Ja, was een beste klus veel rotzooi en gedoe.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijn
Had ze dinsdag maar moeten zeggen dat ik moest bellen en niet mailen. Achterlijke tyfusbendequote:Op donderdag 8 september 2022 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja nou niet iedereen kan rekening houden met jouw unieke situatie
ja nou jij maakt ook wel eens een foutje tochquote:Op donderdag 8 september 2022 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had ze dinsdag maar moeten zeggen dat ik moest bellen en niet mailen. Achterlijke tyfusbende
Niet dit soort foutenquote:Op donderdag 8 september 2022 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja nou jij maakt ook wel eens een foutje toch
En nog niet goed gedaan ookquote:Op donderdag 8 september 2022 09:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ooh das minder, dus ze hebben de binnenmuren gewoon opnieuw gezet?? Zal wel een klusje geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
't is ook 80 jaar geleden inmiddels, beter gaan we de recente oorlogen wat beter onthouden.quote:Op donderdag 8 september 2022 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Maanvis
dit is er mis met Amerika
[ twitter ]
quote:Op donderdag 8 september 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nog niet goed gedaan ookweer lekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
je weet niet waar gvd voor staatquote:
Vloeken in reactiequote:Op donderdag 8 september 2022 10:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je weet niet waar gvd voor staat
Nog steeds echt wat een sukkels zegquote:
is je fundering scheef ofzo dat ze er geen rechte muren op kunnen zetten ofzoquote:Op donderdag 8 september 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog steeds echt wat een sukkels zeg
word je op FOK! ook ontslagen als je zonder rijbewijs rijdt?quote:Op donderdag 8 september 2022 09:38 schreef DJMO het volgende:
21-jarige militair opgepakt voor onder invloed rijden zonder rijbewijs
Dan ben je ook niet helemaal goed bij je hoofd. Oneervol ontslag en een flinke gevangenisstraf zou op z'n plaats zijn
Ze hebben de oude puien in zijn totaal verwijderd en de nieuwe puien sluiten niet goed aan op de bestaande muren,vloerenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
is je fundering scheef ofzo dat ze er geen rechte muren op kunnen zetten ofzo
joegoslavie ja viel uiteen en etnische groepen gingen vechten voor of bij een houden of onafhankelijk zijnquote:Op donderdag 8 september 2022 09:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
't is ook 80 jaar geleden inmiddels, beter gaan we de recente oorlogen wat beter onthouden.
de joegosiavie oorlog, weet jij nog wie er toen met elkaar vochten?
of waarover de oorlog in Irak ging?
of welke groeperingen met elkaar vochten in Afghanistan?
quote:Op donderdag 8 september 2022 09:20 schreef DJMO het volgende:
Op mijn opmerking dat ik normaal de hele dag op pad ben en nooit weet hoelaat ik terug ben was het antwoord: dan blijf je maar in de buurt. Leuk bedacht stomme hoer, maar daar kan ik absoluut niet tegen. Ik moet reizen, me vrij voelen. Thuis voel ik me opgesloten , een gekooide tijger
etnische groepen, ja wie dan?quote:Op donderdag 8 september 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
joegoslavie ja viel uiteen en etnische groepen gingen vechten voor of bij een houden of onafhankelijk zijn
Irak ging nergens over verzinsel van Amerika
Afghanistan gevolg van 9/11 wederom Amerika
En nee een dergelijke oorlog mag nooit vergeten worden
gaan we een geschiedenis quiz doen maanquote:Op donderdag 8 september 2022 10:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
etnische groepen, ja wie dan?
irak, welk land werd verdedigd door Amerika?
Afghanistan, was al eerder oorlog voor 9/11, tussen wie en wie?
nou nee ik vind de oorlogen die recenter geweest zijn belangrjiker dan de oorlog van 80 jaar geleden die geen invloed meer heeft. Want we zijn nu dikke vriendjes met de duitsers en de joden zijn zelf een landje begonnen waar ze de nazi uit zijn gaan hangenquote:Op donderdag 8 september 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we een geschiedenis quiz doen maan
ben je zo pro amerika?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |