Jammer he, gaat veel te snel voorbij zo vakantiequote:
Over 6 weken weerquote:Op zondag 24 augustus 2025 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, gaat veel te snel voorbij zo vakantie
Wolfjequote:
O dat is alweer bijnaquote:
Yupquote:
Heb je plannen of om en rond het huis?quote:
Een volle week naar Texel om te beginnenquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je plannen of om en rond het huis?
O lekker. Hopelijk een beetje redelijk weer.quote:Op zondag 24 augustus 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een volle week naar Texel om te beginnen
Uitwaaienquote:Op zondag 24 augustus 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Hopelijk een beetje redelijk weer.
ALtijd lekkerquote:
Ja, Texel is onze happy placequote:
A zo, jullie gaan daar wel vaker naar toequote:Op maandag 25 augustus 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, Texel is onze happy place
De Waddeneilanden sowieso zijn heerlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo, jullie gaan daar wel vaker naar toe
Kennis van mij zweert bij Ameland al jaren en jaren en jaren
Ben een keer op terschelling geweest, was ook wel mooi. Ben niet zo van het op vakantie gaan. Heb thuis alle gemakkenquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Waddeneilanden sowieso zijn heerlijk.
Voor jou is dat wel beter denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben een keer op terschelling geweest, was ook wel mooi. Ben niet zo van het op vakantie gaan. Heb thuis alle gemakken
Helmpie op en gaanquote:Op maandag 25 augustus 2025 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is dat wel beter denk ik.
Of ik koppel jou straks gewoon achter de motor
"Heeft iemand Dotteke gezien?"quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Heeft iemand Dotteke gezien?"
"Nou, luister maar, ze komt net door de straat."
"...aaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa...."
Huid strak getrokkenquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |