abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205915291
Een afgetrainde gozer had een print met een soldaatje met een zwaard in zijn hand op zijn slippers in de sauna. Zo'n blauwe slipper met wit bewapend soldaatje.

Ik zei mooie slippers zijn dat gozer, hij moest lachen en hij zei ja, heb jij die thuis ook? Ik antwoordde politiek correct dat ik ze herkende. Laat het zeepje niet vallen he wilde ik nog zeggen, maar dat heb ik achterwege gelaten.
  zaterdag 10 september 2022 @ 02:40:41 #2
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205915465
Ik weet van de hoed de rand niet, maar mooi topique
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 10 september 2022 @ 04:49:49 #3
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_205915546
Ik ben blij dat ik dit om kwart voor vijf in de ochtend mag lezen. Dit beloofd een mooie dag te worden. Meer over soldaadjes op slippers in sauna's graag.
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
pi_205917008
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 02:40 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet van de hoed de rand niet, maar mooi topique
Ik zal even nadere informatie hieromtrent geven, deze klassieke slippers krijg je van justitie als je in voorlopige hechtenis bent genomen. Deze slippers mag je na je hechtenis uiteraard mee naar huis nemen.
  zaterdag 10 september 2022 @ 13:14:00 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_205918650
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 10:53 schreef hoedenderand het volgende:

[..]
Ik zal even nadere informatie hieromtrent geven, deze klassieke slippers krijg je van justitie als je in voorlopige hechtenis bent genomen. Deze slippers mag je na je hechtenis uiteraard mee naar huis nemen.
ooh bedankt voor de uitleg! jij weet duidelijk van de hoed de rand :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')