We nemen er een paar jaar voor pfefferquote:
Het is Tong of tong80quote:
Herhaling van zetten.quote:
Hans van Zetten: 'Hij staat, hij staat en ik sta ook.'quote:
Staat Lange Jaap nog?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hans van Zetten: 'Hij staat, hij staat en ik sta ook.'
Al maanden droogquote:
Haha netjes Tong!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al maanden droog
Tweede bakkie inschenkt.
Glaasje melk erachteraan. En tussen het schaatsen door de zaterdagse kibbeling.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha netjes Tong!
Van koffie krijg je ook een droge bek
Konthaar in je anus.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:28 schreef kanovinnie het volgende:
En dit topic voegt wat precies toe?
Jaaa melk is goudquote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Glaasje melk erachteraan. En tussen het schaatsen door de zaterdagse kibbeling.
Nou zeg!quote:
Jij begint met het eeuwige gezeik.quote:
Ik krijg er altijd zo’n slijmbek van. Ik gebruik het nu bijna niet meer.quote:
Oh het ligt natuurlijk altijd aan de ander…quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begint met het eeuwige gezeik.
En ik gaf een antwoordquote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh het ligt natuurlijk altijd aan de ander…
Ik stelde een vraag.
Ja op deze manier gaat fok wel dood ja.quote:
FOK!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja op deze manier gaat fok wel dood ja.
Je moet het ook niet gebruiken, je kunt het gewoon drinken. Ik vind het sowieso veel lekkerder dan frisdrank of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd zo’n slijmbek van. Ik gebruik het nu bijna niet meer.
Tis goed met je tongquote:
Oh ik zal dat eens proberen dan!quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet het ook niet gebruiken, je kunt het gewoon drinken. Ik vind het sowieso veel lekkerder dan frisdrank of wat dan ook.
Ga nou maar naar bedquote:
Er gaat een wereld voor je openquote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh ik zal dat eens proberen dan!
InB4quote:Op zaterdag 19 februari 2022 04:28 schreef kanovinnie het volgende:
En dit topic voegt wat precies toe?
quote:Door types zoals jou gaat FOK! naar de klote.
Hey Tong en tong80quote:
Ja blijkbaarquote:
Dat was ik allang! Moest even pissen en ga nu weer productief zijn.quote:
Trustenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 06:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was ik allang! Moest even pissen en ga nu weer productief zijn.
Daarmee bedoelde ik uit de veren voor de nieuwe dagquote:
Terechte klaagquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nog nuchter zijn op dit tijdstip![]()
Ik ben nu al katje lamquote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:16 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nog nuchter zijn op dit tijdstip![]()
je had me vanmorgen om half 11 moeten zien, ben mijn bed uit gekropen, een klokje achterover getikt en aan het ochtend ritueel begonnen (het vullen van de koelkast)quote:
Maat, gooi wodje door je koffie. Lekker de zuipschuit uithangenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:31 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
je had me vanmorgen om half 11 moeten zien, ben mijn bed uit gekropen, een klokje achterover getikt en aan het ochtend ritueel begonnen (het vullen van de koelkast)
Het mooie van wodka is, is dat je het niet ruikt.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Maat, gooi wodje door je koffie. Lekker de zuipschuit uithangen
The best. Je bent een kenner.quote:
Hier ook.quote:Op maandag 21 februari 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Van de bekende Nederlandse pilsjes is dit toch wel mijn favoriet
Alles ok. Maar noem me geen anders.quote:
Alles van waarde is weerloosquote:Op maandag 14 maart 2022 16:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Je laatste topic zie ik niet meer; ben ik al te dronken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |