doe de viskes de groetjesquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:12 schreef DJMO het volgende:
Welterusten gvd. Ik ben naar de haaien
Goedemorgen.quote:
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.quote:
Ik ga even luisteren hopelijk ga ik dan Bert niet missenquote:Op zondag 11 september 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.
Luister even.quote:Op zondag 11 september 2022 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga even luisteren hopelijk ga ik dan Bert niet missen
Mooi, en ik snap jequote:Op zondag 11 september 2022 06:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind dit zo mooi en pijnlijk tegelijk.
Goffer.Hi/zij had nu 20 geweest.quote:
Dit is iets wat altijd bij je blijftquote:Op zondag 11 september 2022 06:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer.Hi/zij had nu 20 geweest.
Zie je ze vaak?quote:
Nee,maar wel mooi dat ze er zijn.quote:
Dat gaat zo snel he, gisteren had ik al de kinderen en op 1 na alle kleinkinderen, als je dan zo rond kijkt denk je waar is de tijd gebleven.quote:Op zondag 11 september 2022 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
Die van mijn oudste zusje heb ik wel vaak gezien als kleintje.Dat was wel heel leuk.Die zijn nu al 14,15.
Geniet er van beppe.quote:Op zondag 11 september 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat zo snel he, gisteren had ik al de kinderen en op 1 na alle kleinkinderen, als je dan zo rond kijkt denk je waar is de tijd gebleven.
MIjn hoofd is momenteel te vol om echt te genieten.quote:
Ik weet niet precies,maar sterkte gewenst,quote:Op zondag 11 september 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn hoofd is momenteel te vol om echt te genieten.
Maar ik ben wel dankbaar dat ik zo mooi gezin heb. En dat ze allemaal nog komen. Gisteren was kleinzoon er ook bij met zijn vriendin.
MIjn vader en Henkquote:Op zondag 11 september 2022 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet precies,maar sterkte gewenst,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 11 september 2022 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn vader en HenkDubbel op dus,kan je het nog een beetje aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Zal wel moeten maar mijn lijf reageert wel.quote:Op zondag 11 september 2022 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbel op dus,kan je het nog een beetje aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:
Moinquote:
txquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |