Wat let je?quote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
Niet geklaptquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:19 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1008254363197209/
Een rampquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:23 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
de crisis is nu echt begonnen
Ligt maar net aan in welke tijdzone je zit. Of voor mensen die nachtdienst hebbenquote:
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapenquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt maar net aan in welke tijdzone je zit. Of voor mensen die nachtdienst hebben
Ik wel eerder duik er nu in 😉quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapen
Dan pas morgenvroeg koffie voor jouquote:Op dinsdag 6 september 2022 22:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ik ben in Nederland en wil over een uurtje graag slapen
Thnx. Lig er al in. Voor jou ook slaap lekker straksquote:
Ik neem die straks mee, oke?quote:Op dinsdag 6 september 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
Slaap lekker aan ieder die gaat slapen
Hele opname ? Had genoeg aan de tiktok fragmentenquote:
Hij was weer flink bezopen.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele opname ? Had genoeg aan de tiktok fragmenten
Het festival heet total loss tochquote:
Hij gaat wel Andre Hazes achterna.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is ook elke keer niet een beetje gezellig aangeschoten maar echt helemaal ladderzat.
Hazes was volgens mij pas zo bezopen zoals Martin elke keer is naar het einde toe daarvoor gezellig dronken die Tino heeft die status van Hazes niet en doet dit te vroeg in zijn carrière.quote:Op woensdag 7 september 2022 00:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij gaat wel Andre Hazes achterna.
Heb zelf bij EMI gewerkt en sprak een studio technicus die me vertelde dat hij al zijn teksten was vergeten bij 1 van zijn laatste concerten...
Hoi Chocofanquote:Op woensdag 7 september 2022 01:08 schreef ChocoFan het volgende:
Hier ook veel bekenden. Hooiieeeee ik verveel me.
De natuur had het hard nodig , ben er wel even blij mee.quote:
Ik ben in maart 2019 al eens afgewezen door het AD. De dag nadat ik per mail de afwijzing had binnen gekregen stond er een artikel in het AD, vol met spelfouten. Ik toen op de afwijzing gereageerd met de volgende tekst:quote:
Dus ja, hoewel de huidige aangeboden functie erg aanlokkelijk lijkt, heb ik er eigenlijk weinig zin in.quote:Beste Rennie,
Vriendelijk dank voor de standaard afwijzing. Graag wil ik de verkozen sollicitant het advies meegeven navraag te doen als een bron niet duidelijk is. https://www.ad.nl/amersfo(...)amersfoort~a9c66732/ Dit voorval vond namelijk niet op vrijdag plaats, maar zaterdagavond even voor middernacht. En sinds wanneer wordt er over mannen gesproken als het kinderen betreft?
Met vriendelijke groet,
Dan meer koffie gvd!quote:Op woensdag 7 september 2022 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Vier op een rij? Daar laten we het even bij.
Hier droog wij hadden vannacht lekker regen, heerlijk dat geluid als je in bed ligtquote:
Ja, heerlijk is dat. Vooral als je er nog niet uit hoeft.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier droog wij hadden vannacht lekker regen, heerlijk dat geluid als je in bed ligt
Ja toch, kon mij nog even omdraaien en ben gelukkig in slaap gevallen. Het donderde ook ergens in de vertequote:Op woensdag 7 september 2022 08:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, heerlijk is dat. Vooral als je er nog niet uit hoeft.
Doe mij nog maar een bakkie; ik ben net klaar met douchenquote:
Ik hoef nog geen nieuwe.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een bakkie; ik ben net klaar met douchen
Wordt een luxe om te douchen de komende tijd. Gas is niet meer te betalen.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een bakkie; ik ben net klaar met douchen
Dat wordt nog een flink probleem ja.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt een luxe om te douchen de komende tijd. Gas is niet meer te betalen.
Ik zuip er nog eentje voor ik onder de douche in springquote:
Dat is het enige waar ik nog gas voor verbruik momenteel. En de afwas, het wordt tijd dat ik m'n vaatwasser laat aansluiten. Stoken doe ik niet, ook in de winter zal ik niet gek veel stoken; ben meestentijds van huis.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt een luxe om te douchen de komende tijd. Gas is niet meer te betalen.
Dat is nu een voordeel dat je veel weg bent.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is het enige waar ik nog gas voor verbruik momenteel. En de afwas, het wordt tijd dat ik m'n vaatwasser laat aansluiten. Stoken doe ik niet, ook in de winter zal ik niet gek veel stoken; ben meestentijds van huis.
Slecht slapen is echt kudtquote:Op woensdag 7 september 2022 08:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zuip er nog eentje voor ik onder de douche in spring
Heb weer slecht geslapen
Eerst het gedonder en daarna vaak wakker geworden.quote:
Ik vind afwassen in een teiltje zo smerig; ik doe de afwas altijd onder stromend water.quote:Op woensdag 7 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is nu een voordeel dat je veel weg bent.
EEn vaatwasser heb ik niet maar spaar nu de afwas van een hele dag en kook dan water met de waterkoker.
Is altijd nog goedkoper dan gas. Bij mij moet het van zolder komen, eer dat het beneden warm is duurt echt lang. Dus op deze manier
Ja ik ook, maar met deze dure prijzen moet je toch watquote:Op woensdag 7 september 2022 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vind afwassen in een teiltje zo smerig; ik doe de afwas altijd onder stromend water.
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraafquote:Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#lunch
Ik had honger
Zonder te klikken. Frikandel tekort?quote:Op woensdag 7 september 2022 17:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf
Jup, kun al onderin je browser zien door met je muis over de link te bewegen zonder te klikkenquote:Op woensdag 7 september 2022 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder te klikken. Frikandel tekort?
jaquote:Op woensdag 7 september 2022 17:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zonder te klikken. Frikandel tekort?
Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 7 september 2022 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup, kun al onderin je browser zien door met je muis over de link te bewegen zonder te klikken
Ja oké, dan zou je al een extra tool moeten hebben om dat te kunnen zien.quote:
In de quote sie je de hele urlquote:Op woensdag 7 september 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, dan zou je al een extra tool moeten hebben om dat te kunnen zien.
wij zijn telepatisch gelinktquote:Op woensdag 7 september 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de quote sie je de hele urlmaar zelfs zonder dat wist ik waar hij naar linkte
Op PC zie ik alsnog maar een gedeelte van de url in de post zelf en in jouw post die hem quote.quote:Op woensdag 7 september 2022 19:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de quote sie je de hele urlmaar zelfs zonder dat wist ik waar hij naar linkte
Voor je op invoeren ragt zie je de hele urlquote:Op woensdag 7 september 2022 20:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op PC zie ik alsnog maar een gedeelte van de url in de post zelf en in jouw post die hem quote.
Ow zo bedoelde je.quote:Op woensdag 7 september 2022 20:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor je op invoeren ragt zie je de hele url![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die 'bal' ziet er echt ranzig uit. Soort van fabrieksbal uit de frituur. En dat voor de bekendste snackbar in *insert stad*quote:Op woensdag 7 september 2022 12:49 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#lunch
Ik had honger
Ik kan ook niet zeggen dat ik 'm erg smaakvol vond. Hij was wat waterig zeg maar . Niet voor herhaling vatbaar. Die bij de vestiging in de buurt van het station waren beter in mijn herinnering.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die 'bal' ziet er echt ranzig uit. Soort van fabrieksbal uit de frituur. En dat voor de bekendste snackbar in *insert stad*![]()
Mijn ballen zijn veel beter dan dat
Apart, want dat is dezelfde eigenaar. Maar goed, zou kunnen natuurlijk. Kwestie van belevenis misschien ook.quote:Op woensdag 7 september 2022 22:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zeggen dat ik 'm erg smaakvol vond. Hij was wat waterig zeg maar . Niet voor herhaling vatbaar. Die bij de vestiging in de buurt van het station waren beter in mijn herinnering.
Leuk batterijpercentagequote:Op woensdag 7 september 2022 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jup. Mobiel werkt het ook
quote:
Net nu het flink gaat regenen vandaag...quote:Op donderdag 8 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd, vandaag een nieuwe thermische meeting en een rooktest. Eens kijken of ze hun werk goed gedaan hebben
Het regent hier alquote:Op donderdag 8 september 2022 08:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net nu het flink gaat regenen vandaag...
Ja, maar dan moet je toch een tijd buiten blijven zolang die test bezig is?quote:Op donderdag 8 september 2022 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent hier al
Maar ze doen het binnen alleen de rook blazen ze van buiten naar binnen.
Geen idee waar dit over gaat maar succesquote:Op donderdag 8 september 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd, vandaag een nieuwe thermische meeting en een rooktest. Eens kijken of ze hun werk goed gedaan hebben
Nee hoor, je kan gewoon binnen blijvenquote:Op donderdag 8 september 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je toch een tijd buiten blijven zolang die test bezig is?
Ik had na de renovatie heel veel tocht en kou. Jaren lang geklaagd en woningbedrijf zei niets aan de handquote:Op donderdag 8 september 2022 08:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar succes
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had na de renovatie heel veel tocht en kou. Jaren lang geklaagd en woningbedrijf zei niets aan de hand
Maar ik ben blijven klagen toen hebben ze een thermisch onderzoek en een rooktest gedaan. Bleek het huis zo lek als een mandje. Ze hebben alle binnen wanden verwijderd en alles opnieuw moeten isoleren.
Nu gaan ze kijken of het goed gebeurd is,
Ja nou niet iedereen kan rekening houden met jouw unieke situatiequote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Op mijn opmerking dat ik normaal de hele dag op pad ben en nooit weet hoelaat ik terug ben was het antwoord: dan blijf je maar in de buurt. Leuk bedacht stomme hoer, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Ik moet reizen, me vrij voelen. Thuis voel ik me opgesloten , een gekooide tijger
Ja, was een beste klus veel rotzooi en gedoe.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijn
Had ze dinsdag maar moeten zeggen dat ik moest bellen en niet mailen. Achterlijke tyfusbendequote:Op donderdag 8 september 2022 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja nou niet iedereen kan rekening houden met jouw unieke situatie
ja nou jij maakt ook wel eens een foutje tochquote:Op donderdag 8 september 2022 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ze dinsdag maar moeten zeggen dat ik moest bellen en niet mailen. Achterlijke tyfusbende
Niet dit soort foutenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou jij maakt ook wel eens een foutje toch
En nog niet goed gedaan ookquote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
't is ook 80 jaar geleden inmiddels, beter gaan we de recente oorlogen wat beter onthouden.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Maanvis
dit is er mis met Amerika
[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nog niet goed gedaan ookweer lekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
je weet niet waar gvd voor staatquote:
Vloeken in reactiequote:Op donderdag 8 september 2022 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet niet waar gvd voor staat
Nog steeds echt wat een sukkels zegquote:
is je fundering scheef ofzo dat ze er geen rechte muren op kunnen zetten ofzoquote:Op donderdag 8 september 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds echt wat een sukkels zeg
word je op FOK! ook ontslagen als je zonder rijbewijs rijdt?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:38 schreef DJMO het volgende:
21-jarige militair opgepakt voor onder invloed rijden zonder rijbewijs
Dan ben je ook niet helemaal goed bij je hoofd. Oneervol ontslag en een flinke gevangenisstraf zou op z'n plaats zijn
Ze hebben de oude puien in zijn totaal verwijderd en de nieuwe puien sluiten niet goed aan op de bestaande muren,vloerenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is je fundering scheef ofzo dat ze er geen rechte muren op kunnen zetten ofzo
joegoslavie ja viel uiteen en etnische groepen gingen vechten voor of bij een houden of onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is ook 80 jaar geleden inmiddels, beter gaan we de recente oorlogen wat beter onthouden.
de joegosiavie oorlog, weet jij nog wie er toen met elkaar vochten?
of waarover de oorlog in Irak ging?
of welke groeperingen met elkaar vochten in Afghanistan?
quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Op mijn opmerking dat ik normaal de hele dag op pad ben en nooit weet hoelaat ik terug ben was het antwoord: dan blijf je maar in de buurt. Leuk bedacht stomme hoer, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Ik moet reizen, me vrij voelen. Thuis voel ik me opgesloten , een gekooide tijger
etnische groepen, ja wie dan?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
joegoslavie ja viel uiteen en etnische groepen gingen vechten voor of bij een houden of onafhankelijk zijn
Irak ging nergens over verzinsel van Amerika
Afghanistan gevolg van 9/11 wederom Amerika
En nee een dergelijke oorlog mag nooit vergeten worden
gaan we een geschiedenis quiz doen maanquote:Op donderdag 8 september 2022 10:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
etnische groepen, ja wie dan?
irak, welk land werd verdedigd door Amerika?
Afghanistan, was al eerder oorlog voor 9/11, tussen wie en wie?
nou nee ik vind de oorlogen die recenter geweest zijn belangrjiker dan de oorlog van 80 jaar geleden die geen invloed meer heeft. Want we zijn nu dikke vriendjes met de duitsers en de joden zijn zelf een landje begonnen waar ze de nazi uit zijn gaan hangenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we een geschiedenis quiz doen maan
ben je zo pro amerika?
ik denk daar anders overquote:Op donderdag 8 september 2022 10:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nee ik vind de oorlogen die recenter geweest zijn belangrjiker dan de oorlog van 80 jaar geleden die geen invloed meer heeft. Want we zijn nu dikke vriendjes met de duitsers en de joden zijn zelf een landje begonnen waar ze de nazi uit zijn gaan hangen
joegoslavie oorlog woekert nu nog door, afganistan oorlog hebben we nu nog last van etcquote:
een leven zonder oorlogen is er nietquote:Op donderdag 8 september 2022 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
joegoslavie oorlog woekert nu nog door, afganistan oorlog hebben we nu nog last van etc
dat wordt door niemand gezegdquote:Op donderdag 8 september 2022 10:45 schreef Maanvis het volgende:
ik ben echt een pacifist maar als je bij de herdenking alleen maar joden mag herdenken en geen oorlog in het algemeen, dan gaat er iets fout
Ja dat heb ik natuurlijk niet echt tegem d'r gezegd, ik heb alleen hier m'n frustratie zo geuitquote:
nee als je iets anders herdenkt krijg je gelijk het cidi achter je aanquote:Op donderdag 8 september 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt door niemand gezegd
dat is je eigen invulling
had je beter wel kunnen doen nu gaat ze nog met een goed gevoel naar huis terwijl jij met een lekkende oksel zit!quote:Op donderdag 8 september 2022 10:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat heb ik natuurlijk niet echt tegem d'r gezegd, ik heb alleen hier m'n frustratie zo geuit
dat krijg je in NL al snel tegenwoordigquote:Op donderdag 8 september 2022 10:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee als je iets anders herdenkt krijg je gelijk het cidi achter je aan
Ja ik zit daar ook aan te denken, even kijken wat voor oplossing ze nu weer gaan bedenken om het op te lossenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
maar idd wel kut voor je als je een tochthuis hebt wat geen tochthuis zou moeten zijn, en dan met die gasprijzen.
je huurt toch? dan idd gewoon derving woongenot en alles inhouden op de huur
je verbruik is nooit normaal geweest, dan moet je het denk ik vergelijken met dat van je buren en dat gemiddelde nemen, en het verschil doorberekenen in de aftrek van de huurquote:Op donderdag 8 september 2022 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik zit daar ook aan te denken, even kijken wat voor oplossing ze nu weer gaan bedenken om het op te lossen
Is zeker lastig berekenen, want ik ben geen koukleum, heb het al snel warmquote:Op donderdag 8 september 2022 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je verbruik is nooit normaal geweest, dan moet je het denk ik vergelijken met dat van je buren en dat gemiddelde nemen, en het verschil doorberekenen in de aftrek van de huur
Gas kost tegenwoordig ¤4.63 per kuub. Dat wordt een koude winter voor veel mensen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is zeker lastig berekenen, want ik ben geen koukleum, heb het al snel warm
Maar ik ga het goed in de gaten houden allemaal, Heb vorig jaar bijna 80 kuub minder verbruikt dan het jaar daar voor dat ze het opgeknapt hadden.
Maar ik ben ook naar beneden gegaan sinds de renovatie dus het is een beetje dubbel
Ik verbruikte zo gemiddeld 1800 kuub na de renovatie bijna 600 nog wat
Ja, gaat hier ook een koude winter worden, ga ook niet stoken dat kan ik ook niet betalen.quote:Op donderdag 8 september 2022 11:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gas kost tegenwoordig ¤4.63 per kuub. Dat wordt een koude winter voor veel mensen.
Je mag herdenken en denken wat je zelf wil.quote:Op donderdag 8 september 2022 10:45 schreef Maanvis het volgende:
ik ben echt een pacifist maar als je bij de herdenking alleen maar joden mag herdenken en geen oorlog in het algemeen, dan gaat er iets fout
Hoe is het met je vader?quote:Op donderdag 8 september 2022 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, gaat hier ook een koude winter worden, ga ook niet stoken dat kan ik ook niet betalen.
DUs vroeg onder de wol
Slecht maar stabielquote:
Hartbrekend.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht maar stabiel
Ik heb zo met hem te doen, krijgt alles mee, begrijpt alles maar kan bijna niet praten.
Af en toe komt er wat uit en dan weer ineens een hele zin. Maar zo zachtjes bijna niet te verstaan.
Hij blijft je maar intens aankijken en sinds gisteren is hij heel emotioneel en huilt veel.
Ja heel erg. Jij weet als geen ander hoe dat voelt.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hartbrekend.
Voelt machteloos he.
Herkenbaar idd.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel erg. Jij weet als geen ander hoe dat voelt.
Ben gisteren huilend het ziekenhuis uitgegaan. Je voelt je zo machteloos, zo frustrerend
Ah joh wat erg. Dikke knuffel van mij voor jouquote:Op donderdag 8 september 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slecht maar stabiel
Ik heb zo met hem te doen, krijgt alles mee, begrijpt alles maar kan bijna niet praten.
Af en toe komt er wat uit en dan weer ineens een hele zin. Maar zo zachtjes bijna niet te verstaan.
Hij blijft je maar intens aankijken en sinds gisteren is hij heel emotioneel en huilt veel.
Dat hoop ik ook, maar vrees het ergstequote:Op donderdag 8 september 2022 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Herkenbaar idd.![]()
Ik hoop dat hij er weer goed uit gaat komen, dat je in elk geval weer contact met hem kan krijgen.
Thnx Mazquote:Op donderdag 8 september 2022 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh wat erg. Dikke knuffel van mij voor jou![]()
Knuf.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar vrees het ergste
thx dat je het onthouden hebtquote:Op donderdag 8 september 2022 22:34 schreef -Shii- het volgende:
Hoe is het tweede gesprek vanmiddag gegaan @:Maanvis?
Ik duim voor je voor goed nieuws maandag. Zijn er nog concurrenten die voor een tweede gesprek mochten komen? Maar wel lastig als het niet goed te peilen is hoe jouw antwoorden ze bevallen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx dat je het onthouden hebtgesprek ging wel OK, maar het is heel lastig te peilen of ze me nou willen. Want was met 1 van mijn oud collega's, en 1 ander persoon die daar de operational manager is. Die operational manager zei heel vaak 'cool' en 'vet' etc naar aanleiding van wat ik zei, maar denk dat ze samen nog ff moeten overleggen over of ze mij ook wel willen. Ik ben technisch heel goed, maar qua 'soft skills' een beejte excentriek en apart. Misschien niet de meest communicatief vaardige persoon die je ooit gaat tegen komen
.
Ik krijg uiterlijk maandag iets de horen.
Daarna had ik personeelsfeest van mijn huidige werk, waar ik dus wegga.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar was wel een leuk feestje. Bij aquabest, waar veel dancefeesten ook zijn
Ben net weer thuis, ff bijkomen.
Was ook amper te doen met het OV vandaag, bussen staakten. Kostte me 2 uur om van den bosch naar best te komen
ja het liep toevallig zo samen. 23 sept is mijn laatste dag waar ik nu werkquote:Op donderdag 8 september 2022 22:52 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik duim voor je voor goed nieuws maandag. Zijn er nog concurrenten die voor een tweede gesprek mochten komen? Maar wel lastig als het niet goed te peilen is hoe jouw antwoorden ze bevallen.
En leuk dat personeelsfeest. Wel een rare samenloop zo, eerst een gesprek en dan zo'n uitbundig feest bij je huidige werkgever. Maar ziet er wel gezellig uit zo.
Ja dat is ook lastig. Maar als er leuke collega's zijn, dan kun je eventueel contact houden en af en toe afspreken om bij te praten? Het werkt niet altijd is mijn ervaring, maar ik heb wel van een vroegere baan een groepje waar we eens in het jaar mee afspreken om iets leuks te doen. Maar die zie ik niet echt als vrienden, maar meer als goede kennissen.quote:Op donderdag 8 september 2022 22:55 schreef Maanvis het volgende:
Vind het ook iets te uitbundig de feestjes nu, dan ga je toch je collega's te veel als vrienden zien en dan is het lastig als je weg moet / gaat
ja tis toch lastig, je ziet die mensen 8 u per dag dus dan worden het toch een grote invloed op je levenquote:Op donderdag 8 september 2022 23:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig. Maar als er leuke collega's zijn, dan kun je eventueel contact houden en af en toe afspreken om bij te praten? Het werkt niet altijd is mijn ervaring, maar ik heb wel van een vroegere baan een groepje waar we eens in het jaar mee afspreken om iets leuks te doen. Maar die zie ik niet echt als vrienden, maar meer als goede kennissen.
Ah ja, snap nu wat je bedoelt. Het is fijn als je fijne collega's om je heen hebt, maar dan is het inderdaad lastig om die weer te moeten missen ja.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis toch lastig, je ziet die mensen 8 u per dag dus dan worden het toch een grote invloed op je leven
preciesquote:Op donderdag 8 september 2022 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah ja, snap nu wat je bedoelt. Het is fijn als je fijne collega's om je heen hebt, maar dan is het inderdaad lastig om die weer te moeten missen ja.
zo gaat datquote:
Hoopte altijd dat hij dat nog mocht mee makenquote:
ja wie anders? of dat zijn moeder hem zou overleven, was je daar bang voor?quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoopte altijd dat hij dat nog mocht mee maken
Daar leek het soms wel op dat ze dat zou doen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja wie anders? of dat zijn moeder hem zou overleven, was je daar bang voor?
Goed gesniped!quote:
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinenquote:
☕️quote:
ojee, water drinkenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Mogge maan, ja ik wer wakker met koppijn en nie gedronken
thxquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Hey Ply alles goedquote:
Ja veul te vroeg had liever nog lekker geslapenquote:
Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 9 september 2022 04:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop dat ze je aannemen. Spannend vent
Trusten Mikeyquote:
Gelukkig maar.quote:
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!quote:
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 05:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Ach dan kan ik het laatste dingetje aan de boot afmaken, is in principe klaar. Allemaal ff tussendoor, vandaar Weinig fok!
Hebben eindelijk een leven gevonden na dtsquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er op dat het mooie weer is afgelopen, volgende week nog 2 warme dagen.
IK ben zelf ook minder op FOK! momenteel, en hier is het echt rustig niet veel mensen van DTS die hier posten
Zelfs wijquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben eindelijk een leven gevonden na dts
Maar had het ook druk met dingen
Werd wakker om te pissenquote:Op vrijdag 9 september 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinen
Ik heb het gisteren gekeken maar heb er niets van meegekregenquote:Op vrijdag 9 september 2022 05:52 schreef Maanvis het volgende:
Claudia had hier wel een leuk liedje gemaakt gister
Uhuh, ik weet. Maar net zoals bij de vorige stakingen even inchecken als bewijs dat ik met de trein had willen reizen en op die manier aanspraak kunnen maken op de stakingsregeling.quote:Op vrijdag 9 september 2022 04:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat doe je zo vroeg op, er rijden toch geen treinen
Want? Ik ben er serieus door gedupeerd. Ik reis elke vrijdag vanaf castricum naar minimaal Amsterdam, en dan vaak terug naar Zaandam om bij boer Geert een broodje biefstuk mokum te halen om het weekend mee in te luiden, of ik ga door naar Wormerveer, omdat ik het weekend altijd bij Rob ben. Hij zal me nu moeten ophalen. En de NS kan in mijn reishistorie zien dat het elke week zo gaat, dus heb ik simpelweg recht op die vergoeding.quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat misbruik maken van de regeling.
Goedemorgen trouwens.
Ik durf niet voor anderen te spreken, maar ik reis elke dag, behalve zaterdag en zondag. En veel van die reizen zijn in de ogen van een ander niet noodzakelijk, maar van thuiszitten wordt ik gillend gek en dus ga ik de hort op.quote:Op vrijdag 9 september 2022 08:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja. Als je vandaag moet reizen dan natuurlijk, zekers.
Maar als men vandaag niet op pad zou maar omdat er toevallig vandaag een staking is met een vergoedingsregeling en dan net doen alsof je de trein wou pakken, dat vind ik gewoon not done.
Vast een boel mensen die zoiets doen.
Ingecheckt, incheck geannuleerd , en opnieuw ingechecktquote:Op vrijdag 9 september 2022 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat een boel reizen.![]()
Zwolle - Zwolle?
quote:Op vrijdag 9 september 2022 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dat misbruik maken van de regeling.
Goedemorgen trouwens.
Aha logischquote:Op vrijdag 9 september 2022 06:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uhuh, ik weet. Maar net zoals bij de vorige stakingen even inchecken als bewijs dat ik met de trein had willen reizen en op die manier aanspraak kunnen maken op de stakingsregeling.
Goeie!quote:Op vrijdag 9 september 2022 17:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:maanvis @ freshfruit
Ik heb weer een rare kop.
Moeder dood gevonden.
Baby Sem blijft 2 weken langer vastzitten.
![]()
[ afbeelding ]
He balen joh!quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie!
@:Maily vindt die ook altijd heel interessantvolgens mij loopt er een topique voor in TTK .
Ben zelf trouwens afgewezen bij sollicitatie. Vind ik wel kut nu, had er goede hoop in
ja tis kut , moet er eff een positieve gedachte uit zien te plukkenquote:
Gelukkig zijn wij hier ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja tis kut , moet er eff een positieve gedachte uit zien te plukken
quote:
Balen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie!
@:Maily vindt die ook altijd heel interessantvolgens mij loopt er een topique voor in TTK .
Ben zelf trouwens afgewezen bij sollicitatie. Vind ik wel kut nu, had er goede hoop in
O dat is balen Maanquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie!
Nee, juist niet. Heb pleegmoeder al geappt en die heeft niets gehoord. Ben nu via via op zoek naar informatie. Heb nog wat lui uit die tijd op Facebook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien even bellen met je zoons?
Wat is TTK? Daar kom ik nooit, we hadden het er hier laatst over.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Goeie!
ik zie geen omschrijving?quote:Op zaterdag 10 september 2022 08:37 schreef DJMO het volgende:
https://www.politie.nl/ni(...)l-na-aanhouding.html
Die omschrijving en de leeftijd doen me aan mijn ex-man denkenik mag hopen voor m'n jongens dat het niet om hem gaat.
Theater taal en kunstquote:Op zaterdag 10 september 2022 10:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat is TTK? Daar kom ik nooit, we hadden het er hier laatst over.
Oh wat jammer.
Het is echt moeilijk he.
Aggresiefquote:
Dat kan ik ook zijn, vooral bij types als hijquote:
doe de viskes de groetjesquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:12 schreef DJMO het volgende:
Welterusten gvd. Ik ben naar de haaien
Goedemorgen.quote:
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.quote:
Ik ga even luisteren hopelijk ga ik dan Bert niet missenquote:Op zondag 11 september 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.
Luister even.quote:Op zondag 11 september 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren hopelijk ga ik dan Bert niet missen
Mooi, en ik snap jequote:Op zondag 11 september 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.
Goffer.Hi/zij had nu 20 geweest.quote:
Dit is iets wat altijd bij je blijftquote:Op zondag 11 september 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer.Hi/zij had nu 20 geweest.
Zie je ze vaak?quote:
Nee,maar wel mooi dat ze er zijn.quote:
Dat gaat zo snel he, gisteren had ik al de kinderen en op 1 na alle kleinkinderen, als je dan zo rond kijkt denk je waar is de tijd gebleven.quote:Op zondag 11 september 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Die van mijn oudste zusje heb ik wel vaak gezien als kleintje.Dat was wel heel leuk.Die zijn nu al 14,15.
Geniet er van beppe.quote:Op zondag 11 september 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel he, gisteren had ik al de kinderen en op 1 na alle kleinkinderen, als je dan zo rond kijkt denk je waar is de tijd gebleven.
MIjn hoofd is momenteel te vol om echt te genieten.quote:
Ik weet niet precies,maar sterkte gewenst,quote:Op zondag 11 september 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn hoofd is momenteel te vol om echt te genieten.
Maar ik ben wel dankbaar dat ik zo mooi gezin heb. En dat ze allemaal nog komen. Gisteren was kleinzoon er ook bij met zijn vriendin.
MIjn vader en Henkquote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies,maar sterkte gewenst,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 11 september 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader en HenkDubbel op dus,kan je het nog een beetje aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zal wel moeten maar mijn lijf reageert wel.quote:Op zondag 11 september 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel op dus,kan je het nog een beetje aan?
quote:
Moinquote:
txquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |