quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wil een UI waarop Putin in zijn kont wordt geneukt op een manier dat ik niet gelijk een ban krijg.
Dat is aardig wat ik zoch ja.quote:
Het is een andere geworden, hopelijk waardeer je deze ookquote:Op zondag 20 februari 2022 16:36 schreef Homijn het volgende:
Bedankt @:appreciate, ik waardeer het
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:33 schreef Homijn het volgende:
UI-loosheid, het houdt niet op. Niet vanzelf. Daarom heeft de UI-politie weer steekproeven gehouden in ONZ. De volgende users krijgen een proces-verbaal + UI aangeboden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Leuk gedaan!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:33 schreef Homijn het volgende:
UI-loosheid, het houdt niet op. Niet vanzelf. Daarom heeft de UI-politie weer steekproeven gehouden in ONZ. De volgende users krijgen een proces-verbaal + UI aangeboden.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Mss kan je de snuiter een zonnebril aanmeten om het wat snoder te maken?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
Niemand is veilig voor de UI-politie™. Zolang UI-loosheid de wereld niet uit is, blijft de UI-politie™ een elitekorps met een missie. Bij routinecontroles in diverse FOK!-fora zijn onderstaande users tegen de lamp gelopen. Het schikkingsvoorstel bestaat uit het aannemen van de bijgevoegde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Misschien. Voorlopig laten we het eerst hierbijquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mss kan je de snuiter een zonnebril aanmeten om het wat snoder te maken?
Als hij animated was geweest had ik hem ingesteldquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
Niemand is veilig voor de UI-politie™. Zolang UI-loosheid de wereld niet uit is, blijft de UI-politie™ een elitekorps met een missie. Bij routinecontroles in diverse FOK!-fora zijn onderstaande users tegen de lamp gelopen. Het schikkingsvoorstel bestaat uit het aannemen van de bijgevoegde UI's.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Maar mijn naam is het tegenovergestelde van een pittig kapsel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar mijn naam is het tegenovergestelde van een pittig kapsel.
Wat mij betreft mag hetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
Je hebt toch een prima UI?quote:Op zaterdag 10 september 2022 21:24 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben niet UI-loos, maar ben best wel nieuwsgierig wat @:Homijn voor UI bij mij zou bedenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |