drol @:homijn :’(
FOK! je mobiel?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:44 schreef Homijn het volgende:
Maar goed, @:Kanelbulle, de UI-politie™ is de beroerdste niet:
[ afbeelding ]
Even een keertje op een desktop-pc inloggen, plaatje opslaan en installerenquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:27 schreef Kanelbulle het volgende:
[..]mooie kanelbulle
Ja, mobiel inderdaad.
Of desktopmode op mobielquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Even een keertje op een desktop-pc inloggen, plaatje opslaan en installeren
Dit kan ik niet ontkennen. Ik maak er mijn goede voornemen voor 2024 van.quote:Op maandag 18 december 2023 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
@:Cassa95 en @:Tussle266 zijn ook notoire UI-loosheidadepten.
Wat is een Tussle266 eigenlijk?quote:Op maandag 18 december 2023 17:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennen. Ik maak er mijn goede voornemen voor 2024 van.
Voor @Confetti heeft de UI-politie(TM) ooit al eens deze, voor de hand liggende, UI gemaakt:quote:Op maandag 18 december 2023 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
@:Confetti slaat ook alles met bijna 25k posts in 16 jaar en géén UI!
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 18 december 2023 17:15 schreef Dagoduck het volgende:
@:Cassa95 en @:Tussle266 zijn ook notoire UI-loosheidadepten.
quote:
De UI-politie™ draait overuren en doet @W_Wolf bijgaand schikkingsvoorstel:quote:Op maandag 18 december 2023 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb @:W_Wolf bij deze staande gehouden!
Prima! Dank!quote:Op maandag 18 december 2023 18:26 schreef Homijn het volgende:
[..]
De UI-politie™ draait overuren en doet @:W_Wolf bijgaand schikkingsvoorstel:
[ afbeelding ]
Past zoiets daarbij?quote:Op maandag 18 december 2023 17:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het probleem in de dop van een noot.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
UI-facelift:quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Even op de desktop inloggen en dan naar de User Icon manager gaan. Kan door op je profielplaatje te klikken. Zie ook instructie in de OP van dit topicquote:Op vrijdag 13 september 2024 01:24 schreef CofyFerkeert het volgende:
Dank je, en hoe kan ik dat plaatje in mijn 'ui' krijgen??
Ja hoor, dat kan. Moet het nog een bepaalde kant op met de UI? Betekent "FvanS" nog iets?quote:
quote:Op zondag 29 september 2024 14:37 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Moet het nog een bepaalde kant op met de UI? Betekent "FvanS" nog iets?
heb je een idee wat er wel in voor mag komen?quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks. Het mag er ook totaal niet in voorkomen, kijk maar.
Nee wmb alles, maar ik ben totaal inspiratieloos, daarom loop ik ook nog steeds zonder UIquote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je een idee wat er wel in voor mag komen?
zonder inspiratie voor je gemaaktquote:Op zondag 29 september 2024 20:04 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee wmb alles, maar ik ben totaal inspiratieloos, daarom loop ik ook nog steeds zonder UI
quote:Op zondag 29 september 2024 23:28 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie moedigt burgerinitiatief zeker toe, maar heeft zelf ook een UI voor @:FvanS vervaardigd:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2024 18:09 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks. Het mag er ook totaal niet in voorkomen, kijk maar.
Magquote:
net hoe je het leest iddquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Schuldig mevrouw de rechter. Ik ga mn best doen mijn leven te beteren.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe jaar gaat de UI-politie™ weer UI-loosheid te lijf. De wintercampagne "Geen sneeuwbui zonder UI!" is gelanceerd. Er is meteen flink gecontroleerd in KLB, dat qua wetteloosheid toch een beetje de Schilderswijk van FOK! is. Onderstaande users zijn staande gehouden en krijgen een UI aangemeten.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2025 20:09 schreef 215 het volgende:
[..]
Schuldig mevrouw de rechter. Ik ga mn best doen mijn leven te beteren.
Lekker bezig geweestquote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ook in het nieuwe jaar gaat de UI-politie™ weer UI-loosheid te lijf. De wintercampagne "Geen sneeuwbui zonder UI!" is gelanceerd. Er is meteen flink gecontroleerd in KLB, dat qua wetteloosheid toch een beetje de Schilderswijk van FOK! is. Onderstaande users zijn staande gehouden en krijgen een UI aangemeten.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik verklaar me schuldig, 1000 maal sorry 🙏quote:Op maandag 13 januari 2025 20:03 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, dat mag. Sterker nog: dat is waar de UI-politie voor is bedoeld.quote:Op maandag 13 januari 2025 20:54 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Ik verklaar me schuldig, 1000 maal sorry 🙏
Mag ik dat mooie plaatje gebruiken als UI? Als dat zo is, erg veel dank en ga ik gelijk proberen of ik het kan uploaden in mijn profiel
Niks moet, maar het zou natuurlijk wel tof zijn. En het is een UI, geen avatarquote:
Mijn dank is groot 🚨quote:Op maandag 13 januari 2025 23:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Sterker nog: dat is waar de UI-politie voor is bedoeld.
quote:
quote:
quote:
quote:
Helemaal mooi. Thanks!quote:Op maandag 10 februari 2025 23:50 schreef Homijn het volgende:
In het kader van de wintercampagne Geen sneeuwbui zonder UI! heeft de UI-politie™ weer enkele UI-lozen opgespoord en van een nieuwe UI voorzien. Er is er ook eentje bij die vorige ronde ook al tegen de lamp liep, maar dat mag de pret niet drukken.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Aanvragen zijn meer iets voor deze reeks:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil graag mijn UI updaten met een EU vlag als achtergrond, dus ipv paars het EU blauw en dan in de rechterbovenhoek nog een deel van de cirkel met gele sterren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een afbeelding met een hogere kwaliteit versie van de tovenaar(bron is de omtrek van het SICP boek)
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aanvragen zijn meer iets voor deze reeks:
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #103
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind 'm mooi. 🫢quote:Op maandag 19 mei 2025 20:48 schreef Homijn het volgende:
[..]Er zit een verwijzing naar het Ben-logo en een sim-card in verstopt
waar kijk ik naar bij de mijne?quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Om de voorjaarscampagne kracht bij te zetten, heeft de UI-politie™ weer een rondje langs de velden gedaan. De uitkomst is dat PSV kampioen is en het op het Malieveld rood zag van de mensen.
Maar dat doet allemaal niet ter zake. Want de UI-politie™ is er om UI-loosheid de wereld uit te helpen. Onderstaande users zijn betrapt op het niet-hebben van een UI en krijgen daarom een schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Naar een roesje; een soort vlinder. En die is dan in het vizier van een jager.quote:
De term roes kreeg bekendheid door YouTuber HalperNL. Bas, hoe HalperNL echt heet, maakt videos over hoe hij roesjes najaagt in Thailand. Dit doet hij voornamelijk met prostituees, een bekend fenomeen in het land. Zo kun je zien hoe hij in Pattaya Soi 6 op zoek gaat naar zijn ultieme lange of korte termijnroes.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:03 schreef Homijn het volgende:
[..]
Naar een roesje; een soort vlinder. En die is dan in het vizier van een jager.
Leukquote:Op maandag 19 mei 2025 21:06 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
De term roes kreeg bekendheid door YouTuber HalperNL. Bas, hoe HalperNL echt heet, maakt videos over hoe hij roesjes najaagt in Thailand. Dit doet hij voornamelijk met prostituees, een bekend fenomeen in het land. Zo kun je zien hoe hij in Pattaya Soi 6 op zoek gaat naar zijn ultieme lange of korte termijnroes.
Ik ga erover nadenken.quote:Op maandag 19 mei 2025 21:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
LeukDes te grappiger om juist die vlinder als UI te hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:43 schreef Homijn het volgende:
Om de voorjaarscampagne kracht bij te zetten, heeft de UI-politie™ weer een rondje langs de velden gedaan. De uitkomst is dat PSV kampioen is en het op het Malieveld rood zag van de mensen.
Maar dat doet allemaal niet ter zake. Want de UI-politie™ is er om UI-loosheid de wereld uit te helpen. Onderstaande users zijn betrapt op het niet-hebben van een UI en krijgen daarom een schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
quote:Op maandag 19 mei 2025 22:03 schreef Poefbank het volgende:
[..]Het is een poefbank met twee zwevende kussens, samen vormen die het symbooltje van UI-loosheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:02 schreef Homijn het volgende:
[ afbeelding ]
De voorjaarscampagne van de UI-politie™ is begonnen. Deze keer zonder slogan, want ik kon niks verzinnen dat kost alleen maar geld.![]()
De UI-politie™ heeft weer diverse FOK!-fora afgestruind. Onderstaande UI-lozen zijn aangehouden en krijgen een UI aangeboden als schikkingsvoorstel.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]