Paul ben jij het?quote:Op dinsdag 6 september 2022 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan 18
[..]
lieffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik geloof hier weinig vanquote:
Oh die ken ik ook, maar nog niet geprobeerd. Hebben veel vestigingenquote:Op dinsdag 6 september 2022 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Freshfruit Hebben jullie Johny's al eens geprobeerd?
Dat zijn echt geweldige hamburgers.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh die ken ik ook, maar nog niet geprobeerd. Hebben veel vestigingen
Wat heeft Jezus nou weer gedaan?quote:Op dinsdag 6 september 2022 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Doe toch eens een keer normaal jezus
Krijgt ook altijd de schuldquote:Op dinsdag 6 september 2022 18:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat heeft Jezus nou weer gedaan?
quote:D66: tijdelijk alleen huurwoningen voor statushouders om achterstanden in Leeuwarden weg te werken
Alle vrijkomende sociale huurwoningen moeten gedurende een aantal weken alleen naar statushouders gaan. Zo kan Leeuwarden de achterstand met huisvesting oplossen, denkt D66 in Leeuwarden.
Het idee is niet nieuw, erkent Julie Bruinincx van D66. De gemeente Utrecht besloot deze zomer om zes weken lang alle vrijkomende huurwoningen aan statushouders toe te wijzen. Alleen voor noodgevallen waren er nog huurwoningen beschikbaar.
Weet wel dat jij dan in het begin steeds de koffie moet halen he? Het rekje ligt al klaarquote:Op dinsdag 6 september 2022 20:49 schreef DJMO het volgende:
https://www.ad.nl/home/be(...)voor-ad-nl~ac457c40/
Dit is wel zo verdomd aanlokkelijk ...
Zegt ze hier is jullie koffie GVDquote:Op dinsdag 6 september 2022 21:04 schreef maily het volgende:
[..]
Weet wel dat jij dan in het begin steeds de koffie moet halen he? Het rekje ligt al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |